Carmignac Commodities nog kopen ?
TIP
Carmignac Commodities nog kopen ?
Ik zou het fonds Carmignac Commodities willen aankopen maar twijfel daar door de sterke stijging van het laatste jaar.
Toch wanneer de economie weer aantrekt zullen de grondstofprijzen ook weer gaan stijgen.
Wat denken jullie hiervan ?
Toch wanneer de economie weer aantrekt zullen de grondstofprijzen ook weer gaan stijgen.
Wat denken jullie hiervan ?
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: Carmignac Commodities nog kopen ?
Persoonlijk zou ik even wachten tot er zich een correctie heeft voorgedaan in negatieve zin, ook gezien de sterke stijging.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik koop elke maand nog bij van dit fonds, maar ben hier wel al even mee bezig: sinds september vorig jaar, via een Keytrade Fund Savings Plan. In het plan zitten ook Robeco Emerging Markets Equities en Robeco Chinese Equities, het maandelijks geïnvesteerde bedrag wordt voor 33% in beide fondsen gestoken, terwijl er 34% naar Carmignac Commodities gaat. Commodities is (op dit moment) zonder twijfel de beste prestatie aan het neerzetten van de drie fondsen, samen geven ze +10.46% op dit moment. De laatste maanden is de trend dat mijn virtuele winst klimt naar zo'n 12% om weer af te vlakken richting 10% bij elke nieuwe investering, dan weer te klimmen, beetje afvlakken... I like where this is going
Het begin van een herstel? Of valse hoop...
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
Yep, in mijn KFSP heb ik Carmignac Commodities ook zitten, zo een 20% van de totale portefeuille en is één van de best presterende fondsen tesamen met Robeco CGF Emerging Markets Equities ( 35% ) en de Robeco CGF Chinese Equities (D-shares) (20%)
Keytrade Fund Saving plan staat momenteel op +11,64%, maar kan inderdaad nogal stijgen en dalen
Keytrade Fund Saving plan staat momenteel op +11,64%, maar kan inderdaad nogal stijgen en dalen
Het zal weer een gok blijven op dit moment veronderstel ik.
Voorzichtig afwachten misschien het best op deze moment.
Voorzichtig afwachten misschien het best op deze moment.