Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Brokers met minste kosten?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
346 berichten
  • Pagina 13 van 24
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • …
  • 24
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Eloadaintavi
Jr. Member
Jr. Member

Re: Brokers met minste kosten?

• Citeer

Bericht door Eloadaintavi » 7 november 2017, 10:04

quizzical schreef: ↑7 november 2017, 08:13
Eloadaintavi, ik vind jou advies om in willekeurige ETF’s te beleggen via degiro nogal gevaarlijk en bovendien wordt het dan zo goed als onmogelijk om nog correct de belastingaangifte in te vullen.
? Eén bedrag invullen, van je transactieoverzicht, naar je belastingsaangifte is moeilijk?

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 7 november 2017, 10:12

In de meeste indexen word het gewicht van de individuele aandelen bepaald door de "float-adjusted capitalisation" van het aandeel.

Als de prijs van een aandeel daalt, dan zal de kapitalisatie van het aandeel dalen en automatisch ook het % van het aandeel inde index. Omgekeerd als de aandelenmarkten een bedrijf aantrekkelijk vinden dan zal de prijs van een aandeel stijgen en dan stijgt het % van het aandeel in de index. Dit is wat de laatste jaren gebeurde met Alphabet/Google, Facebook, Tesla, Amazon, ... De index is dus altijd automatisch ge-aligneerd met de belangrijkheid van de bedrijven.

Vele (de belangrijkste) ETFS zijn indexfondsen en volgen de index.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

Crusty
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Crusty
Website

• Citeer

Bericht door Crusty » 7 november 2017, 12:14

B7H4long schreef: ↑7 november 2017, 10:12 In de meeste indexen word het gewicht van de individuele aandelen bepaald door de "float-adjusted capitalisation" van het aandeel.

Als de prijs van een aandeel daalt, dan zal de kapitalisatie van het aandeel dalen en automatisch ook het % van het aandeel inde index. Omgekeerd als de aandelenmarkten een bedrijf aantrekkelijk vinden dan zal de prijs van een aandeel stijgen en dan stijgt het % van het aandeel in de index. Dit is wat de laatste jaren gebeurde met Alphabet/Google, Facebook, Tesla, Amazon, ... De index is dus altijd automatisch ge-aligneerd met de belangrijkheid van de bedrijven.

Vele (de belangrijkste) ETFS zijn indexfondsen en volgen de index.
Ja en die zijn dus aan te kopen. Laat de bevolking maar leiding nemen. Maakt niet uit wat voor karakter de bedrijven hebben je zal altijd opbrengst oogsten.

Die IDWA lijkt het wel te worden dan. Weet je wat meer over de sterktes en/of valkuilen van deze ETF? En zijn er nog zo'n graag door beleggers gekozen ETF's met dezelfde kenmerken?
Laatst gewijzigd door Crusty op 8 november 2017, 09:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Port: 48% IWDA /8% CEMU /16% ZPRS/ 8% EMIM / 20% cash

Cydox
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Cydox
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Cydox » 7 november 2017, 12:46

Is de samenstelling van IWDA dan volledig naar wens? Je wilt geen ander(e) producten om ietwat af te wijken van de samenstelling?

Ik meende dat je een voorkeur had voor robotica/groene energie?
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor

Crusty
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Crusty
Website

• Citeer

Bericht door Crusty » 7 november 2017, 13:16

Cydox schreef: ↑7 november 2017, 12:46 Is de samenstelling van IWDA dan volledig naar wens? Je wilt geen ander(e) producten om ietwat af te wijken van de samenstelling?

Ik meende dat je een voorkeur had voor robotica/groene energie?
Ja klopt maar daar begin ik nu nog niet aan. :( Mijn voorkeur gaat er naar uit maar wat ik er nu over weet is te speculatief. Denk je ook niet?

Misschien binnen een 6 tal maanden voor 1000 euries ofzo in een robotica fonds. Ze zijn er naar het schijnt(maar goed ik zeg schijn+t) erg happig naar in EU.

Vind je handtekening trouwens geinig... what's ten years when you got a lifetime. Twill be mi pot of luck. :)

quizzical
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer quizzical
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door quizzical » 7 november 2017, 22:15

