Canadese marihuana aandelen
TIP
Canadese marihuana aandelen
Dag beleggers
Ik hoor en zie de laatste tijd nogal wat passeren over cannabisaandelen..
Er is nogal een buzz rond, en de waarde van zowel US en Canadese stijgt enorm. (aurora is van pennystock naar $8)
De reden hiervoor is dus de legalisatie van cannabis, in de US in bepaalde staten en Canada federaal.
Nu, had ik dit vroeger zien aankomen had ik er al lang gehad.
Maar: de ontwikkelingen in Canada zien er voor 2018 nog altijd zeer interessant uit.
De legale omzet medicinaal is goed voor 100miljoen, in 2018 wordt recreatief gebruik legaal en in juli ook de export.
De legale omzet zou verwacht kunnen stijgen tot 4 - 8miljard...
Kan iemand me iets bijleren? Het enige dat ik vind is slim beleggen (€99) of beursbrink(€169) handleiding + kooptips...
Welk platform is aan te raden? Aandelen zijn nieuw voor me.
Ik hoor en zie de laatste tijd nogal wat passeren over cannabisaandelen..
Er is nogal een buzz rond, en de waarde van zowel US en Canadese stijgt enorm. (aurora is van pennystock naar $8)
De reden hiervoor is dus de legalisatie van cannabis, in de US in bepaalde staten en Canada federaal.
Nu, had ik dit vroeger zien aankomen had ik er al lang gehad.
Maar: de ontwikkelingen in Canada zien er voor 2018 nog altijd zeer interessant uit.
De legale omzet medicinaal is goed voor 100miljoen, in 2018 wordt recreatief gebruik legaal en in juli ook de export.
De legale omzet zou verwacht kunnen stijgen tot 4 - 8miljard...
Kan iemand me iets bijleren? Het enige dat ik vind is slim beleggen (€99) of beursbrink(€169) handleiding + kooptips...
Welk platform is aan te raden? Aandelen zijn nieuw voor me.
Re: Canadese marihuana aandelen
Daar is al lang een draadje over: investeren-in-marijuana-t21405.html Ga de sfeer daar maar eens opsnuiven.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.