Cadeautjes en geschenkjes van je bank: wie wel en wie niet?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- VIP member
- Contacteer:
Cadeautjes en geschenkjes van je bank: wie wel en wie niet?
Banken geven steeds minder vaak geschenkjes. "Vroeger" gooide men met de agendaatjes en de balpennen naar je hoofd. Zelfs een doosje pralines op het einde van het jaar of zelfs een flesje wijn waren geen uitzondering.
Wat is jullie idee en ervaring hiermee? Wie krijgt nogal eens iets?
Re: Cadeautjes en geschenkjes van je bank: wie wel en wie ni
Frisse Freddy schreef:Banken geven steeds minder vaak geschenkjes. "Vroeger" gooide men met de agendaatjes en de balpennen naar je hoofd. Zelfs een doosje pralines op het einde van het jaar of zelfs een flesje wijn waren geen uitzondering.
Klopt volledig : af en toe krijg ik nog wel eens een gratis nieuwe digipass.
Ik heb de tijd nog geweten dat voor NIEUWE klanten er tot 6 flessen champagne werden gegeven.
Vroeger was mijn saldo hoger bij Argenta en kreeg ik elk jaar een kalender, maar dat is nu is dat nog amper een symbolische euro, net zoals bij een aantal andere banken en geven ze ook geen nieuwsjaarcadeautjes meer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bij mijn Argenta-kantoor liggen bij de jaarwisseling toch steeds agendas en kalenders voor iedereen.
Bij mijn fortis-kantoor mag ik inderdaad al blij zijn als ze mijn digipas gratis vervangen
Bij mijn fortis-kantoor mag ik inderdaad al blij zijn als ze mijn digipas gratis vervangen

Buiten kaftjes om mijn uittreksels in te bewaren van Dexia en Fortis indertijd en een paar jaar geleden de appeltaart van Argenta - die een buurvrouw dan nog afgehaald heeft omdat ik toen op reis was - kan ik mij met de beste wil van de wereld geen geschenkjes van mijn banken voor de geest halen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Helemaal niets ...
Toch bestaat dit nog steeds hoor ... een afdeling waar je nog steeds cadeau's gratis krijgt .... tot paraplu's toe, gratis gsm kaarten. Heb het natuurlijk niet zelf gezien ( heb het van iemand die op zo een dienst werkte ) .... heb daarvoor niet het juiste salaris of banksaldo 

Als ze bij mij met een cadeautje afkomen dan is mijn reactie: 'als jullie daar budget voor hebben, dan hebben jullie ook budget om mij betere voorwaarden te geven'.
Doe ik trouwens bij AL mijn leveranciers. Hetgeen ze cadeau geven zijn toch meestal dingen die je niet nodig hebt.
Doe ik trouwens bij AL mijn leveranciers. Hetgeen ze cadeau geven zijn toch meestal dingen die je niet nodig hebt.
Ik zou niet weten of dat bij mijn Argenta-kantoor gedaan wordt : ik ga daar namelijk bijna nooit langs ; en dus ga ik dat ook niet speciaal doen omdat het nieuwjaar is.Boogje schreef:Bij mijn Argenta-kantoor liggen bij de jaarwisseling toch steeds agendas en kalenders voor iedereen.
Bij de andere banken kreeg ik al sinds jaren niets meer : niets bij mijn (ex-) KBC, waar ik vroeger elk jaar een agenda én een Druivelaar-blokkalender kreeg ; niets bij ING, waar mijn man nog een rekening heeft, niets bij Ethias, die mij vroeger een agenda per post toestuurde.
Ik heb geen cadeautjes nodig van mijn bank. Zolang al hun diensten gratis zijn ben ik al tevreden. Wie wil er nu trouwens nog een agenda, een bic in het tijdperk van ipads, smartphones en digitale televisie? De mensen smijten zo'n prullen gewoon direct weg als ze ze al krijgen...