Bolero Crowdfunding - Belgian Cycling Factory
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Bolero Crowdfunding - Belgian Cycling Factory
Vanaf morgen kan je intekenen op crowdfunding / obligaties van Belgian Cycling Factory (fietsmerken Ridley en Eddy Merckx). Info: https://crowdfunding.bolero.be/nl/proje ... 3036/specs
Nog nooit ingetekend via Bolero crowdfunding, maar lijkt me wel iets goed. Wat zijn jullie meningen?
Nog nooit ingetekend via Bolero crowdfunding, maar lijkt me wel iets goed. Wat zijn jullie meningen?
Re: Bolero Crowdfunding - Belgian Cycling Factory
Zekerheid heb je hier nooit mee. Best voor een beperkt bedrag inschrijven.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heel moeilijk in te schatten. Ik zie een bedrijf dat winstgevend is en al behoorlijk lang bestaat, wat op zich positief is. Het geannualiseerd nettorendement bedraagt 4,9%, wat niet enorm hoog is.
En inderdaad: houd maximaal 5% van je totale vermogen aan in P2P-leningen, en tracht op termijn ook voor voldoende spreiding te zorgen (beter 10 leningen van €500 dan 1 van €5000).
Misschien teken ik zelf wel in.
Ik dacht: ik kijk eens hoe het gesteld is met de crowdfundingcampagne. Anderhalf uur na de start werd het volledige bedrag van 1 miljoen euro reeds opgehaald. Te laat, dus.
En het systeem lag ook nog een tijdje plat na de opening ...
Niet abnormaal na een paar minuten al volschreven.
Hopelijk loopt het goed af.
En Ecco Nova, maar scharrelen om projecten volstort te krijgen.
Maar ja het is Kbc en dat is toch zo betrouwbaar.
Voor mezelf heeft Kbc crowdfunding afgedaan.
1 project op een bepaald moment kon ik lezen wie allemaal mee in het bootje aanwezig was.
Wat er nog bijkomt, voorwaarden, gewijzigd, terugbetaling, rente.
1 project op de fles na een paar maanden.
1 project al 2 j wachten op de jaarlijkse terugbetaling.(ja heb probleem; zoek een oplossing, extra rente nooit van gehoord)
Terug betaaldata steekt ook niet zo nauw.
Zijn er problemen richt u tot de lener, vis zelf, maar uit hoe het verder gaat.
Wij van Kbc kunnen niets doen, och gottekes ze schakelen een bureau in en na een maand trek uw plan.
Och ja sommige leners zijn correct.
Hopelijk loopt het goed af.
En Ecco Nova, maar scharrelen om projecten volstort te krijgen.
Maar ja het is Kbc en dat is toch zo betrouwbaar.
Voor mezelf heeft Kbc crowdfunding afgedaan.
1 project op een bepaald moment kon ik lezen wie allemaal mee in het bootje aanwezig was.
Wat er nog bijkomt, voorwaarden, gewijzigd, terugbetaling, rente.
1 project op de fles na een paar maanden.
1 project al 2 j wachten op de jaarlijkse terugbetaling.(ja heb probleem; zoek een oplossing, extra rente nooit van gehoord)
Terug betaaldata steekt ook niet zo nauw.
Zijn er problemen richt u tot de lener, vis zelf, maar uit hoe het verder gaat.
Wij van Kbc kunnen niets doen, och gottekes ze schakelen een bureau in en na een maand trek uw plan.
Och ja sommige leners zijn correct.
Bolero Crowdfunding is een platform om obligaties van startups te kopen (die zijn overigens meestal niet achtergesteld zoals op andere platformen). Het klopt dat ze zich verder van weinig aantrekken. De terugbetalingen worden bijvoorbeeld ook rechtstreeks door de lenende partij gedaan.
Dat gezegd zijnde: het is evident dat er risico's verbonden zijn aan P2P-lending. Bij je geliefde Estateguru zijn op dit moment bijvoorbeeld 17,36% van de leningen in wanbetaling.
Dat gezegd zijnde: het is evident dat er risico's verbonden zijn aan P2P-lending. Bij je geliefde Estateguru zijn op dit moment bijvoorbeeld 17,36% van de leningen in wanbetaling.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Kijk eens naar Mozzeno en Look&Fin. Naar mijn mening zijn dat betere alternatieven.
Voor sommigen klinkt "Eddy Merckx" misschien vertrouwd, maar dat heeft verder niets met Bolero Crowdfunding te maken.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 25 april 2023, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Kun je dat even toelichten? (ik ben niet zo vertrouwd met Look&Fin, Mozzeno levert wat mij betreft niet veel meer op dan een overheidsobligatie)
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Hier alvast 18 pagina's toelichting om mee te beginnen: p2p-lending-t30101.html?hilit=mozzeno%2 ... in#p508969
Incl. posts van jou trouwens.
Jij kan dus vanaf hier op de (momenteel) laatste pagina starten: p2p-lending-t30101-255.html?hilit=mozze ... in#p572539
Eventuele bijkomende vragen kan je dan in dat topic stellen, lijkt me zinvoller dan hier.
Aan de vorige crowdfunding van BCF meegedaan, tot nu toe geen problemen gehad qua terugbetaling.
Maar idd Bolero heeft ook hier afgedaan bij mij, in vergelijking met LookandFin 0 de botten service na 'verkoop'.
Maar idd Bolero heeft ook hier afgedaan bij mij, in vergelijking met LookandFin 0 de botten service na 'verkoop'.
Achterstal is geen verlies,(hypotheek waarborg) en wordt terugbetaald met verlopen rente.
Spreiden, spreiden, spreiden, maar meestal is het rap een paar duizenden in een project en dan bij problemen tot op de grond afbreken zonder eigen ervaring.
Bovenstaande zal volgens sommigen wel niet waar zijn, maar ja de praktijk zeker.
Van mijn kleine 200 projecten in totaal een 20 te laat.
Ferroconstruct daar en tegen.
Bolero minimum 500 € inleg.
Estate 50 € minimum inleg.

En geld ergens insteken aan klanten van mevr Leemans om ze nog wat dieper te duwen neen dank u.
E Depo en als men ingrijpt kunnen ze weer beginnen te klagen.
Onbekend onbemind en een paar die het de grond inboren meer hoeft het op een forum niet te zijn.
Mijn termijnrekening, mijn spaarrekening brengen toch zo weinig op.
In 2019 was de eerste crowdfunding nog aan 6% rendement, wat redelijk te noemen is toen de rente algemeen 0 % was.
Op vandaag haal je met een kwaliteitsobligatie makkelijk 3% netto, dan is 7% bruto povertjes te noemen.
Op vandaag haal je met een kwaliteitsobligatie makkelijk 3% netto, dan is 7% bruto povertjes te noemen.
1.000.000 € op een paar minuten.
Waarom hogere, weten ook wel dat rente op sr rekeningen nog steeds te laag is.
En kbc weeral een miljoentje minder voor de staatswaarborg van 100.000.