Bpost gratis rekening
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Bpost gratis rekening
Och Yaris. Geef toe : we zien hem allemaal graag.
Het is niet omdat je een beetje gekke opa hebt dat hij met nieuwjaar geen beste wensen en een doos pralines krijgt.
Als hij morgen hulp nodig heeft (een been breekt) zullen we hem graag helpen (iets vunzig op de plaaster komen schrijven bv).
Met Ludo kan je vandaag ambras maken... Als je morgen een vraag stelt en hij kan helpen, zal hij dat doen of proberen.
Idem in omgekeerde richting, ik voor hem. Als hij morgen in mijn gemeente zonder naft valt zal ik hem komen helpen. Als hij eerst plechtig belooft om lang genoeg niet te zagen tot ik er een jerrykannetje in heb leeg gekapt.
Het is niet omdat je een beetje gekke opa hebt dat hij met nieuwjaar geen beste wensen en een doos pralines krijgt.
Als hij morgen hulp nodig heeft (een been breekt) zullen we hem graag helpen (iets vunzig op de plaaster komen schrijven bv).
Met Ludo kan je vandaag ambras maken... Als je morgen een vraag stelt en hij kan helpen, zal hij dat doen of proberen.
Idem in omgekeerde richting, ik voor hem. Als hij morgen in mijn gemeente zonder naft valt zal ik hem komen helpen. Als hij eerst plechtig belooft om lang genoeg niet te zagen tot ik er een jerrykannetje in heb leeg gekapt.
Ik durf me al niet meer bukken met de jerrykan
Terug over bpost ?
Ik vind het toch niet schoon dat ze kosten rekenen !!!!!
.
Terug over bpost ?
Ik vind het toch niet schoon dat ze kosten rekenen !!!!!
.
Niet vergeten, spaargidsers.. over een maand beginnen ze kosten te rekenen.
Om precies te zijn vanaf 1 januari.
Zorg dat er elke maand minimum 251 euro op je rekening komt, eender van wie of van welke andere zichtrekening. Ze schrijven zelf voor dat het 500 euro per twee maanden moet zijn.
Wat je daarna met dat geld doet is gelijk..
Ik ben voor alle veiligheid nu al begonnen met storten :-)
Succes !
Iets do it to them before they do it to us !

Om precies te zijn vanaf 1 januari.
Zorg dat er elke maand minimum 251 euro op je rekening komt, eender van wie of van welke andere zichtrekening. Ze schrijven zelf voor dat het 500 euro per twee maanden moet zijn.
Wat je daarna met dat geld doet is gelijk..
Ik ben voor alle veiligheid nu al begonnen met storten :-)
Succes !
Iets do it to them before they do it to us !