Bond zonder Naam geeft obligatie uit
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Bond zonder Naam geeft obligatie uit
Zoals voor elke onderneming kan je bij http://www.nbb.be" onclick="window.open(this.href);return false; de jaarrekeningen van de bond zonder naam nalezen.
Vorig boekjaar hebben ze afgesloten met een balanstotaal van een goeie 800.000 en een winst van 451 euro.
Mij lijkt het dan wel heel ambitieus om even een obligatie voor 3 miljoen te plaatsen, zeker als ze er een niet winstgevend project mee willen financieren... Waar gaan ze elk jaar de 90.000 euro halen om de intresten te betalen ?
Vorig boekjaar hebben ze afgesloten met een balanstotaal van een goeie 800.000 en een winst van 451 euro.
Mij lijkt het dan wel heel ambitieus om even een obligatie voor 3 miljoen te plaatsen, zeker als ze er een niet winstgevend project mee willen financieren... Waar gaan ze elk jaar de 90.000 euro halen om de intresten te betalen ?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Maw ze leven van giften en legaten.
"De Bond" gaat in bonds.

"De Bond" gaat in bonds.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik vind de 3% in dit geval ook echt wel veel te laag. Het risico is op z'n zachtst gezegd torenhoog en dat voor 3% over een termijn van 7 jaar? Nee bedankt...
Zielig eigenlijk, de bezieler is nog maar net dood en commerciële gangsters zijn al op jacht. En dat iemand als Geert Noels zich hier achter schaart is eigenlijk degoutant. Dat was tot voor kort toch nog iemand uit de financiële wereld waar ik nog een beetje respect voor had.