Brusselse trackers
TIP
Brusselse trackers
Hey,
Twee kleine vraagjes:
- Bieden Binck en Keytrade alle Brusselse trackers aan? Welke broker is daarin het compleetst?
- Hoe zie je of een tracker dividenden uitkeert of niet? Heb geen zin om dubbel belast te worden daarop
Twee kleine vraagjes:
- Bieden Binck en Keytrade alle Brusselse trackers aan? Welke broker is daarin het compleetst?
- Hoe zie je of een tracker dividenden uitkeert of niet? Heb geen zin om dubbel belast te worden daarop
Re: Brusselse trackers
Momenteel zie ik op Keytrade enkel de Lyxor ETF BEL20 tracker in brussel, nochthans zijn er onlangs nieuwe trackers verschenen op de brusselse beurs maar ik heb geen idee hoe ik ze kan vinden op Keytrade. Ik zou hier ook wel in geinteresseerd zijn wegens de lagere kosten op de brusselse beurs tov de andere beurzen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
JurgenG
Vraag 1: ze staan alle 23 op de site van BinckHyakari schreef:Hey,
Twee kleine vraagjes:
Vraag 2: enige manier die ik tot nu toe gevonden heb is om via de website van de uitgever (en/of via Google) de prospectus te gaan zoeken.
Thx! Net even naar Binck gebeld, en ze bieden idd alle Brusselse trackers aan, tegen bijhorend Brussels tarief (7,25€ voor <2500€). Heeft me over de streep getrokken om voor Binck te gaan 
Heeft iemand een idee of en wanneer keytrade de overige trackers gaat aanbieden?