Eloadaintavi schreef: ↑7 november 2017, 10:04
quizzical schreef: ↑7 november 2017, 08:13
Eloadaintavi, ik vind jou advies om in willekeurige ETF’s te beleggen via degiro nogal gevaarlijk en bovendien wordt het dan zo goed als onmogelijk om nog correct de belastingaangifte in te vullen.
? Eén bedrag invullen, van je transactieoverzicht, naar je belastingsaangifte is moeilijk?
Naar mijn begrip ben je dan aan het frauderen.
De obligatie ETFs die je hebt verkocht moet je denk ik als volgt aangeven:
Following article 19bis of the Belgium Income Tax Code (hereafter “BITC”) the taxable income realized upon disposal (sale, redemption) or upon liquidation consists of the interests and net capital gains/losses on debt claims realized within the fund during the period that the Belgian individual resident investor has held the shares or units (the so-called “delta Belgian TIS”). In case no Belgian TIS figures are available, the taxable amount is equal to the increase in net asset value of the shares or units between acquisition date and disposal date, multiplied by the percentage of assets invested in debt claims. If this percentage is not known, the full capital gain is taxable (the “delta NAV”). According to the Belgian tax authorities (e.g. circular letter of 25 October 2013) the actual capital gain realized is also the maximum taxable amount, also when Belgian TIS figures are available. When the “delta Belgian TIS” is higher than the actual capital gain, the Belgian tax on savings will only be imposed on the latter.

Crusty
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Crusty
Website

• Citeer

Bericht door Crusty » 8 november 2017, 08:47

quizzical schreef: ↑7 november 2017, 22:15
Eloadaintavi schreef: ↑7 november 2017, 10:04

Naar mijn begrip ben je dan aan het frauderen.
De obligatie ETFs die je hebt verkocht moet je denk ik als volgt aangeven:
Following article 19bis of the Belgium Income Tax Code (hereafter “BITC”) the taxable income realized upon disposal (sale, redemption) or upon liquidation consists of the interests and net capital gains/losses on debt claims realized within the fund during the period that the Belgian individual resident investor has held the shares or units (the so-called “delta Belgian TIS”). In case no Belgian TIS figures are available, the taxable amount is equal to the increase in net asset value of the shares or units between acquisition date and disposal date, multiplied by the percentage of assets invested in debt claims. If this percentage is not known, the full capital gain is taxable (the “delta NAV”). According to the Belgian tax authorities (e.g. circular letter of 25 October 2013) the actual capital gain realized is also the maximum taxable amount, also when Belgian TIS figures are available. When the “delta Belgian TIS” is higher than the actual capital gain, the Belgian tax on savings will only be imposed on the latter.
Je doet dus enkel aangifte bij verkoop van aandeel? Tjah.

Mag je bv. bij verlies van aandeel A dat aftrekken van winst bij aandeel B?

Dus bv. -300 + 500 = wordt dat dan 200 euro winst die getaxeerd wordt? Want in mijn opinie is handelen in effecten 1 geheel van inkomsten en niet elke individueel. De wet voorschrijft wellicht het laatste of heb ik het juist oorspronkelijk?

Ahja is IWDA.AS de ticker?

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 8 november 2017, 11:34

Er zijn verschillende belastingen op sparen en beleggen:

- tax op transacties
- RV op ontvangen dividenden en intresten
- tax op meerwaarde van obligatiegedeelte van kapitalisatieaandelen van obligatiefondsen ( en nee indien je verlies lijdt kan je dit niet verrekenen)

referentie: wikifin: belastingen op sparen en beleggen
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

Crusty
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Crusty
Website

• Citeer

Bericht door Crusty » 8 november 2017, 11:46

B7H4long schreef: ↑8 november 2017, 11:34 Er zijn verschillende belastingen op sparen en beleggen:

- tax op transacties
- RV op ontvangen dividenden en intresten
- tax op meerwaarde van obligatiegedeelte van kapitalisatieaandelen van obligatiefondsen ( en nee indien je verlies lijdt kan je dit niet verrekenen)

referentie: wikifin: belastingen op sparen en beleggen
Ja lekker... maar goed als ik dan toch van plan ben 1 etf te kopen en aan te houden voor 30 jaar dan kan het niet dat er verlies is.

IDWA wat is de juiste ticker eigenlijk voor dit fonds in EUR? En hoe kan ik eventueel valkuilen en sterktes van dit etf leren kennen? Er was hier iemand die hier al in belegde dacht ik? Waar lees jij informatie over deze?

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 8 november 2017, 13:16

Isin code IE00B4L5Y983 word aangeboden op verschillende beurzen in EUR, er is veel kans dat je via je broker/bank naar de Euronext Beurs in Amsterdam zal gaan.

+ Pagina op Euronext is hier
+ info op Morningstar
+ beter nog info op de ishares site
Bekijk zeker de factsheet en de KIID

Wat info wens je nog meer te weten over IWDA? Als tax-efficient breed-gediversifeerd wereldwijd large-cap lage-kost passief buy&hold aandelen index fonds voor Belgen word IWDA veelal aangeraden , in de verschillende threads op dit forum en andere.

