Canon Pixma MG 3650S
Canon Pixma MG 3650S
Mijn beide inktpatronen zwart en kleur zijn leeg.Printer heeft 39,99 gekost.
Heeft het zijn om de inktpatronen te hervullen of eventueel namaak te kopen,of zijn de originele Canon inkt cartridge de enige oplossing?
Heeft het zijn om de inktpatronen te hervullen of eventueel namaak te kopen,of zijn de originele Canon inkt cartridge de enige oplossing?
Re: Canon Pixma MG 3650S
ik koop huismerk-patronen bij 123in*t voor mijn printers. Ik had er vorig jaar eentje dat door de printer niet werd herkend, en ik kreeg direct een ander exemplaar opgestuurd. Die merkpatronen kosten belachelijk veel geld voor wat het is.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Vroeger had je in de inkomhall van de Carrefour bij ons zo´n refillshop. Daar kon je je originele patroon voor minder geld laten bijvullen. Paar keer laten doen.
Nu is die shop er al jaaaaaren niet meer. Ik bestel ook altijd bij 123inkt. Altijd hun huismerk. Nog nooit problemen mee gehad. Maar het blijft duur.
Ook een Canon Pixma hier trouwens, een MG5750. Al een oud beestje, maar zolang hij blijft werken...
Nu is die shop er al jaaaaaren niet meer. Ik bestel ook altijd bij 123inkt. Altijd hun huismerk. Nog nooit problemen mee gehad. Maar het blijft duur.
Ook een Canon Pixma hier trouwens, een MG5750. Al een oud beestje, maar zolang hij blijft werken...
Beide vernoemde sites zijn ondanks de vermelding BE wel degelijke Nederlandse site. Is niets mis mee maar kan toch misleidend zijn voor diegene die niet goed heeft opgelet. Persoonlijk wel tevreden over de service van 123.
Denk wel dat er nog bepaalde winkels zijn die inktpatronen hervullen maar of deze goedkoper zijn weet ik niet.
Denk wel dat er nog bepaalde winkels zijn die inktpatronen hervullen maar of deze goedkoper zijn weet ik niet.
123* is wel snel.Zaterdag besteld,vandaag reeds geleverd door de postbode.Zo moet dat. 

-
- Jr. Member
Bij Actionshop verkoopt men alle modellen inktcapsules voor canon. Prijs : ongeveer 9 euro per set
Canon 440 en 441 jammer genoeg niet.Enkel de cartridge waar alle kleuren apart van zijn verkopen ze daar.
-
- Jr. Member
Ik heb nog de canon capsules 525 en 526. Maar met zo 1 set (van 9 euro) kom ik 5 jaar toe.
Ik heb ook zo'n printer en koop die inkt bij action. 9,99 euro voor een set. maar ja, wanneer moet je nog eens iets afprinten?