BMPB - Drastische renteverlaging
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
buizerd
BMPB - Drastische renteverlaging
BMPB gaat zijn rentevoeten drastisch laten zakken
Basis: 2.10%
Getrouwheid: 0.60%
Dan zie ik geen reden meer om te blijven bij een bank die op gebied van communicatie zwaar achteroploopt.
Basis: 2.10%
Getrouwheid: 0.60%
Dan zie ik geen reden meer om te blijven bij een bank die op gebied van communicatie zwaar achteroploopt.
-
palm beach
Re: BMPB - Drastische renteverlaging
Ik ben daar ook weg.
Jammer maar helaas. Het was goed zolang het duurde...
Jammer maar helaas. Het was goed zolang het duurde...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
zo laag had ik ook niet verwacht... 
ff afwachten wat de banken doen na 1 april en dan ben ik dada...
maar goed dat ik 2/3 van mijn geld op termijn heb staan bij CE aan 5,75 %...
dat compenseert toch al iets
ff afwachten wat de banken doen na 1 april en dan ben ik dada...
maar goed dat ik 2/3 van mijn geld op termijn heb staan bij CE aan 5,75 %...
dat compenseert toch al iets
Oei, ik wou juist mijn brief in de brievenbus steken, even wachten wat Dexia gaat doen dan.
-
Lupudebani
Aan alle mensen hier tegader : is het jullie nog niet opgevallen dat alle banken hun intrestvoeten op spaarrekening hebben verlaagd en dat ze allemaal wel ergens rond de 2% liggen.
Veel shoppen zul je volgens mij de eerste 2 volgende jaren niet moeten doen.
De crisis zorgt ervoor dat de ECB de rente laag houd en de banken geven dus ook minder voor je spaargeld. Trouwens dit is eigenlijk een hint van het bankwezen dat je beter een deel van je geld in de economie pompt (=uitgeven), maar dan wel het best aan waardevolle zaken.
Zo denk ik erover
De crisis zorgt ervoor dat de ECB de rente laag houd en de banken geven dus ook minder voor je spaargeld. Trouwens dit is eigenlijk een hint van het bankwezen dat je beter een deel van je geld in de economie pompt (=uitgeven), maar dan wel het best aan waardevolle zaken.
Zo denk ik erover
Niet zozeer van de banken, dat zal hen een worst wezen wel van de ECB. Ik koop met mijn geld wat aandelen, heb er al wat gekocht. Onze bedrijven hebben geld nodig, dus doe ik mijn plicht. Ik kan iedereen aanraden hetzelfde te doen. Sommige aandelen zijn zeer stabiel en geven een mooi dividend. De Beurs is niet zo gevaarlijk als sommigen denken. Je moet gewoon weten, welke aandelen.Lupudebani schreef: Aan alle mensen hier tegader : is het jullie nog niet opgevallen dat alle banken hun intrestvoeten op spaarrekening hebben verlaagd en dat ze allemaal wel ergens rond de 2% liggen.
Zo denk ik erover
-
palm beach
Dit doet bij veel belgen vast een zéér pijnlijk belletje rinkelen. Mensen vergeten inderdaad vlug, maar jij vergeet wel héél snel.Sommige aandelen zijn zeer stabiel en geven een mooi dividend.
Nu ja, misschien heb je wel gelijk.
Misschien...
-
nicky
De kans dat in het oosten dit jaar (en dan vooral China) de lucht-of zeepbel doorprikt wordt, is zeer groot. Net zoals de internetbel eind vorige eeuw voor een serieuze inzinking op de beurs heeft gezorgd. Koop aandelen die weinig of geen verband met China houden (al is dat heel moeilijk om zoeken)palm beach schreef:Dit doet bij veel belgen vast een zéér pijnlijk belletje rinkelen. Mensen vergeten inderdaad vlug, maar jij vergeet wel héél snel.Sommige aandelen zijn zeer stabiel en geven een mooi dividend.
Misschien...
Dat is omdat Belgen niet bepaald aandeel minded zijn. Belgen laten zich ook altijd inpakken door praatjes van hun bankier. Terwijl het aandeel van GIMV inderdaad sterk gedaald is maar nu zeer stabiel blijft hangen rond 32 euro per aandeel. Is mijns inziens veiliger dat Credit Europe of Demir Halk Bank.palm beach schreef:Dit doet bij veel belgen vast een zéér pijnlijk belletje rinkelen. Mensen vergeten inderdaad vlug, maar jij vergeet wel héél snel.Sommige aandelen zijn zeer stabiel en geven een mooi dividend.
Misschien...
-
Lupudebani
@Pieterjan: alleen als je intekent op nieuw uitgegeven aandelen gaat dit onmiddellijk naar de bedrijven (en dan kan ik jou motivatie volgen).
Aandelen kopen die al bestaan, daar help je alleen diegenen die verkopen mee en dat zijn niet de bedrijven die geld nodig hebben.
Aandelen kopen die al bestaan, daar help je alleen diegenen die verkopen mee en dat zijn niet de bedrijven die geld nodig hebben.
Die op zijn beur geld verdient en in de economie investeert. Aandelen zijn geen lek zoals een spaarrekening. Daarom dat de ECB de rente verlaagt om spaarders te ontmoedigen.Lupudebani schreef: @Pieterjan: alleen als je intekent op nieuw uitgegeven aandelen gaat dit onmiddellijk naar de bedrijven (en dan kan ik jou motivatie volgen).