Black Rock World gold fund.
TIP
Re: Black Rock World gold fund.
En de koers zal terug omhoog gaan, maar volgens mij heb jij er toch geen vertrouwen meer in, wat uw volste recht is natuurlijk, ik heb ondertussen nog kleinigheid bijgekocht
Ik sta momenteel ook op 22% verlies, komt wel goed 
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
Commodities onder druk. En:
http://www.bloomberg.com/news/articles/ ... on-in-gold" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bloomberg.com/news/articles/ ... on-in-gold" onclick="window.open(this.href);return false;
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Niet dat ik er plezier in heb hoor Yaris, begrijp me niet verkeerd (zelf fysiek), enkel de dingen bij naam durven noemen.Yaris schreef:Laat maar komen. Ik hoop niet meer op winst met dat fonds. Ik vind het interessant om de ondergang ervan te volgen.
Maar de daling is imo nog helemaal niet gedaan, de stijging van de USD (of daling van EUR) gaat die voor ons ('Euro-landers') deels teniet doen, anderzijds kunnen de aanwezigheid van mijntjes de fondsenportefeuille serieus nekken. (want er gaan wel 'n paar bedrijfjes het loodje moeten leggen)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
Double_Spender
- Newbie

- Contacteer:
Niet al te veel redenen om een goud-bull te zijn de laatste tijd.
In technisch opzicht zitten we nu toch al een aantal jaren in een bear market.
De prijs van goud blijft verder dalen tijdens het wegzakken van de Chinese beurzen.
Ook correcties van Amerikaanse en Europese beurzen zorgden niet voor een positieve impuls.
Wat zal er gebeuren als de beurzen terug vrolijk verder blijven stijgen?
Daarnaast zit een Amerikaanse renteverhoging er ook aan te komen.
M.a.w. de dollar zal nog sterker komen te staan, wat zorgt voor extra druk op de goudprijs.
Als je eens verder uitzoomt naar de maandelijkse kaarten begint dit er toch wat uit te zien als de goudbubbel in de jaren 80.
Kan allemaal bullshit zijn maar ik zou momenteel toch liever geen houder van goud zijn.
In technisch opzicht zitten we nu toch al een aantal jaren in een bear market.
De prijs van goud blijft verder dalen tijdens het wegzakken van de Chinese beurzen.
Ook correcties van Amerikaanse en Europese beurzen zorgden niet voor een positieve impuls.
Wat zal er gebeuren als de beurzen terug vrolijk verder blijven stijgen?
M.a.w. de dollar zal nog sterker komen te staan, wat zorgt voor extra druk op de goudprijs.
Als je eens verder uitzoomt naar de maandelijkse kaarten begint dit er toch wat uit te zien als de goudbubbel in de jaren 80.
Kan allemaal bullshit zijn maar ik zou momenteel toch liever geen houder van goud zijn.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Voor de Chinese en Europese beurzen zal QE nodig zijn/blijven met daling voor Euro en Renminbi tot gevolg. Kapitaalsvlucht naar Amerikaanse aandelen en USD. Ga je een iPhone kopen aan 2000€/stuk?Double_Spender schreef:Wat zal er gebeuren als de beurzen terug vrolijk verder blijven stijgen?
Denk je dat ze dan in de VS een renteverhoging gaan doorvoeren of een QE?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sinds juli 2015 geregeld wat bijgekocht, na de stijging van de laatste dagen bijna terug op break even (-2.5% momenteel), ik vermoed nog wel wat stijging de komende weken...Stofke schreef:En de koers zal terug omhoog gaan, maar volgens mij heb jij er toch geen vertrouwen meer in, wat uw volste recht is natuurlijk, ik heb ondertussen nog kleinigheid bijgekochtIk sta momenteel ook op 22% verlies, komt wel goed
Zelfde hier. Sta op -7%, verwaarloosbaar dus. Zeer onverwacht.Stofke schreef:Sinds juli 2015 geregeld wat bijgekocht, na de stijging van de laatste dagen bijna terug op break even (-2.5% momenteel), ik vermoed nog wel wat stijging de komende weken...Stofke schreef:En de koers zal terug omhoog gaan, maar volgens mij heb jij er toch geen vertrouwen meer in, wat uw volste recht is natuurlijk, ik heb ondertussen nog kleinigheid bijgekochtIk sta momenteel ook op 22% verlies, komt wel goed
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Kan het zelf bijna niet geloven, maar ik sta al break-even. Het heeft veel lef gevraagd om regelmatig bij te kopen, positie werd ook erg groot, maar heb er geen spijt van gekregen.
Uiteraard blijf ik nog zitten en weet ik dat dit even goed een dead-cat bounce kan zijn, maar het is natuurlijk wel leuk om te zien
Had gedacht dat dit nog jarenlang verlieslatend zou zijn.
Uiteraard blijf ik nog zitten en weet ik dat dit even goed een dead-cat bounce kan zijn, maar het is natuurlijk wel leuk om te zien
Had gedacht dat dit nog jarenlang verlieslatend zou zijn.
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
-
gwwxscwnso
- Newbie

Armstrong geeft als volgende target 1309 $ voor AU
@Yaris: 't komt nog goed met het fonds, hier ondertussen al 10% in 't groen en ik zie nog potentieel, we zijn er bijna

Nog een stijging van 30% en ik sta terug break even.
Hoeveel % kosten hebben jullie betaald bij de instap in het fonds?
Bij KBC kon men mij daar geen duidelijk antwoord op geven
Is het dan nog,interessant om in te stappen met een "kleiner" bedrag, genre 5.000€/$?
Bij KBC kon men mij daar geen duidelijk antwoord op geven
Is het dan nog,interessant om in te stappen met een "kleiner" bedrag, genre 5.000€/$?
Hier wel een duidelijk antwoord: geen instapkosten.
9.95€ bij Keytrade.
Via Rabo ook geen enkele kost betaald hierop.