Black Rock World gold fund.
TIP
Re: Black Rock World gold fund.
Verschrikkelijk, maar we mogen niet te gulzig zijn ook hé 

Ik denk niet dat je bij een fonds dat al jaren negatief tekent kan spreken van gulzig zijn als je nu uitstapt. Ik noem dat eerder wonden likken 

Nog geen verlies geleden aan dit fonds, is de derde maal dat ik hem heb en momenteel weer een mooie winst, telkens gekocht op goede momenten blijkbaar. Eind vorig jaar nog wel een 22% verlies en nu terug winst. Nog geen wonden moeten likken, gewoon veel te veel aan het twijfelen om nu te verkopen of nog een extra run af te wachten 

Hangt ervan af of je verwacht dat het weer een dalende trend zal inzetten of het nu echt aan zijn stijgende trend begonnen is.
World Mining 5,91% gestegen. Mag wel eens. Ik zit nog altijd met een megaverlies.
Vreemd dat het Gold Fund zo een reuzensprong gemaakt heeft terwijl de prijs van het goud zelf licht gedaald is.
Dat komt omdat de noteringen van de fondsen bijna altijd 1 dag vertraging hebben op de reële koersen.
Ze kunnen toch niet de koers van een fonds geven als de beurzen nog open zijn, vandaar.
En gisteren was een topdag voor zowel de grondstoffen als voor de goudmijnaandelen.o
Ze kunnen toch niet de koers van een fonds geven als de beurzen nog open zijn, vandaar.
En gisteren was een topdag voor zowel de grondstoffen als voor de goudmijnaandelen.o
Ik heb anders de indruk dat BlackRock korter op de bal speelt. Die publiceren hun koersen vanaf 20.00u 's avonds dus volgens mij zitten daar de beurskoersen van de dag zelf mee in. Anders zouden ze hun koersen wel vroeger op de dag kunnen publiceren zoals de andere fondsen.
Het goudfonds staat meestal tussen half 7 en 7 online als ik mij niet vergis
BlackRock Global Funds World Gold Fund A2 EUR
NAV:B7858, LU0171305526
+ BlackRock Global Funds World Gold Fund A2 EUR
op mijn watchlist
25,190
0:00
+1,750 ( +7,47% )
NAV:B7858, LU0171305526
+ BlackRock Global Funds World Gold Fund A2 EUR
op mijn watchlist
25,190
0:00
+1,750 ( +7,47% )
Da heb ik idd deze avond rond zeven uur ook gezien. Ze mogen er nog een vervolg aan breien
Waar heb je dat dan gezien, Stofke?
Op de site van morningstar als ik mij niet vergis
Op Morningstar staat momenteel nog altijd de koers van gisteren.
Du jamais vu.
Een fonds dat 7% stijgt op één dag...
Sta eindelijk terug positief.
Een fonds dat 7% stijgt op één dag...
Sta eindelijk terug positief.