Brantano
Re: Brantano
(vervolg)Nefertari schreef: ↑4 september 2020, 20:22 Toevallig moest ik vandaag voorbij een Brantano passeren, en ik dacht: als er buiten geen klanten-file te zien is, stop ik en spring ik er misschien ook eens binnen.
Maar volgens mijn 'medereiziger' stond er op de parking een file van 20 à 30 personen.
Dat is het mij niet waard: dan mogen ze hun korting van mij houden.
Gisteren (op de terugweg van bij mijn garagist) passeerde ik nog eens in de buurt van een Brantano winkel (op een andere locatie dan die uit mijn vorig bericht) en besloot ik even te gaan kijken of daar ook nog een klanten-file te zien was.
Maar er hing een groot papier met "GESLOTEN" aan de glazen deur, waarachter alleen nog lege rekken te zien waren.
En ik was er lang niet de enige nieuwsgierige: vóór en ná mij zag ik verschillende auto's die zich kwamen keren op de Brantano parking. Dat zal niet toevallig geweest zijn.
En nu hebt ge niets om aan te doen deze week ...
Ocharme Nefertari.
Ocharme Nefertari.
Inzake 'vitriool' kan ik nog veel van je leren. 
Blijkbaar genezen?
Blijkbaar genezen?
@haelewyn, grapjas!
Zoals al eerder vermeld: ik ga nooit speciaal op zoek naar koopjes (niet naar schoenen en niet in het algemeen).
Maar als ik er niet teveel moeite moet voor doen, dan loop ik tijdens de solden, wel eens een winkel binnen.
Dit vooral omdat ik met een beperkt budget keuzes moet maken.
Ik zal echter nooit dingen kopen die ik niet nodig heb. En al zéker geen schoenen: die draag ik tot ze (bij wijze van spreken) van mijn voeten afvallen, en/of ik laat ze herstellen indien mogelijk.
Om een voorbeeld te geven: ik heb slechts 1 paar knielaarzen, die ik ooit kocht in een plaatselijke uitverkoop voor 500,-BEF, terwijl de toen gangbare prijs 5.000,-BEF was. De zolen zijn al meerdere keren hersteld bij een schoenmaker, maar ik draag de laarzen nog regelmatig.
Moest ik bij Brantano een nieuw paar op de kop kunnen tikken, dan mag ik mijzelf toch wel belonen, dacht ik.
PS: ik besef dat ik geen 'doorsnee' vrouw ben; alleszins niet zoals veel spaargidsleden hun vriendin beschrijven.
Zoals al eerder vermeld: ik ga nooit speciaal op zoek naar koopjes (niet naar schoenen en niet in het algemeen).
Maar als ik er niet teveel moeite moet voor doen, dan loop ik tijdens de solden, wel eens een winkel binnen.
Dit vooral omdat ik met een beperkt budget keuzes moet maken.
Ik zal echter nooit dingen kopen die ik niet nodig heb. En al zéker geen schoenen: die draag ik tot ze (bij wijze van spreken) van mijn voeten afvallen, en/of ik laat ze herstellen indien mogelijk.
Om een voorbeeld te geven: ik heb slechts 1 paar knielaarzen, die ik ooit kocht in een plaatselijke uitverkoop voor 500,-BEF, terwijl de toen gangbare prijs 5.000,-BEF was. De zolen zijn al meerdere keren hersteld bij een schoenmaker, maar ik draag de laarzen nog regelmatig.
Moest ik bij Brantano een nieuw paar op de kop kunnen tikken, dan mag ik mijzelf toch wel belonen, dacht ik.
PS: ik besef dat ik geen 'doorsnee' vrouw ben; alleszins niet zoals veel spaargidsleden hun vriendin beschrijven.