Broker Idealing
TIP
Broker Idealing
Normaliter is er vanaf 1-1-2017 een uitwisseling van bankgegevens in heel de eurozone.
Nu vraag ik mij af of er na de brexit, nog een uitwisseling van die gegevens zal zijn van de UK, meer bepaald door de broker Idealing.
Of wordt het vanaf de brexit extra interressant om deze broker te gebruiken?
Nu vraag ik mij af of er na de brexit, nog een uitwisseling van die gegevens zal zijn van de UK, meer bepaald door de broker Idealing.
Of wordt het vanaf de brexit extra interressant om deze broker te gebruiken?
-
pisa
Re: Broker Idealing
@Dot,
Op 01/01/2017 is de UK nog steeds lid van de EU. De Brexit is voor later. In de Eurozone zitten ze niet, en hebben ze nooit gezeten, Brexit of niet. De EU en de Eurozone zijn niet hetzelfde.
Wat het eventueel 'interessanter' worden betreft van de broker Idealing, zou ik schrijven: houd ons vooral op de hoogte!
Op 01/01/2017 is de UK nog steeds lid van de EU. De Brexit is voor later. In de Eurozone zitten ze niet, en hebben ze nooit gezeten, Brexit of niet. De EU en de Eurozone zijn niet hetzelfde.
Wat het eventueel 'interessanter' worden betreft van de broker Idealing, zou ik schrijven: houd ons vooral op de hoogte!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Broker Idealing
Ik ben zelf geen klant van idealing, maar zou het wel willen worden, nadat ik genoeg info heb over het 'probleem' dat ik hierboven aankaartte. Heeft er iemand ervaring met deze broker? Het is volgens mij de énige buitenlandse broker, die voor ons bereikbaar is, en fiskaal interressant kan zijn...