BKCP Excellence Spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
BKCP Excellence Spaarrekening
Op de website staat het volgende:
Of enkel afhalingen in cash/bankcheque?
Kosten
- Geen kosten voor het openen, beheren en afsluiten van de rekening.
- Maandelijks rekeninguittreksel: gratis.
- Abonnement op BKCP Online Banking: gratis.
Kan men dus volledig gratis de spaarrekening beheren via overschrijvingen naar een tegenrekening?U beheert uw geld in het agentschap van uw keuze, of via uw gratis abonnement op BKCP Online.
Of enkel afhalingen in cash/bankcheque?
-
- Full Member
Re: BKCP Excellence Spaarrekening
In de praktijk kan je -als je er geen zichtrekening hebt - enkel geld opvragen bij het kantoor (bv via bankcheque) of hen schriftelijk verzoeken om je spaargeld te storten op een andere rekening (je zichtrekening bij een andere bank bv). Vallen hun openingsuren je tegen : steek gewoon een briefje in hun brievenbus of stuur er één op : en ze regelen het voor je. Deutsche bank werkt ook op deze wijze.
Met BKCP online kan je niets bijzonders doen als je geen zichtrekening hebt. Enig nut van BKCP Online zonder dat je er een zichtrekening hebt is nagaan hoeveel er op je rekening staat.
Maar ze sturen je gratis bankuittreksels op dus die BKCP Online heb je eigenlijk niet nodig.
mvg
Met BKCP online kan je niets bijzonders doen als je geen zichtrekening hebt. Enig nut van BKCP Online zonder dat je er een zichtrekening hebt is nagaan hoeveel er op je rekening staat.
Maar ze sturen je gratis bankuittreksels op dus die BKCP Online heb je eigenlijk niet nodig.
mvg
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Dus als ik het goed begrijp kan je via dat online platform het geld van je spaarboekje (zonder zichtrekening) niet online overschrijven naar een andere zichtrekening (bv. kbc)?
Ben aan het uitkijken voor een aparte spaarrekening maar als die functionaliteit ontbreekt, dan pas ik toch voor deze bank.
Ben aan het uitkijken voor een aparte spaarrekening maar als die functionaliteit ontbreekt, dan pas ik toch voor deze bank.
Bij BKCP kan je WEL overschrijven van een spaarrekening bij BKCP naar een externe rekening als je geen zichtrekeing bij bkcp hebt. Grote voorwaarde is wel, je mag enkel ovescchrijven naar een rekening die volledig op dezelfde naam staat, is anders wettelijk niet toegelatenjawadde001 schreef: Dus als ik het goed begrijp kan je via dat online platform het geld van je spaarboekje (zonder zichtrekening) niet online overschrijven naar een andere zichtrekening (bv. kbc)?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
ok, thanx 
Denk dat ik dan mijn spaargeld naar daar overzet.
Iemand die weet of bkcp ook in het verleden tot de beste speler op de markt behoorde qua spaarrentes? heb geen zin om binnen twee jaar opnieuw naar een andere bank te moeten overstappen omdat bkcp van de toppositie naar de middenmoot is gezakt.

Iemand die weet of bkcp ook in het verleden tot de beste speler op de markt behoorde qua spaarrentes? heb geen zin om binnen twee jaar opnieuw naar een andere bank te moeten overstappen omdat bkcp van de toppositie naar de middenmoot is gezakt.
De beste spelers uit het verleden waren oa. een credit europe, rabobank, dhb, BMP, ... en die zijn dat nu niet meer. Dus een zekerheid heb je daarin nooit.jawadde001 schreef: ok, thanx
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
via onze grafieken module kan je dit onmiddelijk zienjawadde001 schreef: ok, thanx
Iemand die weet of bkcp ook in het verleden tot de beste speler op de markt behoorde qua spaarrentes?
ga naar 'spaarrekeningen' en klik dan op het grafiek icoontje naast bkcp excellence
-
- Jr. Member
- Contacteer:
@cp1234
BMP staat toch nog altijd op een mooie vijfde plaats in het overzicht van de spaarrekeningen!
BMP staat toch nog altijd op een mooie vijfde plaats in het overzicht van de spaarrekeningen!
Heeft zojuist zijn basisrente laten zakken 

Je kan de huidige situatie niet vergelijken met die van vroger, de procenten liggen zo dicht bij elkaar dat je amper nog verschil ziet.adelin1967 schreef: @cp1234
T.o.v wat ze vroeger gaven zijn ze fors gezakt, net als de andere waar ik over schreef.
Geld verdienen doe je door te werken.