Brandverzekering Argenta
Brandverzekering Argenta
Indien we onze lening bij Argenta nemen zijn we verplicht daar ook de SSV en brandverzekering te nemen om een verlaging van de rentevoet te krijgen.
Iemand ervaring hoe de prijzen van Argenta zijn tov andere maatschappijen?
Ik heb de indruk dat ze voor SSV toch wel veel duurder zijn dan andere?
Hoe zit het met de brandverzekering?
Alvast bedankt voor de reacties.
Iemand ervaring hoe de prijzen van Argenta zijn tov andere maatschappijen?
Ik heb de indruk dat ze voor SSV toch wel veel duurder zijn dan andere?
Hoe zit het met de brandverzekering?
Alvast bedankt voor de reacties.
Re: Brandverzekering Argenta
Mijn mening is dat dat goed meevalt. Niet te vergeten dat de familiale bij de brandverzekering inbegrepen is. Kost normaal toch ook een 75€/jaar. Wij zaten vroeger bij KBC en daar was het toch wel veel duurder.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Maak niet de fout zoals veel mensen uit mijn omgeving en kijk niet enkel naar de prijs bij verzekeringen. Mijn buurman heeft al tegen half het dorp gezegd dat zijn nieuwe verzekeraar 25% goedkoper is maar bij een recent schadegeval bleek hij niet gedekt te zijn.. waar hij voordien wel voor verzekerd was. Prijs/kwaliteit zoeken naar de beste verzekering voor jouw situatie en dan vergelijken.
Best vraag je ook een tarief aan voor de brandverzekering bij het onderhandelen van de lening.
Zo kunnen ze je achteraf toch iets minder in het zak zetten...
Zo kunnen ze je achteraf toch iets minder in het zak zetten...
@layer: Zit de familiale er altijd standaard in? Ik denk dat er een verschil is in verzekerd wonen (zonder familiale) en verzekerd wonen+ (de combinatie brand en familiale).
Klopt inderdaadhope schreef:@layer: Zit de familiale er altijd standaard in? Ik denk dat er een verschil is in verzekerd wonen (zonder familiale) en verzekerd wonen+ (de combinatie brand en familiale).