Bnk to the Future and Kraken aandelen
TIP
Bnk to the Future and Kraken aandelen
Gisteren een email gekregen van Kraken (een cryptocurrency beurs) dat ik aandelen van Kraken kan kopen via de Bnk to the Future. Die bank laat toe om te investeren in cryptocurrency bedrijven. Ze zeggen zelf dat het gaat om investeringen met een hoog risico.
Er zitten hier nog mensen die in cryptocoins investeren, beleggen en speculeren en dat via Kraken. Die zullen de email waarschijnlijk ook gekregen hebben.
Er zitten hier nog mensen die in cryptocoins investeren, beleggen en speculeren en dat via Kraken. Die zullen de email waarschijnlijk ook gekregen hebben.
- Doe je het of niet?
- Welke documenten vragen ze om te registreren (kopie ID, ...)?
- Ze werken met verschillende types investeerders naargelang het bedrag dat je kunt investeren. Om welke bedragen gaat het?
- Welke risico's loop je in feite bij de Bnk to the Future? Afgezien dat investeren in cryptocurrencies en dito bedrijven sowieso risicovol is.
Re: Bnk to the Future and Kraken aandelen
Ik heb hier toch sterke twijfels over als ik zie dat Kraken stelt dat ze gewaardeerd werden op 4 miljard dollar... Ik heb niets tegen Kraken en heb er zelf in het verleden gebruik van gemaakt maar ik zou ze nooit op 4 miljard dollar waarderen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.