calculator carmignac
TIP
calculator carmignac
De calculator voor de belastingaangifte van carmignac fondsen staat sinds vandaag online
http://www.carmignac.be/nl/simulateur.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carmignac.be/nl/simulateur.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: calculator carmignac
En volgens mij werkt hij niet voor Patrimoine Part A ...el perro schreef:De calculator voor de belastingaangifte van carmignac fondsen staat sinds vandaag online
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Onder welke code moet men de verkregen waarden invullen op de belastingaangifte?
Voor Carmignac Patrimoine : code 1153-11 en/of 2153/78 (bron Deutsche Bank).eddyl schreef:Onder welke code moet men de verkregen waarden invullen op de belastingaangifte?
Blijkbaar moet deel 2 van de belastingsaangifte aangevraagd worden.
Bij mij geeft hij altijd 0€ aan te geven, iemand anders hetzelfde probleem?
Er is blijkbaar een probleem met de decimalen.
Indien je met 1000 vermenigvuldigt (je hebt dus geen decimalen meer) en het eindresultaat deelt door 1000 moet de simulator normaal gezien de juiste cijfers weergeven (info ontvangen van Carmignac).
Indien je met 1000 vermenigvuldigt (je hebt dus geen decimalen meer) en het eindresultaat deelt door 1000 moet de simulator normaal gezien de juiste cijfers weergeven (info ontvangen van Carmignac).
dat is ook een vreemde manier van doen van hun om zoiets voor te stellen als calculator 

kan dom klinken , maar ook dat werkt niet bij mij 

Stuur een berichtje naar het contactadres (zie website) et leg je probleem uit.
cricri schreef:Voor Carmignac Patrimoine : code 1153-11 en/of 2153/78 (bron Deutsche Bank).eddyl schreef:Onder welke code moet men de verkregen waarden invullen op de belastingaangifte?
Blijkbaar moet deel 2 van de belastingsaangifte aangevraagd worden.
Inderdaad , voor roerende inkomsten moet je over een deel 2 beschikken ( aan te vragen aan uw lokale taxatiedienst).
Indien je via Tax On Web werkt voor je aangifte kun je deel 2 automatisch oproepen om in te vullen (als we dan nog aan de juiste cijfers geraken van carmignac).
de calculator lijkt "kopen" en "verkopen" gelijk te stellen
ik krijg steeds als foutmelding
de versie voor onze waalse broeders lijkt beter te werken
maar of daar nu de juiste getallen uitkomen..
ik krijg steeds als foutmelding
alhoewel ik enkel aankopen ingeefTotal amount of shares can't be minus than zero
de versie voor onze waalse broeders lijkt beter te werken
maar of daar nu de juiste getallen uitkomen..
Bij mij blijft ook bij de franstalige versie bij de uitkomst alles op 0 staan zowel het aantal aandelen als de aan te geven bedragen.
Moet je enkel het bedrag van de aandelen of de obligaties ingeven? Voor zover ik mij herinner wordt het deel aandelen belast wanneer je uit het fonds stapt, dus zou ik intuitief denken dat je enkel de waarde voor obligaties moet ingeven.
Bovendien bekom ik steeds 0 EUR voor het bedrag met betrekking tot de obligaties. geen idee of dit bedrag correct is, maar ik bekom wel een geloofwaardig bedrag voor het aandelen gedeelte. Kan je nergens manueel deze waardes controleren?
Bovendien bekom ik steeds 0 EUR voor het bedrag met betrekking tot de obligaties. geen idee of dit bedrag correct is, maar ik bekom wel een geloofwaardig bedrag voor het aandelen gedeelte. Kan je nergens manueel deze waardes controleren?
Heeft er iemand al een zinnig bedrag gekregen indien je bv. als aantal deelbewijzen 0.450 invoerd? Bij mij werkt het ok zolang je niets na de komma ingeeft.
Wat zijn de eventuele gevolgen van het niet vermelden van deze deelbewijzen op de belastingsaangifte?