Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Bouwgrond kopen met lening, is dat de beste belegging?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
55 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Jefdewit
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jefdewit
Verstuur privébericht

Re: Bouwgrond kopen met lening, is dat de beste belegging?

• Citeer

Bericht door Jefdewit » 13 augustus 2020, 20:58

contextbinder schreef: ↑13 augustus 2020, 20:33 Geheel toevallig: buurman heeft gisteren een stuk bouwgrond verkocht dat hij aankocht in 1973 voor 273 000 bef, verkoopprijs werd vastgelegd op 273 000 euro.

Buurman vertelde ook dat dit bedrag destijds ongeveer een netto jaarloon was.

Toch wel confronterend
En hoeveel zou een defensieve portefeuille met een inleg van 6820 € nu waard zijn?
Het gaat wel over een belegging van 47 jaar!

paljas
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer paljas
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paljas » 13 augustus 2020, 21:30

Zot eigenlijk hé. Toen 1 jaarloon. Nu 10 modale jaarlonen voor dat stukje grond. Ik zou niet rekenen op zo'n rendement in de toekomst. Als ge de inflatie al kunt bijbenen moogt ge al content zijn.

Wij zijn ook recent van aanpak veranderd. We wilden eerst grond bij kopen. Nu toch een appartement gekocht. Met een beetje geluk betaalt de huurder de lening volledig af.

pukkie007
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door pukkie007 » 13 augustus 2020, 21:47

contextbinder schreef: ↑13 augustus 2020, 20:33 Geheel toevallig: buurman heeft gisteren een stuk bouwgrond verkocht dat hij aankocht in 1973 voor 273 000 bef, verkoopprijs werd vastgelegd op 273 000 euro.

Toch wel confronterend
Lijkt me toch een uitzonderlijke deal te zijn. Ik heb weet van een aankoop in 1977 voor de som van 5 miljoen befferkes, momenteel wordt de grond geraamd op 900k euro. Villagrond, toplocatie, 2ha. Wat koste een wit brood in 1973? :-\

contextbinder
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer contextbinder
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door contextbinder » 14 augustus 2020, 08:52

pukkie007 schreef: ↑13 augustus 2020, 21:47
Lijkt me toch een uitzonderlijke deal te zijn. Ik heb weet van een aankoop in 1977 voor de som van 5 miljoen befferkes, momenteel wordt de grond geraamd op 900k euro. Villagrond, toplocatie, 2ha. Wat koste een wit brood in 1973? :-\
Ik denk dat een brood rond de 15 BEF zal gekost hebben in 1973, net zoals een pakje sigaretten

Nog vroeger zijn in mijn dorp verhalen van mensen die een stuk bouwgrond hebben geruild tegen een aantal zakken tarwe tijdens de oorlog - echter geen idee of we daar veel waarde moeten aan hechten. Mijn peter zaliger was bouwvakker en heeft wel nog geholpen met het oogsten van prei tijdens de koude winters van de oorlog - dat was letterlijk met hamers en beitels en de prei was veel duurder dan vandaag.

Mijn buurman zijn bouwgrond is het tegenovergestelde van een villagrond: een stuk op de hoek van een straat (= veel meters aan de straat en niet heel diep) waar men 3 bouwlagen mag realiseren - vroeger waren dat de minst begeerde stukken vermoed ik, vandaag de dag kan men daar veel geld uit slaan.

Ik heb eigenlijk geen idee hoe je dat vandaag de dag moet zien want een mens kan zich, net als met aandelen, heel snel rijk rekenen op een periode van 20-30 ... jaar. Die gouden tijden zijn wellicht voorbij maar dat dacht ik 20 jaar geleden ook al dus ja ...

Jamesken
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jamesken
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jamesken » 14 augustus 2020, 09:19

Jhn schreef: ↑9 augustus 2020, 11:01 Bouwgrond kopen met lening, is dat de beste belegging?

De laatste tijd ben ik wat aan het rondneuzen op de immo sites en specifiek naar bouwgronden.

Wat is de beste belegging? Tsja - dat is waarschijnlijk voor ieder verschillend.

Kan je eventueel een grond kopen naast jouw woning? Niet alle grond die te koop is staat op immo sites. Zo kan je ook nog een stukje rust erbij kopen.

Ik heb de bouwgrond naast onze woning gekocht enige tijd geleden. Ik ben met de eigenaars gewoon eens in dialoog gegaan - deze stond niet direct te koop.

Deze grond heb ik cash betaald. Bij een lening komen er ook nogal wat extra kosten. Dat moet je zelf natuurlijk beslissen. Er zijn al genoeg kosten bij aankoop zoals die 10%... plus notariskosten.

Voordeel van die grond is ook dat we die nu kunnen gebruiken want gelegen naast onze woning. Ook dat er dus niemand anders naast ons kan komen bouwen. Ik heb momenteel geen idee of er ooit financiele meerwaarde gaat zijn, de rust die ik gekocht heb is ook wel wat waard en dat is nu. We wonen ook niet op een "toplocatie", de grond was nog betaalbaar.

