Brandverzekering P&V
-
sgt.pepper
- Newbie

- Contacteer:
Brandverzekering P&V
Vandaag heb ik een brandverzekering afgesloten bij P&V.
Ik heb vergeleken met offertes van BNP en KBC en zij kwamen er het goedkoopste uit (mede omdat ik bij P&V 50% korting krijg het eerste jaar door mijn lening).
Daar bovenop werd mij ook verteld dat bij waterschade niet alleen de gevolgschade maar ook de oorzaakschade wordt vergoed. Wat volgens mijn contactpersoon bij weinig verzekeringen het geval is.
Weet iemand hier meer over?
Ik heb vergeleken met offertes van BNP en KBC en zij kwamen er het goedkoopste uit (mede omdat ik bij P&V 50% korting krijg het eerste jaar door mijn lening).
Daar bovenop werd mij ook verteld dat bij waterschade niet alleen de gevolgschade maar ook de oorzaakschade wordt vergoed. Wat volgens mijn contactpersoon bij weinig verzekeringen het geval is.
Weet iemand hier meer over?
Re: Brandverzekering P&V
Er zijn meer en meer maatschappijen die dit ook vergoeden. Maar staar u daar niet blind op want dit gaat meestal maar over kleine bedragen (tenzij het uw boiler is die kapot is). Dit gaat bvb over het stuk buis of de connectie tussen 2 buizen die verroest zijn.
De grootste kost bij waterschade is het openbreken van muren en vloeren en terug leggen, schilderen ... .
Generali vergoedt dit ook en ik dacht Baloise ook. Allianz niet.
De grootste kost bij waterschade is het openbreken van muren en vloeren en terug leggen, schilderen ... .
Generali vergoedt dit ook en ik dacht Baloise ook. Allianz niet.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
marcverbraecken
- Newbie

- Contacteer:
Het klopt dat er ondertussen nog een paar maatschappijen zijn die de oorzaak ook verzekeren, maar het blijft eerder een uitzondering dan regel.
Wanneer je een brandverzekering hebt die ook de oorzaak van de schade vergoed dan worden ook de kosten voor de herstelling van daken en platten daken waarlangs het water binnengesijpeld is betaald. Zoniet blijft deze kost ten laste van de verzekerde en dat kan wel een serieus verschil uitmaken op het schadebedrag.
Wanneer je een brandverzekering hebt die ook de oorzaak van de schade vergoed dan worden ook de kosten voor de herstelling van daken en platten daken waarlangs het water binnengesijpeld is betaald. Zoniet blijft deze kost ten laste van de verzekerde en dat kan wel een serieus verschil uitmaken op het schadebedrag.
Ben een paar jaar klant geweest bij penv.
Penv is wel duur in tegenstelling tot uw bewering.
En bij een schadegeval doen ze heel moeilijk.
de reden waarom ik er ben weggegaan.
Penv is wel duur in tegenstelling tot uw bewering.
En bij een schadegeval doen ze heel moeilijk.
de reden waarom ik er ben weggegaan.
Welke maatschappij betaalt de herstellingskost van uw dak in waterschade ?marcverbraecken schreef:Het klopt dat er ondertussen nog een paar maatschappijen zijn die de oorzaak ook verzekeren, maar het blijft eerder een uitzondering dan regel.
ik had het over een buis.
Ben ook al jaren bij pv verzekerd en heb al eens beroep moeten doen voor een tussenkomst mbt waterschade. Doorsijpeling van douche naar het bureau eronder. Alles prima geregeld. Lekdetectie op hun kosten en daana zowel oorzaak als gevolg vergoed. Zeker geen klachten over hun service.
Veel hangt waarschijnlijk af van de expert die komt.
Deze die bij kwam had zo'n instelling van dat alle schadedossiers fraudegevallen zijn.
Dat wij enkel verzekerd zijn om te profiteren.
Ik betaalde in totaal meer dan 50000Bfr/jaar aan premie aan P&V.
Door die shitman zijn ze mij alvast kwijtgespeeld.
Heb sedert dien al geen schade meer gehad...en zijn ze al meer dan 300.000 Bfr aan premie kwjit.
Deze die bij kwam had zo'n instelling van dat alle schadedossiers fraudegevallen zijn.
Dat wij enkel verzekerd zijn om te profiteren.
Ik betaalde in totaal meer dan 50000Bfr/jaar aan premie aan P&V.
Door die shitman zijn ze mij alvast kwijtgespeeld.
Heb sedert dien al geen schade meer gehad...en zijn ze al meer dan 300.000 Bfr aan premie kwjit.
50.000 Bfr. of 12.500 euro/jaar, da voor heel de straat te verzekeren dan+?????
50.000 Bef = 12.500 euro??
oesje, moet 1.250 euro zijn
25000 bfr brandverzekeringen en 25000 bfr voor 2 autos, dat is toch 50.000ludo schreef:50.000 Bfr. of 12.500 euro/jaar, da voor heel de straat te verzekeren dan+?????
Als ik vertrek dan is het met alles.