Brief actualisering klantgegevens CE
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Brief actualisering klantgegevens CE
Ik kreeg een brief van Credit Europe ivm actualisering klantgegevens! Hebben ze opnieuw copies van de identiteitskaarten nodig?! Heeft iemand een gelijkaardige ervaring?
Re: Brief actualisering klantgegevens CE
Dat doen meer banken wel, zeker als de geldigheidstermijn van de kopies van de identiteitsgegevens die zij in hun bezit hebben verstreken is.
Zo een goed idee vind ik het niet om juist voor de verlof periode NAAR IEDEREEN zo een brief te sturen.
Blijkbaar sturen ze ook een brief naar enkel een VOLMACHTHOUDER, die ze dan ineens met een tot hiertoe onbekend klantennummer bombarderen.
Zo een goed idee vind ik het niet om juist voor de verlof periode NAAR IEDEREEN zo een brief te sturen.
Blijkbaar sturen ze ook een brief naar enkel een VOLMACHTHOUDER, die ze dan ineens met een tot hiertoe onbekend klantennummer bombarderen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dus niets om ongerust over te worden? Ik heb rekeningen bij verschillende banken, en heb dit nog niet voorgehad? Iedereen heeft dus zo'n brief gekregen? Toch een hoop gedoe, ik heb die dingen nog maar 6 maand geleden aan CE bezorgd!
Het geeft voor de klanten die nog maar 6 maanden daar klant zijn, ook geen goede indruk natuurlijk als ze zo vlug al je gegevens willen actualiseren.
Als ze bij CE eens een selectie zouden maken van bv. mensen die méér dan zoveel jaren klant zijn, en die enkel een actualisatie laten doen. Maar dergelijke zaken kan je bij CE wel meer meemaken.
Er werken daar ook maar 9 mensen, toen ze nog een heel concurrentiele intrest boden ( vervlogen tijden ) dan moest je soms een paar maanden wachten voordat je een spaarrekening kreeg.
Als ze bij CE eens een selectie zouden maken van bv. mensen die méér dan zoveel jaren klant zijn, en die enkel een actualisatie laten doen. Maar dergelijke zaken kan je bij CE wel meer meemaken.
Er werken daar ook maar 9 mensen, toen ze nog een heel concurrentiele intrest boden ( vervlogen tijden ) dan moest je soms een paar maanden wachten voordat je een spaarrekening kreeg.
Idem en mijn id-kaart verloopt nog lang niet.ecco schreef: Dus niets om ongerust over te worden? Ik heb rekeningen bij verschillende banken, en heb dit nog niet voorgehad? Iedereen heeft dus zo'n brief gekregen? Toch een hoop gedoe, ik heb die dingen nog maar 6 maand geleden aan CE bezorgd!
Ik stuur niets op, dat ze nog maar eens vragen en moesten ze teveel zagen, adieu credit europe.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Bij CE werken ze met oogkleppen op denk ik soms : het kan dan ook wel zijncp1234 schreef:Idem en mijn id-kaart verloopt nog lang niet.ecco schreef: Dus niets om ongerust over te worden? Ik heb rekeningen bij verschillende banken, en heb dit nog niet voorgehad? Iedereen heeft dus zo'n brief gekregen? Toch een hoop gedoe, ik heb die dingen nog maar 6 maand geleden aan CE bezorgd!
Ik stuur niets op, dat ze nog maar eens vragen en moesten ze teveel zagen, adieu credit europe.
adieu getrouwheidspremie
Ik ga die gegevens naar CE doorscannen ipv van kopies te maken.
Ben namelijk 4 weken met verlof, en ga daar geen fotokopies voor betalen, die ik anders gratis op het werk maak.
Ben namelijk 4 weken met verlof, en ga daar geen fotokopies voor betalen, die ik anders gratis op het werk maak.