Ik heb geen bouwplannen voorzien, maar misschien over 20 jaar wel als we dan nog mogen bouwen? Dat maakt voor mij niet uit momenteel.

ignition
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ignition
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ignition » 14 augustus 2020, 10:15

Jefdewit schreef: ↑13 augustus 2020, 20:58

Toch wel confronterend
En hoeveel zou een defensieve portefeuille met een inleg van 6820 € nu waard zijn?
Het gaat wel over een belegging van 47 jaar!
Het eerste S&P500 index fonds (VFINX) werd gecreëerd in 1976. Als je dat had gekocht in 1976 was je originele inleg vandaag 100 keer groter! Toont wel de kracht van compounding over langere periodes.

Jefdewit
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jefdewit
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jefdewit » 14 augustus 2020, 10:26

ignition schreef: ↑14 augustus 2020, 10:15 Het eerste S&P500 index fonds (VFINX) werd gecreëerd in 1976. Als je dat had gekocht in 1976 was je originele inleg vandaag 100 keer groter! Toont wel de kracht van compounding over langere periodes.
Bij de bouwgrond was dat dus maar factor 40.
Bouwgrond kopen was dus niet de beste belegging.
Waarschijnlijk wel een goed onderdeel van een gespreide portefeuille.
Maar dat was de vraag van TS niet.

Bedankt om mijn punt met cijfers te onderstrepen.

Jefdewit
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jefdewit
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jefdewit » 14 augustus 2020, 10:31

pukkie007 schreef: ↑13 augustus 2020, 21:47 Lijkt me toch een uitzonderlijke deal te zijn. Ik heb weet van een aankoop in 1977 voor de som van 5 miljoen befferkes, momenteel wordt de grond geraamd op 900k euro. Villagrond, toplocatie, 2ha. Wat koste een wit brood in 1973? :-\
Gronden van 2 ha zijn in verhouding minder waard dan kleinere ( villagronden).
Misschien is dat al een verklaring waarom de waardestijging maar factor 7.2 is?

Of je moest zo'n grond kunnen verkavelen in kleinere loten.
Werd vroeger veel gedaan maar ruimtelijke ordening is daar van het terug komen.

In mijn wijk werd recentelijk nog een aanvraag geweigerd om een villagrond van 1.5 ha en 100 m straatbreedte (en waar de lokale voorschriften tot op heden waren dat je per 25 m straatbreedte mocht verkavelen) op te delen in drie loten.

Je zal waarschijnlijk de laatste zijn aan wie ik moet vertellen dat geraamde waarde nog iets anders is dan een beklonken deal.
Het is wat een gek er voor geeft. Villa's op 2ha liggen nu ook weer niet zo goed in de markt. Ik weet niet hoe het er in jouw streek aan toegaat maar hier geldt o.a. ook de regel dat als een woning op +1ha bouwgrond staat er een extra fiscale toeslag is.

Eind 1999 kocht ik 2 bouwgronden (akte begin 2000) aan de prijs van 25 € m² (incl alle kosten).
Momenteel wordt deze gronden geraamd op 340 € m² (factor 13.6)
De laatste drie effectief verkochte gronden zijn verkocht aan een prijs van 280 €/m² (via een makelaar) tot 226.7 €/m² (uit de hand). Dat is dus maar een reële factor
Het gaat dan om loten tusssen de 10 en 15 are.

Moest ik mijn gronden dus verkopen (wat zeker niet het plan is maar een theoretische overweging) zou de meerwaarde dus
geen factor 13.6 zijn (volgens de ramingen) maar slechts factor 9 (volgens de echte verkoopprijzen).

edit: rekenfout
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 14 augustus 2020, 10:52, 3 keer totaal gewijzigd.

pukkie007
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door pukkie007 » 14 augustus 2020, 10:42

Alles weet hij, heeft ook alles al meegemaakt, gepensioneerd ambtenaar met een Sodexo-kaart en bedrijfswagen. Heeft nooit een woord gelogen tegen één van zijn 4 kinderen en heeft al 4 keer gebouwd. Maar tellen ... dat ligt Jefdewit niet echt goed. ;D ;D ;D

Jefdewit
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jefdewit
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jefdewit » 14 augustus 2020, 10:47

Pukkie gelden je in het recente verleden uitgeschreeuwde regels* alleen voor jou en niet voor een ander?
Dat spelletje speel ik niet mee. Maakt ook geen indruk want tegen je eigen regels zondigen maakt alleen jou ongeloofwaardiger.

Ik heb niet alles meegemaakt. Ik reageer echter hoofdzakelijk op zaken waar ik wel echte ervaring in heb.
Dat je dat je stoort wijzigt de werkelijkheid niet. Cfr. ook je eigen stellingen.
Er zijn hier veel meer topics waar ik me gewoon van onthou dan dat ik er aan deelneem.
Je mag ze natellen.

Kan best dat ik hierboven een rekenfout heb gemaakt. Komt voor. Geen probleem als je dat rechtzet.
Perfectie is inderdaad niet een van mijn stekrste punten. Maar ik besef het wel zelf.

ps. Dat van die sodexokaart en salariswagen is al lang duidelijk voor iedereen die wil lezen wat er staat. Uiteraard niet voor iemand die niet wil lezen wat hij niet wil horen.

