Carmignac patrimoine A
TIP
Re: Carmignac patrimoine A
Dan zou ik toch eens kritisch kijken naar al je fondsen. Het lijkt dat vooral de banken aan jou verdienen, zonder risico te nemen.
Alles hangt van de dag van je storting af, maar de meeste samenstellingen van portefeuilles haalden een hoger rendement.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
ik overweeg om bij te storten in dit fonds. Wat denken jullie van deze periode? Of toch nog beter wat wachten?
Ik denk dat het nu niet het moment is om zo'n fonds te kopen.
Ik denk dat het beursfeestje nog enkele maanden kan duren (maar niet veel langer dan dat). Voortbouwend op deze gedachte zou je nu enkele aandelen kunnen kopen voor de korte termijn -en hou je klaar om uit te stappen met wat winst.
Een mixfonds nu zal hoogstens enkele kruimels kunnen meepikken en nadien het verlies op meesterlijke wijze beperken, en je zit dan ook nog eens met de fiscaliteit.
Anders kan je voor een bescheiden bedrag S&P kopen. Als die binnenkort ineenstuikt, dan ben je geleerd en koop je met het schuim op de lippen bij -twee vliegen in een klap; anders heb je kans op wat winst. Die komt uiteindelijk toch altijd goed. I.t.t. die brol die ons destijds werd aangeraden ... DNCA Invest Eurose, Nordea Stable, Rouvier Patrimoine, DNCA Invest Evolutif, etc. etc. (en daar hoort m.i. ook Carmignac Patrimoine bij).
Ik denk dat het beursfeestje nog enkele maanden kan duren (maar niet veel langer dan dat). Voortbouwend op deze gedachte zou je nu enkele aandelen kunnen kopen voor de korte termijn -en hou je klaar om uit te stappen met wat winst.