BKCP - gratis?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: BKCP - gratis?
bedankt voor de antwoorden 
weet iemand of je in het filiaal van Sint-Niklaas afhalingen kan doen?
weet iemand of je in het filiaal van Sint-Niklaas afhalingen kan doen?
Waiting for the financial meltdown...
Met een bankcheque of je mag een rekening nr geven waar ze het geld dan naar overschrijven.
Op zich vind ik het wel een rare beslissing om als bank naar een stadscentrum te verhuizen en er dan een no cash bank van te maken, ze richtten zich blijkbaar niet naar de gewone consument, maar meer naar ondernemers etc.
@Roeland
Met het filiaal in Sint-Niklaas heb ik geen ervaring.
Op zich vind ik het wel een rare beslissing om als bank naar een stadscentrum te verhuizen en er dan een no cash bank van te maken, ze richtten zich blijkbaar niet naar de gewone consument, maar meer naar ondernemers etc.
@Roeland
Met het filiaal in Sint-Niklaas heb ik geen ervaring.
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
Ondernemers zitten ook wel met cash geld dat ze bij hun bank kwijt willen. Alle handelszaken, horeca, zelfstandige beroepen, ...mijn_geld schreef:
Heb vroeger nog in een bank gewerkt en woensdag kwamen er toen veel ondernemers langs met hun geld, dat was alle hens aan dek.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
-
mr intrest
- Full Member

Inderdaad, zoals mijn_geld schrijft.Met een bankcheque of je mag een rekening nr geven waar ze het geld dan naar overschrijven.
Het is soms wel moeilijk om van de BKCP hierover een duidelijk antwoord te krijgen : maar heb per email de bevestiging gekregen van mijn kantoor dat je inderdaad schriftelijk kan vragen om geld van je Excellence Spaarrekening over te schrijven naar een opgegeven rekening bij een andere bank (je zichtrekening aldaar bv). Deutsche Bank trouwens werkt ook op deze wijze.
ok, bedankt, dan zal ik die rekening eindelijk eens gaan gebruiken bij henmr intrest schreef:Inderdaad, zoals mijn_geld schrijft.Met een bankcheque of je mag een rekening nr geven waar ze het geld dan naar overschrijven.
Het is soms wel moeilijk om van de BKCP hierover een duidelijk antwoord te krijgen : maar heb per email de bevestiging gekregen van mijn kantoor dat je inderdaad schriftelijk kan vragen om geld van je Excellence Spaarrekening over te schrijven naar een opgegeven rekening bij een andere bank (je zichtrekening aldaar bv). Deutsche Bank trouwens werkt ook op deze wijze.
- ericksenior
- Full Member

- Contacteer:
momenteel 2.5 +0.65 lijkt mij wel iets, maar is die 2.5 basis gegarandeerd voor een bepaalde periode ?
b.v. bij axa is de basis voor 6 maand gegarandeerd.
Denk van niet, vrij aanpasbaar, tenzij ik me vergis natuurlijk.ericksenior schreef: momenteel 2.5 +0.65 lijkt mij wel iets, maar is die 2.5 basis gegarandeerd voor een bepaalde periode ?
Geld verdienen doe je door te werken.
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
De rentevoet is niet gegarandeerd, maar de kans dat deze rentevoet bij BKCP behouden blijft is groter dan bij een andere bank gezien hun relatieve kleinschaligheid. Als ik me niet vergis hebben trouwens D(e) B(oeren) hun rentevoet gisteren aangepast naar 2,00 ...