Black Rock World gold fund.
TIP
Re: Black Rock World gold fund.
Nog veel verlies, Yaris ? +16% hier 
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Hier gemiddeld plus 112,80 %, want ik heb niet rechtstreeks in het fonds belegd, maar in de grootste mijnbouwers hieruit.
En dit is pas een begin !!!
Ik doe een pronostiekje dat we tegen eind dit jaar aan bijna het dubbele van vandaag zullen noteren.
De Hui- index is al met 105% gestegen sedert half december en die staat nog heel ver van zijn hoogtepunt, die kan nog een kleine 300% stijgen tegen dat hij daar geraakt.
Alleszins heel veel belovend, want het is van het enige wat dit jaar al serieus wat winst gegenereerd heeft.
En dit is pas een begin !!!
Ik doe een pronostiekje dat we tegen eind dit jaar aan bijna het dubbele van vandaag zullen noteren.
De Hui- index is al met 105% gestegen sedert half december en die staat nog heel ver van zijn hoogtepunt, die kan nog een kleine 300% stijgen tegen dat hij daar geraakt.
Alleszins heel veel belovend, want het is van het enige wat dit jaar al serieus wat winst gegenereerd heeft.
Nogmaals die focus op grafieken uit het verleden ...
Koop dan Fagron ? Stijgingskansen van ongeveer 700% aan de hand van de grafiek. Of nog beter, koop Dexia. Duizenden percenten.
Niet dat ik je niet volg, ben zelf ook van mening dat dit fonds nog zal stijgen, maar de grafiek heeft daar niets mee te maken.
Werd al eens gezegd op de vorige pagina's van deze thread.
Koop dan Fagron ? Stijgingskansen van ongeveer 700% aan de hand van de grafiek. Of nog beter, koop Dexia. Duizenden percenten.
Niet dat ik je niet volg, ben zelf ook van mening dat dit fonds nog zal stijgen, maar de grafiek heeft daar niets mee te maken.
Werd al eens gezegd op de vorige pagina's van deze thread.
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
allee, ineens veel goudliefhebbers precies
Als ge stalen zenuwen hebt kunt ge ook JNUG of NUGT nemen 
@derocker: nog een kleine 20% stijgen en ik sta terug break even.
Er is een verschil tussen een obsessie hebben van goud en het gebruiken als gezonde diversificatie voor een portefeuille.su6988 schreef:allee, ineens veel goudliefhebbers precies
Ik heb wel goudmijnfondsen maar ben geen goudliefhebber.
[quote="derocker"]Nogmaals die focus op grafieken uit het verleden ...
Werd al eens gezegd op de vorige pagina's van deze thread.[/quote]
Je hebt gelijk, want rendementen uit het verleden geven geen garantie op rendementen in de toekomst, '"zoals ze in alle banken zeggen".
Maar wat naar beneden gaat, zal ook weer naar boven gaan.
Werd al eens gezegd op de vorige pagina's van deze thread.[/quote]
Je hebt gelijk, want rendementen uit het verleden geven geen garantie op rendementen in de toekomst, '"zoals ze in alle banken zeggen".
Maar wat naar beneden gaat, zal ook weer naar boven gaan.
Slechts 2,5% van mijn port is goud / platina / zilver (fysiek + aandelen) is dat dan een obsessie ?derocker schreef:Er is een verschil tussen een obsessie hebben van goud en het gebruiken als gezonde diversificatie voor een portefeuille.su6988 schreef:allee, ineens veel goudliefhebbers precies
Edit: het zal iets meer zijn, want recentelijk gestegen.
Dus een mooie massieve slavenarmband of gouden omega collier kan u niet bekoren ?Yaris schreef:Ik heb wel goudmijnfondsen maar ben geen goudliefhebber.
Nope, het enige dat ik van goud heb is de achterkant van mijn iPad.
Ben zelf een heel andere mening toegedaan. Niet omdat "rendementen uit het verleden geen garantie zijn voor de toekomst". De wereld is nu heel anders dan 20 jaar geleden, het bedrijf waarin je belegt ook.Lowietje2 schreef:Maar wat naar beneden gaat, zal ook weer naar boven gaan.
Zelfde vraag als daarnet : Dexia kopen dan maar ? Als jouw redenering klopt zal het ooit met vele duizenden percenten gaan stijgen... ?
Ik zou slapend rijk worden als dit zou kloppen. Gewoon alles kopen wat onder zijn hoogste punt staat. De praktijk wijst uit dat dit zeker niet altijd verstandig is. Ik heb nooit begrepen waarom mensen zich zo blindstaren op grafieken en ik zal het wellicht ook nooit begrijpen.
Of misschien vergis ik me en is er nog hoop voor de aandeelhouders van Lernhout en Hauspie ?
Laatst gewijzigd door derocker op 12 april 2016, 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hoop voor jouw dat die andere 97,5% dan in cash zit, want als ik jouw mag geloven is het einde der tijden nabij.su6988 schreef:Slechts 2,5% van mijn port is goud / platina / zilver (fysiek + aandelen) is dat dan een obsessie ?
Edit: het zal iets meer zijn, want recentelijk gestegen.
Vreemd ook dat je zo zeker bent dat goud de enige goede belegging op de aardbol is en je dan toch zo'n klein percentage erin belegd hebt.
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
Let toch maar op, want er kan een besmetting optreden.derocker schreef:Er is een verschil tussen een obsessie hebben van goud en het gebruiken als gezonde diversificatie voor een portefeuille.su6988 schreef:allee, ineens veel goudliefhebbers precies
Merk bij mezelf dat sedert ik Ter Beke in port heb, ik ondanks mijn Italianen allergie meer Lasagne eet en in de Aldi op het etiket kijk of de pasta wel degelijk uit Waarloos komt. Geen "pasta ? basta !" meer maar integendeel eigen pasta eerst !