Boskalis
TIP
Boskalis
Wereldleider in Baggerwerken Boskalis kwam gisteren met zeer goede cijfers en zal in 2013 afstevigen op een recordwinst. Ook de toekomst ziet er schitterend uit dankzij een zeer sterk gevuld orderboek.
Traditioneel is Boskalis zelfs ook altijd zeer conservatief en doen zij ook altijd beter dan de eigen vooropgestelde verwachtingen.
Ik ben dan ook terug ingestapt gisteren kort na opening aan 30 euro.
http://www.veb.net/content/HoofdMenu/Be ... 12013.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Traditioneel is Boskalis zelfs ook altijd zeer conservatief en doen zij ook altijd beter dan de eigen vooropgestelde verwachtingen.
Ik ben dan ook terug ingestapt gisteren kort na opening aan 30 euro.
http://www.veb.net/content/HoofdMenu/Be ... 12013.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Boskalis
Verkooprorder aan 31 euro is uitgevoerd. Idemtito wat Brunel betreft aan 38,4 euro.
Er komen wat mij betreft wel nog nieuwe koopkansen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Kreeg zopas bericht dat mijn aankooporder aan 30 euro volledig is uitgevoerd.Piper schreef:Verkooprorder aan 31 euro is uitgevoerd. Idemtito wat Brunel betreft aan 38,4 euro.
De tweede koop reeds vandaag en zo wordt de cash langzaam terug weer aangewend.
Heb alvast nog wat aandelen in het vizier staan.
ING stuurde vandaag zijn lijstje van top picks uit. De lijst omvat Ahold, Boskalis, Delta Lloyd, Econocom, PostNL, SBM Offshore, Solvay, Telenet Group, Unit4 en Unibail Rodamco. Er worden ook aandelen aangestipt die een Underperform-advies meekrijgen, wat zoveel is als een verkoopadvies: BAM, Belgacom, CMB, Corio, Nyrstar en Sligro.
Ik krijg reeds goesting om mijn winst op Boskalis wederom te nemen, maar zal dit echter niet doen.
Overal keert het sentiment en het lijkt alsof beurzen niet te stoppen zijn. Misschien evenwel door Syrië dacht ik, maar ook daar zijn de kansen nu fors afgenomen.
Overal keert het sentiment en het lijkt alsof beurzen niet te stoppen zijn. Misschien evenwel door Syrië dacht ik, maar ook daar zijn de kansen nu fors afgenomen.
Zit met de laatste aankoop op Boskalis op 10% bruto winst en dit op amper enkele weken tijd.
1 euro van tussentijdse trade en 2 euro sinds aankoop per 27 augustus.
Boskalis, wereldleider in baggeractiviteiten, is ook een zeer mooie dividendbetaler (met zelfs keuzedividend) en een absolute groeiwaarde. Groei + dividendwaarde dus, misschien iets voor Zeezout e.a en zeker het bestuderen waard. Hebben ook Dockwise goedkoop opgekocht en met Dockwise zitten ze zeker goed wat de heropleving van de economie betreft.
2013 wordt overigens voor Boskalis een topjaar. Info rechtstreeks van Boskalis, die overigens altijd zeer conservatief en nuchter blijft.
http://www.boskalis.nl/investor-relations" onclick="window.open(this.href);return false;.
http://www.boskalis.nl/pers/nieuwsarchi ... -2013.html" onclick="window.open(this.href);return false;
1 euro van tussentijdse trade en 2 euro sinds aankoop per 27 augustus.
Boskalis, wereldleider in baggeractiviteiten, is ook een zeer mooie dividendbetaler (met zelfs keuzedividend) en een absolute groeiwaarde. Groei + dividendwaarde dus, misschien iets voor Zeezout e.a en zeker het bestuderen waard. Hebben ook Dockwise goedkoop opgekocht en met Dockwise zitten ze zeker goed wat de heropleving van de economie betreft.
