Carmignac patrimoine A
TIP
Re: Carmignac patrimoine A
Hij laat het beheer van het aandelenfonds over en dus ook het beheer van het aandelengedeelte van partrimoine.
Moeten we daarom treuren? Ik denk dat Edouard Carmignac de meest over het paard getilde fondsbeheerder van de laatste tien jaar is.
Mijn Kapitaal kan misschien een interview regelen met zijn opvolger. Ben benieuwd naar het nieuwe beleid en de strategie binnen het fonds en bij uitbreiding de Carmignac groep.
Wat een hoop fake news!
Edouard Carmignac trekt zich terug als beheerder van het aandelenfonds Carmignac Investissement.
Hij blijft wel aan het roer van Carmignac Patrimoine.
David Older wordt de derde cobeheerder van Carmignac Patrimoine, naast Edouard Carmignac en Rose Ouahba.

Edouard Carmignac trekt zich terug als beheerder van het aandelenfonds Carmignac Investissement.
David Older wordt de derde cobeheerder van Carmignac Patrimoine, naast Edouard Carmignac en Rose Ouahba.
Idd, klopt volledig!dreamy schreef: ↑12 september 2018, 11:33 Wat een hoop fake news!![]()
Dus al wie dacht dat CP de komende jaren weer omhoog kan, is er aan voor de moeite...
pietpiraat schreef: ↑11 september 2018, 19:07Buiten iets afbreken anderen uitlachen.
NOG niet veel meerwaarde gelezen van uw reactie's waar iemand iets aan heeft op dit forum.
Estate Guru believer.
Kan iemand efkens meedenken (lees mij corrigeren) Cp is een samen voegsel van de securite en question.
Volgens mij blijft dan het enige nog te beheren anan CP de verhouding tussen beide. Waar sit mijn fout?
Volgens mij blijft dan het enige nog te beheren anan CP de verhouding tussen beide. Waar sit mijn fout?
Carmignac geeft nu ook uitleg over de gemaakte fouten : https://www.iexprofs.nl/Column/283911/C ... ignac.aspx
Bij MK nog geen woord over dit kleine eventje bij CP 

Misschien wel van toepassing, wanneer het over fondsbeheerders en dergelijke gaat
Margin Call schreef:You know, the funny thing is, tomorrow if all of this goes tits up they're gonna crucify us for being too reckless but if we're wrong, and everything gets back on track? Well then, the same people are gonna laugh till they piss their pants cause we're gonna all look like the biggest pussies God ever let through the door.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
De toekomst voorspellen is moeilijk blijkbaar, zelfs voor fondsbeheerders. Wie had dat gedacht.
De weinigen bij Mk moeten zich nu zorgen maken bij 1 van de 14.
Als het echt slecht gaat zouden die bij ARgenta via het bank vehickel zich meer zorgen moeten maken.
En is er bij Argenta dan iets te lezen ?
Kwestie van paniek te zaaien zeker ?
Iets afbreken dat niet in het kraam past och zo makkelijk, of bent ge ook een plastronneke dat zijn cijfers niet haalt ?
Estate Guru believer.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
In elk geval opvallend dat CP en ethna voorafgaand aan hun mindere prestaties (dus enekele jaren geleden) zich vlot leenden tot allerlei constructies; niet alleen tak 23 maar ook gestructureerde obligaties bij bv bank van de post.
Deze constructies zitten niet echt in CP of Ethna maar volgen de koers ervan.
Bank van de post strijkt dus relatief veel centen op ;-) ?
Deze constructies zitten niet echt in CP of Ethna maar volgen de koers ervan.
Bank van de post strijkt dus relatief veel centen op ;-) ?
nope,
bank van de post gaat niet short speculeren op een fonds.
die producten zitten zo in elkaar dat bank altijd evenveel wint, maar vooral dat de bankzeker wint.
denk dat keuze van Carmgnac door bank van de post eerder te zoeken is in het krijgen van een mooie retrocessie van de royale vergoeding die Carmagnac vraagt om Uw geld bij te houden tot de volgende crash.
bank van de post gaat niet short speculeren op een fonds.
die producten zitten zo in elkaar dat bank altijd evenveel wint, maar vooral dat de bankzeker wint.
denk dat keuze van Carmgnac door bank van de post eerder te zoeken is in het krijgen van een mooie retrocessie van de royale vergoeding die Carmagnac vraagt om Uw geld bij te houden tot de volgende crash.
Ik heb nooit anders geweten bij Carmignac. Ze kunnen goed uitleggen hoe rationeel hun keuzes waren, en hoe irrationeel de factoren die [tot ieders verwondering] hun beleid doorkruisten, maar dat ze van nu af aan ... dat zeggen ze al jaaaaaaaren.annetje schreef: ↑12 september 2018, 17:27 Carmignac geeft nu ook uitleg over de gemaakte fouten : https://www.iexprofs.nl/Column/283911/C ... ignac.aspx