buy way slechte klantendienst
buy way slechte klantendienst
Eind mei gebruikt mijn dochter mijn buy way kredietkaart om een reis online te boeken . Begin juni stort ik dat bedrag volledig terug .. In mijn haast vergeet ik echter mijn dossiernummer te vermelden (zo bleek achteraf) . Eind juni krijg ik een brief van hen dat in september mijnbedrag volledig dient te zijn aangezuiverd want dan verloopt mijn nulstelling...
Ik dus bellen en een lief kind raad me aan een mail met afschrift rekening door te sturen naar hen... Zogezegd , zo gedaan .. Afgezien van een automatisch antwoord:niks... Ik weer bellen , weer ander mailadres... Niks... Maar ondertussen blijven ze wel van mijn rekening halen voor maandelijkse afbetalingen en is de kaart geblokkeerd zodat een paar maandelijkse betalingen (zoals Netflix oa
) niet meer kunnen worden uitgevoerd! En de dreiging dat als ik eind september niet heb aangezuiverd ik op de "zwarte lijst " kom??? Ok, afgezien van bellen en mailen, wat kan ik meer doen?
Re: buy way slechte klantendienst
Aangetekend schrijven sturen, dat is de enige manier om je achteraf te kunnen bewijzen dat je het nodige hebt gedaan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb alle mails bewaard... Vragen en antwoorden... Lijkt mij toch ook een bewijs dat ik al het nodige probeer? Mails met bijlage uitreksel van mijn rekeningen met de desbetreffende overschrijving...Didymus schreef:Aangetekend schrijven sturen, dat is de enige manier om je achteraf te kunnen bewijzen dat je het nodige hebt gedaan.
Mails zijn een begin, maar als het er op aankomt is een aangetekend schrijven nog altijd beter. Niet reageren op een aangetekend schrijven = impliciet akkoord gaan met de inhoud.
Denk idd ook dat je toch iets sterker zult staan als je als troefkaart een aangetekend schrijven kan leggen. Dan is het direct einde discussie of je het nodige hebt gedaan of niet.
-
quixoticme81
- Full Member

- Contacteer:
Je kunt altijd de ombudsdienst voor de financiële sector inschakelen. zie www.ombudsfin.be
http://dinnovatievebeurs.weebly.com
-
eddysmulders
- Newbie

Die ombudsdienst komt alleen tussen, als je kan bewijzen dat je àlles geprobeerd hebt om je geschil zelf op te lossen, en dat moet je kunnen bewijzen. Een kopietje van een mail sturen is niet genoeg. En àls ze dan uiteindelijk beslissen om je te helpen, krijg je een eerste mail met een dossiernummer, en een kontaktpersoon die jou dossier 'behartigd', met mailadres en telefoonnummer. Als je dat nummer of mail probeert, krijg je een bericht, 'dat de persoon in kwestie afwezig is, maar laat gerust een bericht achter...."