BPost bank als alternatief voor Rabobank?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
BPost bank als alternatief voor Rabobank?
Zoals zovelen waarschijnlijk ben ik op zoek naar een betrouwbaar alternatief voor Rabobank.
In vergelijking met vele andere zit de rente bij BPost bank Cocoon spaarrekening nog tamelijk goed.
Als er iedere maand €500 moet gestort worden om de bijhorende zichtrekening gratis te houden dan is dit geen probleem.
Ik zou het vooral doen omdat ik vermoed dat BPost niet zomaar gaat verdwijnen of ten onder gaan (toch nog steeds staatsbedrijf), wat ik wel voor mogelijk acht bij snel opkomende onbekende internetbanken van buitenlandse oorsprong.
Of ben ik naïef...?
In vergelijking met vele andere zit de rente bij BPost bank Cocoon spaarrekening nog tamelijk goed.
Als er iedere maand €500 moet gestort worden om de bijhorende zichtrekening gratis te houden dan is dit geen probleem.
Ik zou het vooral doen omdat ik vermoed dat BPost niet zomaar gaat verdwijnen of ten onder gaan (toch nog steeds staatsbedrijf), wat ik wel voor mogelijk acht bij snel opkomende onbekende internetbanken van buitenlandse oorsprong.
Of ben ik naïef...?
Re: BPost bank als alternatief voor Rabobank?
Ja lap! Details gaan bekijken...is maar tot 40 jaar...!
Alternatieven?
MeDirect...? Keytrade...?
Ik zie ook bijna nergens meer nog ratings staan...weinig hoopgevend als je je spaargeld niet in rook wil zien opgaan...of ben ik te argwanend?
Alternatieven?
MeDirect...? Keytrade...?
Ik zie ook bijna nergens meer nog ratings staan...weinig hoopgevend als je je spaargeld niet in rook wil zien opgaan...of ben ik te argwanend?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
veel alternatieven zijn er niet.
Je kunt een deel bij ME Direct, Santander plaatsen ... dekking tot 100000 euro / titularis
Je kunt een deel bij ME Direct, Santander plaatsen ... dekking tot 100000 euro / titularis
Bedankt!
Dan kan ik eigenlijk naar om het even welke bank overstappen die mij voldoende rente biedt, voor zolang we er max €200000 op zetten...
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Bij Medirect zijn er wel een aantal beperkingen op de verschillende spaarrekeningen...