bkcp enquete
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
bkcp enquete
vandaag tel gehad voor paar vraagjes in opdracht van bkcp ... wat een klucht ...
dame sprak eigenlijk geen nederlands .. ze las vraagjes voor en ik moest antwoorden bijna spellen ... rare vragen ook .... met welk warenhuis zou ik bkcp vergelijken .... met welk automerk ... waarom niet met skoda ? maar ik denk dat er maar 1 vraag belangrijk was ... "zou u bij bkcp blijven indien ze rente zouden verlagen tot niveau van grote banken" ? wel euh.... lol
dame sprak eigenlijk geen nederlands .. ze las vraagjes voor en ik moest antwoorden bijna spellen ... rare vragen ook .... met welk warenhuis zou ik bkcp vergelijken .... met welk automerk ... waarom niet met skoda ? maar ik denk dat er maar 1 vraag belangrijk was ... "zou u bij bkcp blijven indien ze rente zouden verlagen tot niveau van grote banken" ? wel euh.... lol
Re: bkcp enquete
Afhankelijk van al die antwoorden, zullen ze misschien durven overwegen om hun rente effectief tot het niveau van grote banken te verlagen.der schreef: vandaag tel gehad voor paar vraagjes in opdracht van bkcp ... wat een klucht ...
Zijn er nog mensen die dergelijke telefoons van bkcp hebben gehad ?
Indien ik van een ingehuurd call-center van bckp dergelijke vragen in het nederlands zou gekregen hebben, dan had ik vorig jaar op de vraag met welk warenhuis ik bkcp zou vergelijken : met een warenhuis waar alles VERS moet zijn ( een soort visgroothandel dus )- ze moesten enkel VERS geld hebben.
Misschien eens nadenken met welke grootwarenhuizen, automerken enz. wij de andere banken zouden vergelijken.
CE zou ik bv. met een mooie postzegelverzameling vergelijken
Laatst gewijzigd door paul op 12 december 2009, 08:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: bkcp enquete
De vraag, of je bij hun zou blijven als ze slechtere intrest als de grootbanken zouden geven vind ik wel grappig.
Kunnen ze bij de colruyt ook eens doen:" Blijven jullie bij ons kopen als we de prijzen met 10% verhogen zoals bij de concurrentie." Moesten de klanten van Colruyt nu ja antwoorden, zou dit wel goed zijn voor de aandeelhouders.
Kunnen ze bij de colruyt ook eens doen:" Blijven jullie bij ons kopen als we de prijzen met 10% verhogen zoals bij de concurrentie." Moesten de klanten van Colruyt nu ja antwoorden, zou dit wel goed zijn voor de aandeelhouders.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co