Crusty
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Crusty
Website

• Citeer

Bericht door Crusty » 8 november 2017, 13:49

B7H4long schreef: ↑8 november 2017, 13:16 Isin code IE00B4L5Y983 word aangeboden op verschillende beurzen in EUR, er is veel kans dat je via je broker/bank naar de Euronext Beurs in Amsterdam zal gaan.

+ Pagina op Euronext is hier
+ info op Morningstar
+ beter nog info op de ishares site
Bekijk zeker de factsheet en de KIID

Wat info wens je nog meer te weten over IWDA? Als tax-efficient breed-gediversifeerd wereldwijd large-cap lage-kost passief buy&hold aandelen index fonds voor Belgen word IWDA veelal aangeraden , in de verschillende threads op dit forum en andere.
Je kan de markt niet timen maar wat zou een goede moment zijn om in te kopen? En drop naar ergens in de 44 bv?

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 8 november 2017, 15:11

Crusty schreef: ↑8 november 2017, 13:49 Je kan de markt niet timen maar wat zou een goede moment zijn om in te kopen? En drop naar ergens in de 44 bv?
Beste moment om in te kopen na een drop naar ergens in de 44 bv - > 25 october

B7H4long schreef: ↑4 november 2017, 22:06 Er zijn vele manieren om het moment te bepalen om in (en uit) de markt te stappen.

Veel beleggers geloven dat de aandelen markt op lange termijn stijgt. Velen geloven dat de markt niet te voorspellen is. Gebaseerd op deze twee premissen geloven velen dan ook in "Time in market not timing the market."; dwz: Het geld beleggen op het moment dat men het heeft.

Natuurlijk als de markt daalt na een grote investering zal men men zich niet goed voelen.
Daarom is het voor sommige beleggers nuttig om voor grote sommen de belegging toch te spreiden.

Dollar Cost Averaging en Dollar Value Averaging zijn twee manieren van spreiden van beleggingen die veel onderzocht zijn.

Onderzoek heeft aangegeven dat Lump Sum investing in 2/3 van de tijd beter is dan dollar cost averaging.

Google ook eens op "Bob the worst market timer"
Waarom beleg je niet 30-50% morgen op 09/11 en dan de volgende maanden telkens 10% op de 9de van de maand.
Je aankoopprijs zal dan het gemiddelde zijn van deze aankopen. 2/3 kans dat hij hoger zal zijn dan de prijs vandaag. 1/3 kans dat hij lager zal zijn.

quizzical
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer quizzical
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door quizzical » 8 november 2017, 15:12

Dat kunnen wij jou niet vertellen Crusty,
Minder dan een maand geleden kocht ik hem aan 43.83, 3 maand geleden kocht ik hem aan 42.635. Dat lijken dus goeie momenten te zijn geweest, maar voor hetzelfde geld zakt het morgen naar 38 en dan had ik dus beter gewacht.

"tax op meerwaarde van obligatiegedeelte van kapitalisatieaandelen van obligatiefondsen", misschien verwar ik dingen maar ik meen me vaag iets te herinneren dat het toch niet zo simpel was. Bvb een tracker in obligaties zou bvb €100 aan dividenden hebben ontvangen maar daarvan maar €5 uitkeren. Technisch een distributie-tracker maar zou veronderstel ik toch onderhevig moeten zijn aan de meerwaardetax nee?

Crusty
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Crusty
Website

• Citeer

Bericht door Crusty » 8 november 2017, 18:46

quizzical schreef: ↑8 november 2017, 15:12 Dat kunnen wij jou niet vertellen Crusty,
Minder dan een maand geleden kocht ik hem aan 43.83, 3 maand geleden kocht ik hem aan 42.635. Dat lijken dus goeie momenten te zijn geweest, maar voor hetzelfde geld zakt het morgen naar 38 en dan had ik dus beter gewacht.

"tax op meerwaarde van obligatiegedeelte van kapitalisatieaandelen van obligatiefondsen", misschien verwar ik dingen maar ik meen me vaag iets te herinneren dat het toch niet zo simpel was. Bvb een tracker in obligaties zou bvb €100 aan dividenden hebben ontvangen maar daarvan maar €5 uitkeren. Technisch een distributie-tracker maar zou veronderstel ik toch onderhevig moeten zijn aan de meerwaardetax nee?
Maar in het geval van IDWA keren ze toch geen dividend uit dus dan moet je toch enkel aangifte doen bij verkoop van het aandeel? Dus 30 jaar later wordt er dan 30% afgehaald?

Ik heb het nog niet helemaal. :(

Crusty
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Crusty
Website

• Citeer

Bericht door Crusty » 8 november 2017, 18:47

@B7H4:

Ik denk dat het gewoon goed is 50% nu te kopen en 50% wanneer de rest van het geld vrijkomt. Medirect heeft een wachttijd.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

346 berichten
  • Pagina 13 van 24
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • …
  • 24
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy