bos uitkopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
bos uitkopen
Beste
Mijn vader heeft een bosgrond in bezit, het staat wel als landbouwgrond beschreven maar in de praktijk ligt het volledig tussen de bossen.
Wij zijn met 4 kinderen. Met 1 broer is er onenigheid. Dus het is mogelijk dat er ooit zever komt als mijn vader komt te overlijden.
Aangezien mijn man en ik een houtkachel hebben en wel hout kunnen gebruiken, vragen we ons af of het nuttig is om de grond nu reeds over te kopen van mijn vader.
Wat is een gangbare prijs per m² voor een bos naaldbomen in de Kempen?
we bekijken het op lange termijn aangezien we loofbomen zouden willen laten groeien ipv de naaldbomen.
Mijn vader heeft een bosgrond in bezit, het staat wel als landbouwgrond beschreven maar in de praktijk ligt het volledig tussen de bossen.
Wij zijn met 4 kinderen. Met 1 broer is er onenigheid. Dus het is mogelijk dat er ooit zever komt als mijn vader komt te overlijden.
Aangezien mijn man en ik een houtkachel hebben en wel hout kunnen gebruiken, vragen we ons af of het nuttig is om de grond nu reeds over te kopen van mijn vader.
Wat is een gangbare prijs per m² voor een bos naaldbomen in de Kempen?
we bekijken het op lange termijn aangezien we loofbomen zouden willen laten groeien ipv de naaldbomen.
Re: bos uitkopen
Eventueel contact opnemen met http://www.bosgroepen.be/bosgroep/5/Hoge-Kempen" onclick="window.open(this.href);return false; of zoeken op immoweb.
Ligging aan een straat? Ven gebied? Minstens 1€ de vierkante meter maximaal 3,5
Oppervlakte? Hoe kleiner hoe duurder,...
Ligging aan een straat? Ven gebied? Minstens 1€ de vierkante meter maximaal 3,5
Oppervlakte? Hoe kleiner hoe duurder,...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Naaldbomen voor een houtkachel? Als dat maar goed afloopt.
Vandaar mijn laatste zin :-)Belca2 schreef:Naaldbomen voor een houtkachel? Als dat maar goed afloopt.