Cash geld plaatsen
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Cash geld plaatsen
Hallo,
Ik heb destijds tijdens de bankencrisis in 2008 mijn rekening leeggemaakt in cash geld en dit in een kluis geborgen.
Nu wil ik dit geld terug op een rekening plaatsen en dit geeft problemen dat ze geen grote sommen willen aanvaarden bij de banken
dit gaat over meer dan 50.000 euro die dus ruim 10 jaar weg geweest is.
de afhalingen zijn gebeurd in kleine stukjes van 500 tot 1000 euro
kan ik de herkomst daarmee bewijzen of is hier een oplossing voor ,eventueel met boete te betalen of tax
Dank bij voorbaat
Ik heb destijds tijdens de bankencrisis in 2008 mijn rekening leeggemaakt in cash geld en dit in een kluis geborgen.
Nu wil ik dit geld terug op een rekening plaatsen en dit geeft problemen dat ze geen grote sommen willen aanvaarden bij de banken
dit gaat over meer dan 50.000 euro die dus ruim 10 jaar weg geweest is.
de afhalingen zijn gebeurd in kleine stukjes van 500 tot 1000 euro
kan ik de herkomst daarmee bewijzen of is hier een oplossing voor ,eventueel met boete te betalen of tax
Dank bij voorbaat
Laatst gewijzigd door luc70 op 8 december 2018, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Cash geld plaatsen
het is al van dattem
en niet achter schilderijen of in de frigo gestoken ?
met dash in op 90 graden wassen
of 100 rekeningen openen en daar telkens in kleine stukjes enkele euro opzetten
andere mogelijkheid al uw winkelaankopen cash doen
en niet achter schilderijen of in de frigo gestoken ?
met dash in op 90 graden wassen
of 100 rekeningen openen en daar telkens in kleine stukjes enkele euro opzetten
andere mogelijkheid al uw winkelaankopen cash doen
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Omzetten in Thaise Baht en een paar weken naar Pattaya gaan, 't schijnt dat het daar geestig is 

Laat ons nu eens aannemen dat dit bericht écht is, dan zou ik zeggen : heb je nog de bewijzen van je afhalingen ... ga dan naar je bank en leg het uit waarom je het zoveel jaren geleden achter je schilderijen en in je frigo hebt gestoken ...
Aangeven bij de belastingen, wit maken door hen tegen een prijs, zodat wij allen minder belastingen moeten betalen!
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
het feit van de mogelijke trol buiten beschouwing
eerst van wit geld zwart maken door het af te halen
dan terug van het zwart geld het wit maken door er een taks op te betalen (in casu niet echt rechtvaardig )
eigenlijk heeft men zichzelf gefopt, of men zou het goed tegen de fiscus en de banken moeten kunnen uitleggen
ik zou het oplossen door levenslang cash bij Delhaize te gaan winkelen
Wie weet gaan ze het systeem van Gutt uit de jaren 50 even terug invoeren
alle cash inleveren voor andere briefjes cash, er zouden er nogal wat panikeren
eerst van wit geld zwart maken door het af te halen
dan terug van het zwart geld het wit maken door er een taks op te betalen (in casu niet echt rechtvaardig )
eigenlijk heeft men zichzelf gefopt, of men zou het goed tegen de fiscus en de banken moeten kunnen uitleggen
ik zou het oplossen door levenslang cash bij Delhaize te gaan winkelen
Wie weet gaan ze het systeem van Gutt uit de jaren 50 even terug invoeren
alle cash inleveren voor andere briefjes cash, er zouden er nogal wat panikeren
Reeds jarenlang hebben wij een bedrag van 25.000 € cash in huis liggen. In geval mijn echtgenote of ikzelf zouden sterven en alles wordt geblokkeerd, kunnen wij zo een tijdje verder.
Ieder jaar opnieuw, voor onze winterreis naar het buitenland (idiote trollenvangers, hou jullie commentaar voor jezelf), plaatsen we deze som terug op dezelfde bankrekening waarvan we het ooit afhaalden. Nog nooit vervelende vragen gehad!
Ieder jaar opnieuw, voor onze winterreis naar het buitenland (idiote trollenvangers, hou jullie commentaar voor jezelf), plaatsen we deze som terug op dezelfde bankrekening waarvan we het ooit afhaalden. Nog nooit vervelende vragen gehad!
dan heb je geluk ( gehad)
Tot er door de bank een nieuwe wind waait
dacht dat ING onlangs nog een boete heeft gekregen van 800 000 000,00 euro omdat ze niet goed mee werkten met dergelijke controlepraktijken
Tot er door de bank een nieuwe wind waait
dacht dat ING onlangs nog een boete heeft gekregen van 800 000 000,00 euro omdat ze niet goed mee werkten met dergelijke controlepraktijken
Net zoals met verkeersboetes is dat een verdoken belasting.
Of je verkeersboetes krijgt heb je toch zelf in de hand he...
Rookie investor
Rookie investor
De staat heeft het ook in de hand hoeveel er uitgedeeld worden..
Als je geen overtredingen begaat, zul je geen boetes krijgen.
Men legt ook altijd verkeerdelijk de nadruk op de boetes, bij bvb dronken rijden, terwijl het groter probleem is: wat als je een ongeluk hebt en je had te veel op.

Men legt ook altijd verkeerdelijk de nadruk op de boetes, bij bvb dronken rijden, terwijl het groter probleem is: wat als je een ongeluk hebt en je had te veel op.
Rookie investor
Rookie investor
-
- Hero Member
- Contacteer:
Klant bij HSBC?Avrammeir schreef: ↑9 december 2018, 07:47 Reeds jarenlang hebben wij een bedrag van 25.000 € cash in huis liggen. In geval mijn echtgenote of ikzelf zouden sterven en alles wordt geblokkeerd, kunnen wij zo een tijdje verder.
Geen enkele normale bank aanvaard zoiets ... Eerste inbreuk op de Compliance regels.
Jiraisking schreef: ↑9 december 2018, 14:13Klant bij HSBC?Avrammeir schreef: ↑9 december 2018, 07:47 Reeds jarenlang hebben wij een bedrag van 25.000 € cash in huis liggen. In geval mijn echtgenote of ikzelf zouden sterven en alles wordt geblokkeerd, kunnen wij zo een tijdje verder.
Geen enkele normale bank aanvaard zoiets ... Eerste inbreuk op de Compliance regels.
+25 000,00
en dan maar op de trollenvangers afgeven
Trol of geen trol, ik zie het probleem niet met wat hij beschrijft.
Dus pakweg op datum 1/3/17: - €25.000
Dan op datum 1/10/17: +€25.000
Vervolgens op 1/3/18: - €25.000
....
Er is nog altijd geen enkele wet die cash verbiedt. De oorsprong van het geld is ook aantoonbaar. Zelfs als de bank de fiscus informeert, zie ik het probleem niet voor de persoon die zoiets doet.
Dus pakweg op datum 1/3/17: - €25.000
Dan op datum 1/10/17: +€25.000
Vervolgens op 1/3/18: - €25.000
....
Er is nog altijd geen enkele wet die cash verbiedt. De oorsprong van het geld is ook aantoonbaar. Zelfs als de bank de fiscus informeert, zie ik het probleem niet voor de persoon die zoiets doet.