2013 wordt overigens voor Boskalis een topjaar. Info rechtstreeks van Boskalis, die overigens altijd zeer conservatief en nuchter blijft.
http://www.boskalis.nl/investor-relations" onclick="window.open(this.href);return false;.
http://www.boskalis.nl/pers/nieuwsarchi ... -2013.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Newbie
- Contacteer:
Binnenkort kan het debat over de verhoging van het schuldenplafond samen met de tapering-off (USA) nog maar eens eens zijn schaduw over de beursvloeren werpen.Piper schreef:Ik krijg reeds goesting om mijn winst op Boskalis wederom te nemen, maar zal dit echter niet doen.
Boskalis is en blijft interessant mede door de verkoop vh Achirodon-belang ed jaarwinst-verwachting van € 330 milj.
Het enige wat mij een beetje stoort is de omkopingszaak in Mauritius.
'k Heb mijn (bescheiden) winst op 2 van mijn 3 schijven genomen, die zitten nu sinds vorige week op de BAM group
De echte meerwaarde vd Dockwise-overname zie ik tot nu toe nog niet weerspiegeld in de huidige koers.
Dus, terug bijkopen bij dip (zoals gewoonte zeker)
Mvg, Marc

marcheyrman schreef:Binnenkort kan het debat over de verhoging van het schuldenplafond samen met de tapering-off (USA) nog maar eens eens zijn schaduw over de beursvloeren werpen.
Marcheyrman, waarschijnlijk zit de start van die tapering reeds in de koersen vervat. In elk geval heeft Bernanke voldoende de markten voorbereid. De hamvraag blijft natuurlijk wel met welke vermindering de Fed de tapering zal starten. Hopelijk en wellicht in de grootorde zoals de markt verwacht.
Voor mij blijft het in elk geval buy on the dips.
Piper schreef: Marcheyrman, waarschijnlijk zit de start van die tapering reeds in de koersen vervat. In elk geval heeft Bernanke voldoende de markten voorbereid. De hamvraag blijft natuurlijk wel met welke vermindering de Fed de tapering zal starten. Hopelijk en wellicht in de grootorde zoals de markt verwacht.
Voor mij blijft het in elk geval buy on the dips.
Marcheyman, ik ga ervan uit dat Bernanke vanavond de start van de tapering aankondigt en wel in die grootorde zoals de markt dat verwacht. (Niet minder zoals enkelen hopen en niet meer zoals sommigen vrezen).
-
- Newbie
- Contacteer:
Ja Piper, beperkt , "Fed zal stimulus maar 5 miljard afbouwen" De Tijd.
Stel je voor dat de lange rente gaat stijgen.....
Mvg , Marc
Stel je voor dat de lange rente gaat stijgen.....
Mvg , Marc
Marcheyrman,
Als de FED maar met 5 miljard gaat afbouwen (wat ik persoonlijk evenwel niet verwacht), zullen de beurzen daar wat mij betreft zeer positief op reageren.
Vanavond kennen we het verdict.
Waarom zou de lange termijnrente gaan stijgen?
Als de FED maar met 5 miljard gaat afbouwen (wat ik persoonlijk evenwel niet verwacht), zullen de beurzen daar wat mij betreft zeer positief op reageren.
Vanavond kennen we het verdict.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Als niemand die "brol' (=Amerikaanse staatsschuld) wil die de FED nu periodiek heeft opgekocht dan stijgt de Amerikaanse langetermijnrente.Piper schreef:Vanavond kennen we het verdict.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Spruitekop schreef:Als niemand die "brol' (=Amerikaanse staatsschuld) wil die de FED nu periodiek heeft opgekocht dan stijgt de Amerikaanse langetermijnrente.Piper schreef:Vanavond kennen we het verdict.
De lange termijnrente was de jongste tijd wat gezakt en is gisteren zelfs fors gezakt.
Ik heb zin om in te stappen maar ga nog even wachten..
Boskalis kwam deze morgen met een positieve winstupdate na een ijzersterk 3e kwartaal.