Boodschappenlijstje
Boodschappenlijstje
Een van de besparingstips is het werken met een boodschappenlijstje om zo enkel te kopen wat je nodig hebt. Om niks te vergeten en niet te veel te kopen dacht ik aan een electronisch lijstje zodoende dat zowel ik als mijn partner dit kan opvolgen. Wie heeft er een goed alternatief dat (liefst) zowel op Android, iOS als op Windows PC werkt?
Re: Boodschappenlijstje
Myshopi werkt op alle smartphone systemen en daarmee kan je handige boodschappenlijstjes maken. Dit is omdat wanneer je bezig bent met je lijstje en je een product uitvinkt, deze automatisch onderaan het lijstje komt te staan. M.a.w. enkel de producten die je nog moet hebben staan bovenaan. Vele lijstjes doen dit niet. Bovendien kan je ook nog mee genieten van promoties. Ik vind het een aanrader.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik vind het een nuttige tip, als je je er aan kan houden :-) Mijn vriendin en ik zijn spijtig genoeg wel van de soort mensen dat wel weten wat de 'noodzakelijke' dingen zijn (de melk is op, we hebben bijna geen pasta meer, er is volgende week brood nodig...), maar geen planning maken qua weekmaaltijden, we bekijken gewoon altijd wat er in promotie is en waar we lekker mee kunnen koken. Een lijstje is dus van minder nut voor ons 

Laatst gewijzigd door Levine op 11 april 2013, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben ouderwets, ik schrijf alles op een postit papiertje.
Een besparingstip, ik ben daarnet om 100 % terugbetaalde Bacardi geweest, 3 stuks.
verder, 6 blikken Maes pils radler, 1 tube Calvé hamburgersaus, en 1 tube Theramed tandpasta, allemaal gratis.
Bij de Knack zat een bon voor een gratis fles Badoit water.
en dan maar 'lullen' dat het leven duur is, ik had deze middag snel een kleine 50 € verdiend.
Een besparingstip, ik ben daarnet om 100 % terugbetaalde Bacardi geweest, 3 stuks.
verder, 6 blikken Maes pils radler, 1 tube Calvé hamburgersaus, en 1 tube Theramed tandpasta, allemaal gratis.
en dan maar 'lullen' dat het leven duur is, ik had deze middag snel een kleine 50 € verdiend.
Hier gaan we weer ... wéér dezelfde zever zoals altijd.
Serieus: heb jij een manier gevonden om posts te generen die altijd over hetzelfde gaan of zo? Elke post is het weer zover. Ik kan me de ondraaglijke saaiheid van jouw bestaan alleen maar inbeelden.
Laat me raden: je bent daarna in de Hema koffie en taart gaan nuttigen voor 1 euro?
Serieus: heb jij een manier gevonden om posts te generen die altijd over hetzelfde gaan of zo? Elke post is het weer zover. Ik kan me de ondraaglijke saaiheid van jouw bestaan alleen maar inbeelden.
Laat me raden: je bent daarna in de Hema koffie en taart gaan nuttigen voor 1 euro?
En goeie bacardi patrick? Je mag dus van elk soort één meedoen en terugbetaald krijgen als ik et goe versta.
Hoeveel kost zo'n fles? Lijke me toch wel straf,gratis sterke drank
Hoeveel kost zo'n fles? Lijke me toch wel straf,gratis sterke drank

ouderwetse mensen gaan niet op reis naar azie
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Aan trappist kan bacardi niet tippen, dus waarom gaan halen.
Ik noem dat geen 50€ verdienen. Tenzij ge die gratis produkten verkoopt
Ik noem dat geen 50€ verdienen. Tenzij ge die gratis produkten verkoopt
inmaken
1 Dit topic gaat over besparingstips, deze geef ik, ben je niet geinteresseeerd, inmaken, moet je dit topic niet lezen
dries
Bacardi coctails classic 70 centiliter, er worden er maximaal 3 terugbetaald per huishouden, per stuk 12.25 €. voorwaarden, zie flyer, of
http://www.bloggen.be/treetje" onclick="window.open(this.href);return false;. ik drink graag een bacardi cola, dus mooi meegenomen. in oude BEF is dit een besparing van 1.500 BEF. inmaken
Wat betreft Hema, inmaken, ik zal je nieuwsgierigheid bevredigen, ik ben er om koffiepads geweest voor mijn Senseo apparaat, het is fair trade koffie, dus de boeren in de derde wereld hebben er een eerlijke prijs voor gekregen, zeer lekkere koffie, keuze uit 4 verschillende soorten, en de prijs amper 1 € voor 20 koffiepads.
1 Dit topic gaat over besparingstips, deze geef ik, ben je niet geinteresseeerd, inmaken, moet je dit topic niet lezen
dries
Bacardi coctails classic 70 centiliter, er worden er maximaal 3 terugbetaald per huishouden, per stuk 12.25 €. voorwaarden, zie flyer, of
http://www.bloggen.be/treetje" onclick="window.open(this.href);return false;. ik drink graag een bacardi cola, dus mooi meegenomen. in oude BEF is dit een besparing van 1.500 BEF. inmaken
Wat betreft Hema, inmaken, ik zal je nieuwsgierigheid bevredigen, ik ben er om koffiepads geweest voor mijn Senseo apparaat, het is fair trade koffie, dus de boeren in de derde wereld hebben er een eerlijke prijs voor gekregen, zeer lekkere koffie, keuze uit 4 verschillende soorten, en de prijs amper 1 € voor 20 koffiepads.

Het topic interesseert me wel. Steeds dezelfde posts lezen van een oude man niet.1 Dit topic gaat over besparingstips, deze geef ik, ben je niet geinteresseeerd, inmaken, moet je dit topic niet lezen
Iedere leeftijd heeft zijn charme, ik zal het sportief opnemen, en, de besparingstips zijn nieuw.
On topic blijven aub!
@ Inmaken: Patrick post niets verkeerd, ook al is het volgens jou herhaling.
@ Inmaken: Patrick post niets verkeerd, ook al is het volgens jou herhaling.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ge kunt ze wel altijd geven als geschenk, da's 'n geschenk uitgespaard.christofgh schreef:Ik noem dat geen 50€ verdienen. Tenzij ge die gratis produkten verkoopt

Denk je dat 'n tiener niet gelukkig is met 'n fles Bacardi Mojito? Elke vrijdagavond staan de tieners hun keuze te maken in de Colruyt in die rekken. Uitgaan op café doen ze al lang niet meer, liever goedkope "booze" kopen en met 'n groep vrienden hun bezatten (en elkaars vriendin bepotelen).

Wat de andere producten betreft: wat is er mis met 'n mandje te geven aan 'n zieke opgevuld met: tandpasta, bodylotion, shampoo, conditioner en 'n deo?
Laatst gewijzigd door Spruitekop op 10 april 2013, 22:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Iemand nog een app-je?
Ik zal alvast myShoppi eens proberen (ipv telkens te bellen naar mekaar en uiteindelijk dat nog vergeten mee te brengen om dan nog eens de auto te moeten nemen om het vergeten ding te gaan halen...)

Ik zal alvast myShoppi eens proberen (ipv telkens te bellen naar mekaar en uiteindelijk dat nog vergeten mee te brengen om dan nog eens de auto te moeten nemen om het vergeten ding te gaan halen...)
Zorg maar dat je niet het verkeerde op je hamburger of je tandenborstel doetpatrick1 schreef: Een besparingstip, ik ben daarnet om 100 % terugbetaalde Bacardi geweest, 3 stuks.