calculator carmignac
TIP
Re: calculator carmignac
Antwoord vandaag via mail gekregen van mijn bankagent : alleen de Franse versie zou voorlopig werken , maar zonet nog gekeken op de site van Carmignac , calculator werkt weer niet ......... 
Ik heb zojuist geprobeerd (franstalige versie) en die werkt ... zelfs met de decimalen.
De nederlandstalige versie werkt volgens mij ook !
ehhh , inderdaad , daarnet gekeken , ook de Nederlandstalige versie werkt 
In het volgende artikel in het magazine 'netto' kan je interessante info lezen over belastingen op buitenlandse inkomsten:
http://netto.tijd.be/geld_en_gezin/bela ... ail+offers" onclick="window.open(this.href);return false;
http://netto.tijd.be/geld_en_gezin/bela ... ail+offers" onclick="window.open(this.href);return false;
zijn volgende codes voor dit jaar correct ?cricri schreef:Voor Carmignac Patrimoine : code 1153-11 en/of 2153/78 (bron Deutsche Bank).eddyl schreef:Onder welke code moet men de verkregen waarden invullen op de belastingaangifte?
Blijkbaar moet deel 2 van de belastingsaangifte aangevraagd worden.
1447-08 2447-75
1448-07 2448-74
-
koen.samyn
- Newbie

- Contacteer:
Kijk even in deze topic: viewtopic.php?f=16&t=4449#p89051" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor de belastingsaangifte 2011 breng ik in de calculator voor 2 verschillende portefeuilles 9,44 en 2,91 deelbewijzen Carmignac Patrimoine (aankoop) in!
De transactiedata zijn identiek !!
Het verschil tussen de 2 bedragen aan dividenden die ik zou moeten aangeven bedraagt maar +/- 5 euro!
Dit begrijp ik niet! De evenredigheid klopt toch niet!
Heeft hier iemand een verklaring voor?
Het verschil tussen de 2 bedragen aan dividenden die ik zou moeten aangeven bedraagt maar +/- 5 euro!
Is er hier nu niemand die hierover iets kan zeggen ?evita schreef:Voor de belastingsaangifte 2011 breng ik in de calculator voor 2 verschillende portefeuilles 9,44 en 2,91 deelbewijzen Carmignac Patrimoine (aankoop) in!