Carrefour Mobile
Re: Carrefour Mobile
@ roadrunner
Bedankt voor de verduidelijking. Je krijgt dus eigenlijk altijd 25% extra belwaarde en dat omdat je op voorhand betaalt voor een heel jaar. Dat doet de tarieven nog eens dalen naar ongeveer 0,05€/sms en ongeveer 0,12€/min om te bellen. Ik moet dringend ook nog eens mijn tarief bekijken
Bedankt voor de verduidelijking. Je krijgt dus eigenlijk altijd 25% extra belwaarde en dat omdat je op voorhand betaalt voor een heel jaar. Dat doet de tarieven nog eens dalen naar ongeveer 0,05€/sms en ongeveer 0,12€/min om te bellen. Ik moet dringend ook nog eens mijn tarief bekijken
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Die rekening heb ik gemaakt en het scheelt mij voor een sms meer dan de helft in de piek en 1 cent/sms in de dal. Bij het bellen is het verschil nog groter: zeker een halvering in de dal en 4 keer (!) goedkoper in de piek.Vaganzza schreef:@ roadrunner
Ik had het nog niet gezien, maar er staat inderdaad op de site bij "Herlaad hier uw belwaarde" een knop "12 x 5 = 48€".
Misschien ook eens uitkijken naar een bril
Misschien ook eens uitkijken naar een bril
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Ik wou net een bericht sturen met proximus (belwaarde opkrijgen he
) Echter dit ging niet want ik heb geen belwaarde meer. Nochtans stond er nog zeker 1 euro op (zie ik ook nog staan op de site van proximus als ik mijn oproepenoverzicht raadpleeg, in het welkomstscherm staat er dat ik nog 0,01€ heb...). Zouden ze al bezig zijn met de omschakeling?
- Miss Moneypenny
- Full Member

- Contacteer:
Hoi,
ik heb ook een starterskit gekocht en het formulier voor nummerbehoud ( van een prepaid ) doorgemaild ; echter blijkt deze mail zelfs nog niet gelezen te zijn...of moet dit tevens opgestuurd worden via de Post om de switch door te voeren. Nochthans staat er duidelijk op het document dat het via de Post of mail dient te gebeuren. Heeft iemand al een ervaring via mail met carrefour ?
Mss maar bijkomstig maar toch....ook al eens gelet op hun zeeer frequente en storende taalfouten ??
op de site ?
Maar ja, carrefour is dus duidelijk van franse origine nietwaar. Je kan blijkbaar ook niet alles hebben, goedkoop bellen en perfecte nederlandse vertalingen !
ik heb ook een starterskit gekocht en het formulier voor nummerbehoud ( van een prepaid ) doorgemaild ; echter blijkt deze mail zelfs nog niet gelezen te zijn...of moet dit tevens opgestuurd worden via de Post om de switch door te voeren. Nochthans staat er duidelijk op het document dat het via de Post of mail dient te gebeuren. Heeft iemand al een ervaring via mail met carrefour ?
Mss maar bijkomstig maar toch....ook al eens gelet op hun zeeer frequente en storende taalfouten ??
Maar ja, carrefour is dus duidelijk van franse origine nietwaar. Je kan blijkbaar ook niet alles hebben, goedkoop bellen en perfecte nederlandse vertalingen !
bij mij is alles al rond. Ben ondertussen Carrefour-klant, alles is geactiveerd
- Miss Moneypenny
- Full Member

- Contacteer:
Hoi MeOnline,
over hoelang spreken we dan in dagen voor de switch ?
over hoelang spreken we dan in dagen voor de switch ?
Raar, bij mij is er nog niets gebeurd. Ondertussen ben ik er ook uit hoe het komt dat mijn belwaarde ineens verdwenen is: per ongeluk aan het bellen geweest zonder dat ik het wist. Nuja, mijn belwaarde is wel op, toch 1 voordeel... Het zal wel aan Proximus liggen dat het bij mij langer duurt. Als ik inlog op hun site dan krijg ik bij bijna alles een foutmelding, behalve bij het herladen (toevallig?
). Ik hoop dat morgen alles rond is.
steek je carrefour kaart eens in je GSM, je gaat zien dat het dan werkt!Tellanogo schreef:Raar, bij mij is er nog niets gebeurd. Ondertussen ben ik er ook uit hoe het komt dat mijn belwaarde ineens verdwenen is: per ongeluk aan het bellen geweest zonder dat ik het wist. Nuja, mijn belwaarde is wel op, toch 1 voordeel... Het zal wel aan Proximus liggen dat het bij mij langer duurt. Als ik inlog op hun site dan krijg ik bij bijna alles een foutmelding, behalve bij het herladen (toevallig?). Ik hoop dat morgen alles rond is.
Dat was bij mij ook het geval!
Probeer maar.
Heb jij een bericht gekregen toen je vorige sim kaart er nog in zat? Op de site staat dat je daar op moet wachten...
ik heb geen enkel bericht gehad en alles werkt momenteel onder carrefour mobile bij ons.roadrunner schreef:Zo is gaat het volgens mij ja. Een SMS van je huidige operator dat ze je weldra afsluiten.Tellanogo schreef:Heb jij een bericht gekregen toen je vorige sim kaart er nog in zat? Op de site staat dat je daar op moet wachten...
Die afsluiting laat daarna niet lang op zich wachten.
Dus alles OK, maar zonder SMS
Ik zit net 5 minuten op het Carrefour Mobile netwerk. Ik had gemerkt dat ik geen netwerk meer had bij Proximus. Zij hebben géén bericht gestuurd dat ze mij van het netwerk zouden halen. Nochtans had ik al op het internet gelezen dat zij dat net wel zouden doen... Ach ja, maakt niets uit. Ik ben er vanaf. Bedankt allemaal voor de hulp en uitleg. Het is eigenlijk allemaal heel vlot verlopen.
Nog een vraagje, moet ik nu nog iets doen opdat ik voor 0,01€/min bel naar het andere nummer? (die heeft wel nog niet door dat ze haar simkaart moet veranderen
)
klopt toch niet, volgens mij is dit bij mij nog niet actief.roadrunner schreef:Als u de 2 kaarten gekocht hebt via het promo pakket zegt de site het volgende:
Hoe van deze promotie genieten:
• u moet enkel de kaarten in de gsm’s plaatsen, de promotie tussen de kaarten is reeds actief.
Ik kreeg een SMS dat ik de promo 6cent per minuut bellen en 30 gratis SMS kreeg. Klopt dus niet hé? Heb al gemaild naae Carrefour Mobile, zonder resultaat tot nu toe...
Dan wacht ik mee het antwoord af, MeOnline.