cash geld opvragen fortis
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
cash geld opvragen fortis
Hallo,
als ik een cash bedrag wil opvragen bij fortis van ongeveer 35.000 euro, hoe doe ik dit, hoeveel dagen op voorhand, en kan ik zelf de coupures kiezen?
als ik een cash bedrag wil opvragen bij fortis van ongeveer 35.000 euro, hoe doe ik dit, hoeveel dagen op voorhand, en kan ik zelf de coupures kiezen?
Re: cash geld opvragen fortis
Zonder op voorhand te "reserveren", ga je dit niet onmiddellijk meekrijgen als je naar je kantoor stapt, vrees ik 
Best even navragen bij je kantoor. Sommige (kleinere) kantoren hebben niet elke dag uitwisseling met hoofdkantoor. Maar de frequentie hangt van kantoor tot kantoor af (zou ik denken).
Ik zou het toch minstens enkele dagen op voorhand doen.

Best even navragen bij je kantoor. Sommige (kleinere) kantoren hebben niet elke dag uitwisseling met hoofdkantoor. Maar de frequentie hangt van kantoor tot kantoor af (zou ik denken).
Ik zou het toch minstens enkele dagen op voorhand doen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Misschien niet echt "on topic", maar waarom zou je in godsnaam met 35.000 euro cash willen rondlopen.Aphext schreef:Hallo,
Hier zijn zocht wel betere alternatieven voor?
Bankcheque, overschrijving, ...
Is het zelfs niet zo dat het tegenwoordig verboden en dus strafbaar is een bedrag groter dan 5000 EUR cash te betalen? Of is dat slechts een voorstel? In ieder geval zou ik -zoals hierboven aangehaald- alle mogelijk alternatieve onderzoeken. Overschrijving, cheque,...
In het buitenland kan je nog met zo'n bedragen cash betalen. Soms hebben kantoren zoveel cash liggen en soms kunnen ze dat ook direct meegeven want voor hen is dit ook makkelijker: ze hoeven het dan niet te laten ophalen ook.
Ik denk dat ze zo'n bedragen anders wel op 2 a 3 dagen kunnen regelen. Wanneer je zo'n bedragen in biljetten van €500 vraagt dan kan je het zo in je binnenzak kwijt.
Ik denk dat ze zo'n bedragen anders wel op 2 a 3 dagen kunnen regelen. Wanneer je zo'n bedragen in biljetten van €500 vraagt dan kan je het zo in je binnenzak kwijt.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Voor handelaars, niet voor particulieren, is dit voorstel . Bij particulieren is het grensbedrag 15 000 euro.sintorama schreef:Is het zelfs niet zo dat het tegenwoordig verboden en dus strafbaar is een bedrag groter dan 5000 EUR cash te betalen? Of is dat slechts een voorstel? In ieder geval zou ik -zoals hierboven aangehaald- alle mogelijk alternatieve onderzoeken. Overschrijving, cheque,...
- disterminator
- Hero Member
- Contacteer:
Volgens mij valt zo'n bedrag aan cash onder de noemer "verdachte transacties", die ze verplicht moeten melden. En dat is nu net wat je niet wil waarschijnlijk ?