Bonusbanking bij Keytrade of Axa Bank: hoeveel krijg jij terug
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Bonusbanking bij Keytrade of Axa Bank: hoeveel krijg jij terug
Er zijn nu 2 banken die u betalen voor het gebruik van uw zichtrekening
Ben eens benieuwd wat jullie zoal uitbetaald krijgen van Keytrade of Axa via dat bonusbanking systeem
Ben eens benieuwd wat jullie zoal uitbetaald krijgen van Keytrade of Axa via dat bonusbanking systeem
Re: Bonusbanking bij Keytrade of Axa Bank: hoeveel krijg jij terug
aangezien de eerste die het gebruikte al direct meer dan 15 euro had heb ik de poll nog wat uitgebreid tot meer dan 20 euro
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Gezien wij Keytrade toch wel vrij intensief gebruiken krijgen wij elke maand redelijk wat voor de verrichtingen (5 cent actie).
Ik zal er ineens maar bijzeggen dat ik niet lig te frauderen om hier extra geld uit te slagen
Ik zal er ineens maar bijzeggen dat ik niet lig te frauderen om hier extra geld uit te slagen

-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik weet niet hoe mensen aan meer dan 20 euro komen...
Dit betekent op jaarbasis 400 verrichtingen of meer dan 30 per maand. Is toch wel heel veel
Dit betekent op jaarbasis 400 verrichtingen of meer dan 30 per maand. Is toch wel heel veel

jawadde001 schreef: Ik weet niet hoe mensen aan meer dan 20 euro komen...
Dit betekent op jaarbasis 400 verrichtingen of meer dan 30 per maand. Is toch wel heel veel![]()
Als je dat dan omzet naar "werk"uren, tja dan kan je met wat beters te doen een pak meer verdienen.
1 à 2 verrichting/dag is toch niet veel...Campzie schreef:jawadde001 schreef: Ik weet niet hoe mensen aan meer dan 20 euro komen...
Dit betekent op jaarbasis 400 verrichtingen of meer dan 30 per maand. Is toch wel heel veel![]()
Als je dat dan omzet naar "werk"uren, tja dan kan je met wat beters te doen een pak meer verdienen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Een particulier kan toch onmogelijk 1 overschrijving per dag doen? Naar wie worden die bedragen dan gestuurd? Een voor gas, electriciteit,... Maar aan 30 of meer verrichtingen per maand komen lijkt mij toch wel heel erg straf.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Reken de betalingen met debetkaart er ook bij he. Het gaat niet alleen over overschrijvingen...jawadde001 schreef: Een particulier kan toch onmogelijk 1 overschrijving per dag doen? Naar wie worden die bedragen dan gestuurd? Een voor gas, electriciteit,... Maar aan 30 of meer verrichtingen per maand komen lijkt mij toch wel heel erg straf.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
ok, ik wist niet dat betalen met de debetkaart daar ook onder vielen.
Heb het even proberen opsnorren, maar op de website zie ik niets meer staan over die 5cent actie.
Heb het even proberen opsnorren, maar op de website zie ik niets meer staan over die 5cent actie.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Heb het even wat hun website gehaald:jawadde001 schreef: ok, ik wist niet dat betalen met de debetkaart daar ook onder vielen.
Voorwaarden - Actie 5 eurocent /
verrichting op de zichtrekening
Keytrade Bank betaalt u 5 eurocent per verrichting die uitgevoerd wordt op uw Keytrade Bank
zichtrekening.
Voorwaarden:
Het aanbod is geldig voor elke cliënt (nieuwe en bestaande) van Keytrade Bank.
Het aanbod is geldig voor elke nationale verrichting die uitgevoerd wordt op de Keytrade Bank
zichtrekening (betaling via debetkaart, nationale overschrijving, afhaling, storting,...), behalve
permanente opdrachten, internationale overschrijvingen, proton verrichtingen en verrichtingen via de
kredietkaart.
De periode van deze promotie (25 december 2007 tot en met 31 december 2008) wordt verlengd tot
en met 31 december 2009, datum waarna deze actie vervalt.
Maximaal kan u € 2,500.00 op uw zichtrekening ontvangen.
Dit aanbod geldt niet voor interne verrichting van uw eigen Keytrade Bank zichtrekening naar uw andere
Keytrade Bank rekeningen.
Voor dit aanbod wordt de volgende beperking in rekening gebracht: een verrichting van of naar dezelfde
rekening wordt slechts éénmaal per dag in rekening gebracht.
Dit aanbod geldt niet voor beleggingsclubs, onverdeeldheden, feitelijke vereniging, mede-eigendom,
rechtspersonen en rekeningen van professionele aard.
Indien u aan alle voorwaarden van dit aanbod voldoet, zal Keytrade Bank u eenmaal per maand het bedrag
(ter waarde van het aantal verrichtingen op uw zichtrekening vermenigvuldigd met 5 eurocent) automatisch
op uw Keytrade Bank zichtrekening storten. U zal dit bedrag terugvinden in de historiek van uw rekening
met als vermelding ‘Campagne 5 eurocent’.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
ahzo, wist niet dat het zo uitgebreid was.
Desondanks denk ik dat het voor vele interessanter is om een hogere rente te krijgen op de spaarrekening (bv. Deutsche bank) met eventueel een gratis kredietkaart (waarbij men op het verschuldigde bedrag eveneens rente kan ontvangen).
Iemand die bijvoorbeeld 5.000 euro op de spaarrekening heeft staan, verdient hierop bij DB 25 euro meer dan bij keytrade. En dan heb ik het nog niet over de mogelijkheden die de kredietkaart beidt
Desondanks denk ik dat het voor vele interessanter is om een hogere rente te krijgen op de spaarrekening (bv. Deutsche bank) met eventueel een gratis kredietkaart (waarbij men op het verschuldigde bedrag eveneens rente kan ontvangen).
Iemand die bijvoorbeeld 5.000 euro op de spaarrekening heeft staan, verdient hierop bij DB 25 euro meer dan bij keytrade. En dan heb ik het nog niet over de mogelijkheden die de kredietkaart beidt

- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Beste is dat je elke bank gebruikt waar ze goed in is. Ik combineer ook enkele banken. Zo heb ik Keytrade voor zicht- en spaarrekening maar heb deze nu ook bij Argenta, zodat ik een kantoor heb in de buurt waar ik terecht kan voor bankcheques of eventueel grote bedragen cash afhalen.
Heb dan ook nog bij enkele andere banken termijnrekeningen en dergelijke, afhankelijk van hun opbrengst.
Dé perfecte bank bestaat immers niet, maar voor uzelf de perfecte combinatie maken kan wél.
Heb dan ook nog bij enkele andere banken termijnrekeningen en dergelijke, afhankelijk van hun opbrengst.
Dé perfecte bank bestaat immers niet, maar voor uzelf de perfecte combinatie maken kan wél.
naar eigen rekeningen bij andere banken, meer dan 5 euro per maand x 12, mmer dan 60 euro/jaarjawadde001 schreef: Een particulier kan toch onmogelijk 1 overschrijving per dag doen? Naar wie worden die bedragen dan gestuurd? Een voor gas, electriciteit,... Maar aan 30 of meer verrichtingen per maand komen lijkt mij toch wel heel erg straf.
een verrichting is toch ook een betaling met je bankkaart?
JaWierpand schreef: een verrichting is toch ook een betaling met je bankkaart?
vaganzza[at]spaargids[punt]be