Black Rock World gold fund.
TIP
Re: Black Rock World gold fund.
Volgens berichten die ik de laatste weken lees kan je nu echt wel "koopjes" doen in de goudmijnaandelen, of in fondsen zoals dat van Blackrock... de goudprijs verliest 30% maar dit fonds daalt van 52 naar 22. dus 60% en meer...
Zelfs als de goudprijs stabiliseert en rond de 1.300 blijft zonder te grote volatiliteit zal dit fonds wel terug stijgen naar 30 en meer...
Merk wel op dat dit een van de meest volatile fondsen op de markt is... -5% begin van de week en +5 de laatste dagen van de week...
Niet bestemd voor mensen met een zwakke maag :-)
Ik ben alvast ingestapt begin deze week... Paf, direct verlies van -7% maar vandaag en gisteren bijna goedgemaakt... hopelijk houdt het deze trend...
En als je dit artikel er dan nog eens bijneemt...
http://www.beurs.com/2013/08/08/china-z ... vlam/28297" onclick="window.open(this.href);return false;
Zelfs als de goudprijs stabiliseert en rond de 1.300 blijft zonder te grote volatiliteit zal dit fonds wel terug stijgen naar 30 en meer...
Merk wel op dat dit een van de meest volatile fondsen op de markt is... -5% begin van de week en +5 de laatste dagen van de week...
Niet bestemd voor mensen met een zwakke maag :-)
Ik ben alvast ingestapt begin deze week... Paf, direct verlies van -7% maar vandaag en gisteren bijna goedgemaakt... hopelijk houdt het deze trend...
En als je dit artikel er dan nog eens bijneemt...
http://www.beurs.com/2013/08/08/china-z ... vlam/28297" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BlackRock World Gold Fund
Ik heb BlackRock World Gold Fund al sedert 2011. Toen al kreeg ik via Rabobank een artikel van BlackRock toegestuurd waarin mij geadviseerd werd om nog meer van het fonds te kopen. Redenen: het fonds liep achter tegenover de koersstijging van het goud, de aantrekkende vraag in China enz. Je ziet wat je ervan moest geloven, nu twee jaar later ...
- firestarter87
- Jr. Member

- Contacteer:
@yaris hier hetzelfde verhaal...
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Het goudverhaal niet snappende en investerend in het verkeerde product.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
@Spruitekop: fondsen bieden veel voordelen. BlackRock World Gold Fund is maar een van de fondsen die ik in bezit heb. Fysiek goud interesseert me niet en ik hoef het goudverhaal niet te snappen. Dank u voor uw begrip.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Nee je moet gewoon doen wat Black Rock je aanbeveelt in 'n standaardmail, gewoon meer van hun eigen fonds kopen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Dat heb ik vorige week nog gedaan. Een beetje te vroeg, maar goed. Gisteren 3,5% naar omhoog. Jeuj. Goudfondsen kunnen dus ook stijgen.
Dit fonds is net een springbal, springt al een hele tijd naar beneden, deze maand toch effe naar boven!
-
nicknamesucks
- Hero Member

- Contacteer:
Ook een pakketje bijbesteld.
Gisteren +7%. Mijn verlies is daardoor verkleind tot minder dan 30%. Er is nog een lange weg te gaan maar er is toch al een sprankeltje hoop. Als het vandaag maar weer niet 5% naar beneden dondert. Het minste wat je van dat fonds kan zeggen is dat het volatiel is. Het juiste moment kiezen om te kopen en te verkopen is echt puur gokken.
Het houdt stand ... net zoals vele andere fondsen, komen we stilaan uit de vakantiemodus?
weer +5 %.... begint er goed uit te zien...
-
nicknamesucks
- Hero Member

- Contacteer:
http://www.beursduivel.be/nieuws/263845 ... w-fed.html" onclick="window.open(this.href);return false;
eventjes ter info...
kom uit de tijd van vandaag...
Wie nog moest twijfelen,
16.20 uur: En terwijl de beurzen verder wegzakken, staan het goud en de mijnsector op de rand van een officiële stierenmarkt.
kom uit de tijd van vandaag...
Wie nog moest twijfelen,
16.20 uur: En terwijl de beurzen verder wegzakken, staan het goud en de mijnsector op de rand van een officiële stierenmarkt.
-
nicknamesucks
- Hero Member

- Contacteer:
Vandaag nog een pakketje bijgekocht. Geen beurs en instapkosten, dus lekker gespreid verder positie uitbouwen. En tijdig verkopen bij winst zodat ik van die draak verlost ben.