Carmignac Investissement A EUR Acc
TIP
Re: Carmignac Investissement A EUR Acc
De jongste 2 weken zijn alle aandelenfondsen gestegen, niet alleen CI.
Klopt, maar met een terugvalleke deze week?
Als ze niet terugvallen, wilt het zeggen dat ze zeer goed beheerd worden.
De Cyprus-rekening van de fondsen wordt pas vanavond/vannacht gemaakt !!!!
Nog steeds ?evita schreef:Ik overweeg om nog wat Carmignacjes te kopen ! Carmignac is top !!!
Carmignac is top om beleggers hoge kosten aan te rekenen voor tegenvallende prestaties.
Hij is weer nergens terug te vinden bij Morningstar...
Bij ingave van ISIN nummer krijg ik:
Carmignac Investissement A EUR acc
Het opgevraagde fonds is niet geregistreerd om aangeboden te worden in het volgende land :BEL
Zijn er nog Spaargidsers met dit probleem?
Bij ingave van ISIN nummer krijg ik:
Carmignac Investissement A EUR acc
Het opgevraagde fonds is niet geregistreerd om aangeboden te worden in het volgende land :BEL
Zijn er nog Spaargidsers met dit probleem?
In mijn Morningstar-fondsenportefeuille is Carmignac Investissement als enigste fonds in het licht grijs gekleurd en achterliggend is zowel op de Belgische als Nederlandse website van Morningstar het fonds tijdelijk niet raadpleegbaar... Ik krijg dezelfde melding op Morningstar... Meer zelfs: hierdoor werkt mijn excel-file met automatische link naar Morningstar voor NAV-bevraging niet meer...
Een tijdje geleden (eind 2014) is er zo een algemener probleem geweest bij Morningstar, zelfs tot twee maal toe op enkele weken. Dit werd binnen de paar dagen opgelost. Hoop dat dit nu ook gebeurd...
Een tijdje geleden (eind 2014) is er zo een algemener probleem geweest bij Morningstar, zelfs tot twee maal toe op enkele weken. Dit werd binnen de paar dagen opgelost. Hoop dat dit nu ook gebeurd...
Voor wie de Franky-Matic kent van de MijnKapitaal website, ik heb het principe van die procedure overgenomen en toegepast op de databank die ik bijhoud. De naam van het fonds, de Morningstar categorie en de fondsbeheerder worden opgezocht op de web pagina's van Morningstar en de huidige waarden worden overgenomen in mijn databank.
Dat verhaal om te komen tot deze opmerking: de procedure in kwestie geeft voor zo'n 70-tal fondsen de boodschap terug dat de Morningstar pagina voorlopig niet beschikbaar is. Het fonds waarvan sprake hier is dus niet het enige ...
Dat verhaal om te komen tot deze opmerking: de procedure in kwestie geeft voor zo'n 70-tal fondsen de boodschap terug dat de Morningstar pagina voorlopig niet beschikbaar is. Het fonds waarvan sprake hier is dus niet het enige ...
Bedankt Frank, komt wel in orde een van de volgende dagen 
Ik heb zonet een mailtje gestuurd naar MorninstarBenelux om het probleem te signaleren. Heb dit vorig jaar ook eens gedaan (toen hetzelfde probleem met meerdere fondsen) en kreeg vlug een mailtje terug dat het nodige zou gedaan worden en, inderdaad, een paar dagen later was alles weer normaal... Hoop dat het ditmaal dan ook vlug opgelost wordt... 
Merci TK14 
Ik zie net dat alles mbt Carmignac Investissement in mijn Morningstar-fondsenport terug in orde is... Heb geen mailtje terug ontvangen, maar toeval of niet, het probleem is verholpen...
Oei, een beetje te vroeg victorie gekraaid... het fonds staat terug in normaal grijze kleur in mijn port, maar bij het klikken op de fondsnaam verschijnt de achterliggende informatiepagina van Morningstar nog niet... dit zal denk ik wel volgen, was de vorige keer ook iets later dan de correcte vermelding in de port...
was ook net aan 't kijken 
Alles terug normaal