Broker gezocht
TIP
Broker gezocht
Gezocht een Belgische broker met een lage kosten structuur en een uitstekend, duidelijk en eenvoudig beleggersplatform
Na een aantal jaren afwezigheid op de beurs (ik ben een mid 40'r) door een focus op vastgoed, wil ik graag terug beleggen, een eerste stap hierin is de juiste broker te vinden, mijn situatie is als volgt.
Jaarlijkse bijkomende investering tss 10k€ en 25k€
Maximaal 25 orders per jaar gemiddeld order tss 1000€ en 5000€
Ongeveer 15 posities.
Aankopen in aflopende volgorde van belang: Holdings, ETF's, individuele aandelen
Geografie in aflopende volgorde van belang: België, Europa, World
Strategie Buy en hold.
Alvast bedankt voor jullie advies
Na een aantal jaren afwezigheid op de beurs (ik ben een mid 40'r) door een focus op vastgoed, wil ik graag terug beleggen, een eerste stap hierin is de juiste broker te vinden, mijn situatie is als volgt.
Jaarlijkse bijkomende investering tss 10k€ en 25k€
Maximaal 25 orders per jaar gemiddeld order tss 1000€ en 5000€
Ongeveer 15 posities.
Aankopen in aflopende volgorde van belang: Holdings, ETF's, individuele aandelen
Geografie in aflopende volgorde van belang: België, Europa, World
Strategie Buy en hold.
Alvast bedankt voor jullie advies
-
kierkegaard
- Full Member

- Contacteer:
Re: Broker gezocht
Dat is een no-brainer: binck bank.
Ga vooral niet op zoek naar de allergoedkoopste. Kijk naar gebruiksgemak, veiligheid, customer service. We moeten zien wat het wordt na de overname van Saxo maar tot nu toe al jarenlang erg tevreden.
Als je graag op bovenstaande inboet om op een transactie van 1.500 euro 2 euro minder te betalen, doe gerust, maar daar krijg je vroeg of laat spijt van.
Ga vooral niet op zoek naar de allergoedkoopste. Kijk naar gebruiksgemak, veiligheid, customer service. We moeten zien wat het wordt na de overname van Saxo maar tot nu toe al jarenlang erg tevreden.
Als je graag op bovenstaande inboet om op een transactie van 1.500 euro 2 euro minder te betalen, doe gerust, maar daar krijg je vroeg of laat spijt van.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Broker gezocht
Dank voor je reactie, eenvoud en gebruiksvriendelijkheid zijn inderdaad belangrijker dan het allergoedkoopste platform, bovendien blijft het maar de vraag hoe lang een broker de goedkoopste blijft.
Binck bank is door de positieve boodschappen hier op het forum inderdaad een goede keuze denk ik, maar wat is je mening over Bolero, ik neem aan dat ik voor een van beide zal kiezen.
Binck bank is door de positieve boodschappen hier op het forum inderdaad een goede keuze denk ik, maar wat is je mening over Bolero, ik neem aan dat ik voor een van beide zal kiezen.