Carrefour Mobile
Re: Carrefour Mobile
Ik heb na 10u een sms gekregen met mijn tegoed, heb toen opnieuw geprobeerd en kreeg toen een kwartiertje later een smsje.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Gisterochtend 2x een sms gestuurd naar 1988 en pas s'avonds sms teruggekregen
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
Net geprobeerd. Nu werkt het terug normaal.mijn_geld schreef:Gisterochtend 2x een sms gestuurd naar 1988 en pas s'avonds sms teruggekregen
Nu nog de voicemailberichten
ik heb geen problemen mbt voicemail.
Hier komt de sms met belwaarde toch nog met vertraging binnen.
Men voicemail heb ik nog maar net geactiveerd en dan ook maar is uitgeprobeerd, en daar duurde het toch ook even voor ik een sms kreeg dat ik een voicemail bericht had.
Fijn weekend en geniet van het goede weer
Mg
Men voicemail heb ik nog maar net geactiveerd en dan ook maar is uitgeprobeerd, en daar duurde het toch ook even voor ik een sms kreeg dat ik een voicemail bericht had.
Fijn weekend en geniet van het goede weer
Mg
De sms om je belwaarde te kennen doet het hier weer niet, nog iemand problemen mee ?
Nieuwe promo: 100 MB voor 1€/maand
- voor 1 jaar voor nieuwe klanten
- tot 1 juni 2012 voor bestaande klanten
http://www.carrefour.eu/Newsletter_03.c ... 2012a&zn=4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carrefour.eu/mobile/promo_0112.cfm?lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien een voorbode voor andere tarieven vanaf 1 juni???
- voor 1 jaar voor nieuwe klanten
- tot 1 juni 2012 voor bestaande klanten
http://www.carrefour.eu/Newsletter_03.c ... 2012a&zn=4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carrefour.eu/mobile/promo_0112.cfm?lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien een voorbode voor andere tarieven vanaf 1 juni???
Ik lees in mijn "gedetailleerde lijst van oproepen":
Uitgaande oproep vanuit het buitenland 00:02:08 Uitgaande (nummer) 10.26 euro
Uitgaande oproep vanuit het buitenland 00:01:00 Uitgaande (nummer) 5.81 euro
Dat is z'n euro of 5 per minuut voor Carrefool Mobile, dat is dus duurder dan de RTT ooit is geweest (en die konden er wat van).
Is hier een foute berekening gemaakt of ben ik gewoon naief geweest?
Uitgaande oproep vanuit het buitenland 00:02:08 Uitgaande (nummer) 10.26 euro
Uitgaande oproep vanuit het buitenland 00:01:00 Uitgaande (nummer) 5.81 euro
Dat is z'n euro of 5 per minuut voor Carrefool Mobile, dat is dus duurder dan de RTT ooit is geweest (en die konden er wat van).
Is hier een foute berekening gemaakt of ben ik gewoon naief geweest?
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Hier kan je tarieven zien:
http://www.carrefour.eu/mobile/files/Ta ... and_NL.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
uitgaande oproepen vanuit buitenland naar België:
zone 1: EU + USA = €0,42/min
zone 2 (Zwitserland, Ijsland, Turkijke, kroatië,...): €1,74/min
zone 3 (Algerije, Brazilië, Egypte, Marokko,...): €4,00/min
zone 4 (Bosnië, Armenië en tal van exotische eilanden): €5,00/min
http://www.carrefour.eu/mobile/files/Ta ... and_NL.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
uitgaande oproepen vanuit buitenland naar België:
zone 1: EU + USA = €0,42/min
zone 2 (Zwitserland, Ijsland, Turkijke, kroatië,...): €1,74/min
zone 3 (Algerije, Brazilië, Egypte, Marokko,...): €4,00/min
zone 4 (Bosnië, Armenië en tal van exotische eilanden): €5,00/min
Ik ben dus naief geweest (een Carrefool), bedankt. 
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Carrefour Mobile
Ik ben ingegaan op de overstap naar Carrefour Mobile en de actie voor 60 euro extra belwaarde (actie nog tot 31/7). Mijn Medionmobile simkaart heeft toch maar 1 euro meer. Alleen hoop ik dat de overstap met nummerbehoud vlot verloopt. Want ik krijg nu een mail met de mededeling: "Je simkaart is reeds actief. Vergeet niet om de klantendienst gratis te bellen op 1989 om je nummeroverdracht te voltooien."
Hoe doe je dan die overstap? Moet je dus toch die simkaart van Carrefour gebruiken en dan bellen naar 1989 om de overdracht te doen? Dit is toch een andere manier van werken dan bij andere operators?
Hoe doe je dan die overstap? Moet je dus toch die simkaart van Carrefour gebruiken en dan bellen naar 1989 om de overdracht te doen? Dit is toch een andere manier van werken dan bij andere operators?
Klopt je moet eerst naar de klantendienst van Carrefour bellen om je sim kaart te laten activeren.
Dank je; en met welk nummer moet je dat dan doen? Met die nieuwe kaart, maar activeer je dan niet dat nieuw nummer? Of moet je je oude operator gebruiken?
Als je een mail gekregen hebt dat je sim kaart actief is denk ik dat je best met die kaart naar de klantendienst belt
Dank je; gelukt. En ik val nog binnen de promotie. Moet zeggen dat de overstap veel vlugger ging dan de mevrouw aan de telefoon zei. Ze vermoedde ongeveer anderhalf uur, na 5 minuten was ik al aan het bellen met mijn oud nummer via carrefour.