Ik reageer zelfs op de cijfers en je eigen ervaring die je hier geeft met andere cijfers.
Niet met 'Pukkie weet alles en heeft alles al meegemaakt, heeft lak aan alle regels en vecht alle regels die hij niet volgt met succes aan". Dat zijn jouw niet ter zake doende 'argumenten'.

edit reminder:
pukkie007 schreef: ↑7 augustus 2020, 16:32 Wat is dat hier tegenwoordige allemaal met dat ongeloof? ::)

Posts worden afgedaan als ongeloofwaardig ...
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 14 augustus 2020, 11:12, 3 keer totaal gewijzigd.

GreenDean
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door GreenDean » 14 augustus 2020, 10:54

pukkie007 schreef: ↑14 augustus 2020, 10:42 Alles weet hij, heeft ook alles al meegemaakt, gepensioneerd ambtenaar met een Sodexo-kaart en bedrijfswagen. Heeft nooit een woord gelogen tegen één van zijn 4 kinderen en heeft al 4 keer gebouwd. Maar tellen ... dat ligt Jefdewit niet echt goed. ;D ;D ;D
Iemand die in de bak heeft gezeten, is per definitie een leugenaar. Tenzij dat gelogen was, maar dan ... iedereen snapt hem wel. Tellen zal hij wel kunnen, maar een pathologische leugenaar moet natuurlijk de juistheid kunnen vervormen. ;D
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.

Jefdewit
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jefdewit
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jefdewit » 14 augustus 2020, 11:01

GreenDean, bedankt voor je constructieve reactie met betrekking tot het onderwerp.
Ook jij leest dingen die niet geschreven werden.
Dat zegt meer over jouw bevattingsvermogen (of je verborgen agenda) dan je eigen ervaringen.

Dat ik niet behoor tot jouw lijstje van erkende personen en beroepen was al lang geen geheim meer.
Ik denk dat ik daarmee tot een ruime meerderheid behoor.

Ik neem akte van je suggestie.
Maar ook niet meer dan dat.

Zwiertje
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Zwiertje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Zwiertje » 14 augustus 2020, 11:13

pukkie007 schreef: ↑14 augustus 2020, 10:42 gepensioneerd ambtenaar met een Sodexo-kaart en bedrijfswagen.
Zowat alle lokale besturen geven hun ambtenaren maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering. De contractuele ambtenaren krijgen ook allemaal een pensioenverzekering. Dus verre van ongewoon dat ambtenaren extralegale voordelen krijgen.

Ik heb ook ambtenaren gekend die de dienstwagen mee naar huis mochten (moesten) nemen omdat ze steeds snel inzetbaar moesten zijn. Zij konden die wagen dus de facto gebruiken voor woon-werkverkeer. Ik weet niet of ze die (gratis) mochten gebruiken voor privé-gebruik, maar ik vermoed van niet.

Jefdewit
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jefdewit
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jefdewit » 14 augustus 2020, 11:27

Bedankt voor de moeite Zwiertje maar laat je niet afleiden van het onderwerp. ;)
Moest je het gemist hebben, ik ben een voormalig federaal ambtenaar.
Dat heb ik al meermaals duidelijk geschreven, is geen geheim, en is niet wat anderen er van willen maken om de aandacht af te leiden.

Sommige mensen hun voorstellingsvermogen is niet in staat hun eigen kringetje te overstijgen.

Maar ik gun hen hun pleziertjes. Laat ze dus verder spelen en concentreer je op het onderwerp.
Of speel mee. ;)
Mij maakt het niet echt uit. :D

pukkie007
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door pukkie007 » 14 augustus 2020, 13:23

Jefdewit schreef: ↑14 augustus 2020, 10:47 Pukkie gelden je in het recente verleden uitgeschreeuwde regels* alleen voor jou en niet voor een ander?
Dat spelletje speel ik niet mee. Maakt ook geen indruk want tegen je eigen regels zondigen maakt alleen jou ongeloofwaardiger.

Kan best dat ik hierboven een rekenfout heb gemaakt. Komt voor. Geen probleem als je dat rechtzet.
Perfectie is inderdaad niet een van mijn stekrste punten. Maar ik besef het wel zelf.

edit reminder:
pukkie007 schreef: ↑7 augustus 2020, 16:32 Wat is dat hier tegenwoordige allemaal met dat ongeloof? ::)

Posts worden afgedaan als ongeloofwaardig ...
Rustig, Jefke. Na het rekenen komen de smiley's. Het zijn er redelijk veel en sommige hebben meerdere betekenissen. No rocket science maar toch ...

Wat uw quote over het ongeloof met mijn post te maken heeft, mag Joost weten. Ik snap hem alvast niet.

Tot besluit: dit wat geen aanval maar een vaststelling/opmerking. Hopelijk is de pijn in uw tenen al voorbij. ::)

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

55 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy