Cash geld storten op KT-zichtrekening?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Cash geld storten op KT-zichtrekening?
Ik heb onlangs een zichtrekening geopend bij Keytrade Bank. Allemaal goed en wel voor elektronische zichtrekeningen. Maar hoe zit het als je eens cash geld wilt storten op die rekening? Kan dat enkel in hun kantoor in het Brusselse?
En wat zijn de andere mogelijkheden om dat geld op die rekening te zetten zonder een zichtrekening aan te houden bij een andere instelling?
En wat zijn de andere mogelijkheden om dat geld op die rekening te zetten zonder een zichtrekening aan te houden bij een andere instelling?
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Cash geld storten op KT-zichtrekening?
Desnoods kan je via de post een storting op je eigen rekening doen (ik weet niet hoeveel kosten hieraan verbonden zijn).
En anders kan je een mail sturen naar KB met die vraag. Ik heb zelf een rekening bij KB en hun klantendienst functioneert perfect: mijn mails werden meestal de dag zelf nog beantwoord en anders max 2 dagen nadien
En anders kan je een mail sturen naar KB met die vraag. Ik heb zelf een rekening bij KB en hun klantendienst functioneert perfect: mijn mails werden meestal de dag zelf nog beantwoord en anders max 2 dagen nadien
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb dit opgelost met een ING Lion account. kun je storten aan de iNG automaten en onmiddellijk overboeken naar Keytrade .
kost = GRATIS
kost = GRATIS
-
- Full Member
- Contacteer:
de vraag was
"zonder een zichtrekening aan te houden bij een andere instelling?"
"zonder een zichtrekening aan te houden bij een andere instelling?"
dan kan het enkel via de post die je een kost voor deze dienst zal aanrekenen. dit gaat ook tot beperkte bedragen in postpunten trouwens. Ik zie er geen graten in om hiervoor een rekening aan te houden. Maar dat is natuurljik een persoonlijke keuze.
als je een citibank visa hebt kun je in sommige kantoren van citibank met die visa kaart ook geld storten op de visakaartrekening via de betaalterminal. hier heb je geen zichtrekening voor nodig. ik weet niet of dit nog het geval is. Dit kon vroeger toch in het kantoor te etterbeek (hoofdzetel)
als je een citibank visa hebt kun je in sommige kantoren van citibank met die visa kaart ook geld storten op de visakaartrekening via de betaalterminal. hier heb je geen zichtrekening voor nodig. ik weet niet of dit nog het geval is. Dit kon vroeger toch in het kantoor te etterbeek (hoofdzetel)