Cash geld inleveren voor op eigen spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
Sammy2
Re: Cash geld inleveren voor op eigen spaarrekening
Met dienstencheques...zes schreef: ↑16 september 2023, 23:46En kapper, garage, benzine, bakker, slager, allemaal online?Teebee schreef: ↑16 september 2023, 20:22 Ik winkel meestal online, en eten zit ik rond de 4500 per jaar, dan wordt het al wat moeilijker om mijn eco- en maaltijdcheq niet te laten vervallen. Kopen om te kopen doe ik niet.
Ik zal eens kijken wat een terminal aanvaard, maar geen enkele bank waar ik rekeningen heb (ING, BNP, medirect, Santander) heeft er hier in mijn omgeving. Ongelooflijk toch voor een stadje van +-32000 inwoners.
Ik zou me daar niet druk in maken: gewoon storten aan de bankautomaat & een aannemelijke vrije mededeling gebruiken:
-huwelijkscadeaus dd/mm/jjjj
-handgift mama
-ontvangsten jaarlijks smulfeest de sjotters dd/mm/jjjj
-......
Redflagging-kans voor 10.000 lijkt me niet te crazy groot + grote kans op De-flagging eens ne mens de mededelingbekijkt.
-handgift mama
-......
Redflagging-kans voor 10.000 lijkt me niet te crazy groot + grote kans op De-flagging eens ne mens de mededelingbekijkt.
-
anonymous9433
Bij Belfius is de limiet 3.000 euro per maand. Je doet er dus 4 maanden over om op die manier 10.000 euro te stortenLirec schreef: ↑17 september 2023, 00:39 Ik zou me daar niet druk in maken: gewoon storten aan de bankautomaat & een aannemelijke vrije mededeling gebruiken:
-handgift mama
-......
-
Orakel van Brakel
- Hero Member

- Contacteer:
Ik heb daar nog nooit vragen rond gekregen. Als ik eens een fiets, motor, computer verkocht had ik ook elke keer een paar duizend cash. Altijd zonder problemen kunnen storten via de automaat.
En daar heb je ineens een aannemelijk antwoord waar geen bewijzen voor gevraagd worden.
Koersfiets - auto - oldtimer verkocht en cash ontvangen.
Info test aankoop uit 2022 :
""""Voor een verkoop tussen particulieren is er geen maximumbedrag voor cashbetalingen. Dat is wél het geval bij een professioneel persoon zoals een notaris of een (tweedehands)autodealer. Deze kan maximum € 3000 in cash ontvangen.""""
""""Voor een verkoop tussen particulieren is er geen maximumbedrag voor cashbetalingen. Dat is wél het geval bij een professioneel persoon zoals een notaris of een (tweedehands)autodealer. Deze kan maximum € 3000 in cash ontvangen.""""
-
anonymous9433
Cash ontvangen als particulier is 1 ding, het op je bankrekening gestort krijgen is nog iets anders …haelewyn schreef: ↑17 september 2023, 11:56 En daar heb je ineens een aannemelijk antwoord waar geen bewijzen voor gevraagd worden.
Minder dan 2.5k per keer storten en telkens 6 maand tussenlaten.
En als je loonpakket minder is dan 2.5k per maand zou ik het zelfs kalmer aan doen, zeker als je soms tegen kontante betaling een klusje doet. Je weet nl. nooit dat er iemand een beetje jaloers is.
Ideaal is natuurlijk een deel te betalen bij aankoop van een tweedehandswagen bij een particulier, of kleine kontante betalingen op reis, op restaurant, kledij, kapper, ...
Je gaat de kleine zelfstandige zeker een plezier doen met kontante betaling, denk aan de natuur en toon het biljet alvorens het kasticket afgeprint is.
En als je loonpakket minder is dan 2.5k per maand zou ik het zelfs kalmer aan doen, zeker als je soms tegen kontante betaling een klusje doet. Je weet nl. nooit dat er iemand een beetje jaloers is.
Ideaal is natuurlijk een deel te betalen bij aankoop van een tweedehandswagen bij een particulier, of kleine kontante betalingen op reis, op restaurant, kledij, kapper, ...
Je gaat de kleine zelfstandige zeker een plezier doen met kontante betaling, denk aan de natuur en toon het biljet alvorens het kasticket afgeprint is.
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
Schoon familie komt op bezoek, in twee weken betalen we voor 8000€ met onze "Europese kaarten". Waarvan we 7000€ contant terug krijgen en in 1x bij kbc in de machine steken. Zijn nu een maand verder en nog niks over gehoord.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
-
huisjetuintjefiets
- Verbannen Gebruiker

Jullie doen exact wat money mules doen. Dan moeten jullie niet verwonderd zijn. Jullie doen iets wat in 99% misdaadgeld witwassen is. Misschien behoren jullie tot de 1% die te goeder trouw zijn, maar ze kunnen dat in de bank niet op het eerste zicht weten. Daarom onderzoeken ze dat eerst. Als jullie tot de 1% behoren, zal er geen probleem zijn.Henkie1984 schreef: ↑17 september 2023, 14:13 Schoon familie komt op bezoek, in twee weken betalen we voor 8000€ met onze "Europese kaarten". Waarvan we 7000€ contant terug krijgen en in 1x bij kbc in de machine steken. Zijn nu een maand verder en nog niks over gehoord.
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
Nooit iets gehoord van de kbcHenkie1984 schreef: ↑17 september 2023, 14:13 Schoon familie komt op bezoek, in twee weken betalen we voor 8000€ met onze "Europese kaarten". Waarvan we 7000€ contant terug krijgen en in 1x bij kbc in de machine steken. Zijn nu een maand verder en nog niks over gehoord.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!