Dan is het maar zo.paul schreef:Bij CE werken ze met oogkleppen op denk ik soms : het kan dan ook wel zijncp1234 schreef:
Idem en mijn id-kaart verloopt nog lang niet.
adieu getrouwheidspremie
Hou er persoonlijk niet van om continu mijn persoonlijke gegevens via de post door te sturen.
Met een copie van een geldige id-kaart en dan nog je adresgegevens kan een malafide persoon al snel rare dingen doen.
Als je dan weet hoeveel zendingen er per jaar verloren gaan of waar de postbode ze weg smijt of achter kan houden.
Neen bedankt, als er wijzigingen zijn ( adreswijziging, nieuwe id-kaart ) kan ik er inkomen, maar enkele maanden nadat je alles hebt doorgestuurd, dan kunnen ze de boom in.
Een half jaar geleden heeft er een bank eens TWEE keer telkens een hondertal klantgegevens ( fotokopies ID kaarten , adressen, enz.) naar mij gemaild per vergissing.
Welke bank zou dat geweest zijn, denk je ? ik ga het niet zeggen.
Allez, dan heb ik geluk dat ik nog maar 5 maanden klant ben.paul schreef: Een half jaar geleden heeft er een bank eens TWEE keer telkens een hondertal klantgegevens ( fotokopies ID kaarten , adressen, enz.) naar mij gemaild per vergissing.
Hebben ze trouwens de fout ontdekt ??
Want eerlijk, zoiets zou je aan de cbfa moeten melden, zo met klanteninfo omgaan is onvergeeflijk.
Ik heb ook zo een brief ontvangen van CE en maak mij daar helemaal niet ongerust over.
Sinds ik er ongeveer 2 1/2 jaar klant ben, is het de 1ste keer dat ze dat doen, en ik heb dat ook al meegemaakt met andere banken.
Dus denk ik eerder dat ze hun taken serieus opvatten door af en toe een check-up te doen bij hun cliënten.
De meeste mensen denken er uiteraard zélf niet aan om aan hun bank(en) door te geven dat ze een nieuwe identiteitskaart hebben (nieuw nr) of dat ze verhuisd zijn (nieuw adres).
Sinds ik er ongeveer 2 1/2 jaar klant ben, is het de 1ste keer dat ze dat doen, en ik heb dat ook al meegemaakt met andere banken.
Dus denk ik eerder dat ze hun taken serieus opvatten door af en toe een check-up te doen bij hun cliënten.
De meeste mensen denken er uiteraard zélf niet aan om aan hun bank(en) door te geven dat ze een nieuwe identiteitskaart hebben (nieuw nr) of dat ze verhuisd zijn (nieuw adres).
ik ben nog maar enkele maanden klant bij CE en heb ook de brief ontvangen. Ik heb een kopie van mijn identiteitskaart + bewijs van woonst toch opgestuurd (al begrijp ik ook het nut niet vermits ik de gegevens hun enkele maanden geleden al had opgestuurd).
Ik heb de brief ook ontvangen, ben zelf sinds een jaar klant ongeveer. Mijn eID vervalt pas in maart 2010 dus allé, papierverspilling om twee keer dezelfde bataklam op te sturen..
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat je adresbewijs plots jonger dan 2 maanden moet zijn, ga er nu niet voor naar 't gemeentehuis lopen en vermits ik geen elektriciteitsrekeningen betaal, heb ik maar gauw een print-out van de gegevens op m'n eID meegestuurd.

ik heb ook zo een brief gehad. Terugsturen voor begin augustus... en in augustus moet ik mijn nieuwe E-id gaan halen :-)
Bij CE hebben ze oogkleppen op, en maken ze zich belachelijk.Lanius schreef: ik heb ook zo een brief gehad. Terugsturen voor begin augustus... en in augustus moet ik mijn nieuwe E-id gaan halen :-)
Wat moeten de spiksplinternieuwe klanten wel denken.
Het enigste normale zou zijn, dat op de vervaldatum van je identiteitskaart je een nieuwe kopie moet bezorgen.