bonus 2% bij DB
TIP
Re: bonus 2% bij DB
Het is ook geldig voor obligaties. Daar heb ik gebruik van gemaakt.
...waar dus wel retrocessies op verschuldigd zijn...geo schreef:De 2 % is niet van toepassing voor aandelen als het reglement goed gelezen heb, wel voor fondsen.
Volgens info op www is de 2% actie verlengd tot 31 maart.
Lijkt interessant.
Lijkt interessant.
DB is op sterven na dood.
Goede raad :
Transfer uitvoeren, wachten op 2% bonus en zo snel mogelijk terug vertrekken naar een andere bank die 1% geeft voor de transferten
Goede raad :
Transfer uitvoeren, wachten op 2% bonus en zo snel mogelijk terug vertrekken naar een andere bank die 1% geeft voor de transferten
Hilfje schreef:Moet je nu niet speculatie tax betalen op alle effecten die je overdraagt? Kan zijn dat dit een domme vraag is, want ik snap dat niet goed.
Indien een bank niet goed de aankoopdatum en -prijs kan vaststellen, zal de speculatietaks op het hele verkoopbedrag worden geheven.
Eén foutje van DB en je hangt er aan...
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Ik mocht alleszins niet meedoen met deze actie wegens een eerder uitgevoerde transfer (2 jaar geleden intussen). 't is maar dat je weet waar je aan begint.
Trouwens, waar zitten de andere banken die nu 1% geven bij transfer op dit moment? Welke acties lopen er nog?
Trouwens, waar zitten de andere banken die nu 1% geven bij transfer op dit moment? Welke acties lopen er nog?
De speculatietaks is enkel voor aandelen en de 2% actie is niet van toepassing voor aandelen, of begrijp ik deze reactie niet goed?
Vermoed dat er geen in en uitstapkosten zijn voor fondsen, dus enige kost 8 eu per lijn.
lijkt mij een interessante aktie.
bedankt
lijkt mij een interessante aktie.
bedankt
In een vorige reactie wordt vermeld dat "DB is op sterven na dood".
Kan dat iets concreter?
Kan dat iets concreter?
Zie daarvoor het draadje deutsche-bank-paniekzaaierij-of-dreigen ... 18857.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik denk dat effecten in ieder geval niet tot de bezitting van de bank behoren en deze dus nooit bedreigd worden of niet?
Klopt. Je effecten zijn veilig ook bij faillissement van de bank.
Dank voor uw duidelijke reactie
Ik denk dat ondertussen iedereen op spaargids al weet dat je uitgesloten bent voor dergelijke acties bij DB. Je moet dat niet altijd opnieuw komen vertellen. Pas maar op dat je straks niet bij meerdere banken uitgesloten zal worden van acties. Wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten.bartgo schreef:Ik mocht alleszins niet meedoen met deze actie wegens een eerder uitgevoerde transfer (2 jaar geleden intussen). 't is maar dat je weet waar je aan begint.
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Beste makker Silverfox, ik reageer om iemand te waarschuwen die blijkbaar ook met die transfer acties wil bezig zijn. Waarom zo persoonlijk? Spijt dat je zelf niet kan meedoen?