Cashback sites
-
anonymous9
Cashback sites
Vreemd genoeg is er op dit forum nog geen enkel topic aangemaakt over cashback sites zoals Earnieland, Shopbuddies en FamilyCard.
Het principe is dat men vanop zo'n site doorklikt naar een webshop en daar dan, als die aangesloten is, een cashback krijgt als men een aankoop doet. Die cashback kan 1% zijn maar loopt geregeld bij sommige webshops ook op tot boven de 10%. Kortingen op kortingen zijn mogelijk. Er zijn honderden, zoniet duizenden webshops aangesloten. Dikwijls ook de grote bekende.
Hebben mensen hier ervaring mee? Ikzelf heb het een tijd met Earnieland gedaan en vond het een leuk extraatje.
Het principe is dat men vanop zo'n site doorklikt naar een webshop en daar dan, als die aangesloten is, een cashback krijgt als men een aankoop doet. Die cashback kan 1% zijn maar loopt geregeld bij sommige webshops ook op tot boven de 10%. Kortingen op kortingen zijn mogelijk. Er zijn honderden, zoniet duizenden webshops aangesloten. Dikwijls ook de grote bekende.
Hebben mensen hier ervaring mee? Ikzelf heb het een tijd met Earnieland gedaan en vond het een leuk extraatje.
Re: Cashback sites
Ik ken het principe met mobile vikingspunten .
Zelfde principe dan eigenlijk.
Ik ken ook Trooper. En via bepaalde sites kan je doorklikken waarbij zij dan een commissie krijgen.
Zelfde principe dan eigenlijk.
Ik ken ook Trooper. En via bepaalde sites kan je doorklikken waarbij zij dan een commissie krijgen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Mijn ervaring met cashback platformen gericht op de Belgische markt is dat deze vaak cashback weigeren zonder gegronde reden.
Natuurlijk moet je steeds voorzichtig zijn, cookies op voorhand verwijderd hebben, direct doorklikken naar aankoop etc. zodat alles goed geregistreerd wordt. Helaas wordt het dan nog vaak na weken of maanden afwezen. De klantendienst verwijst altijd naar niet correcte registratie, maar dat klopt gewoon niet.
Samengevat kan je hier een paar euro's mee verdienen, maar je bent overgeleverd aan de willekeur van het platform, en kan hier nooit op rekenen.
Met buitenlandse platformen heb ik veel betere ervaringen, en ben ik altijd correct behandeld geweest.
Ik heb over de jaren al duizenden euro's cashback verdiend.
Natuurlijk moet je steeds voorzichtig zijn, cookies op voorhand verwijderd hebben, direct doorklikken naar aankoop etc. zodat alles goed geregistreerd wordt. Helaas wordt het dan nog vaak na weken of maanden afwezen. De klantendienst verwijst altijd naar niet correcte registratie, maar dat klopt gewoon niet.
Samengevat kan je hier een paar euro's mee verdienen, maar je bent overgeleverd aan de willekeur van het platform, en kan hier nooit op rekenen.
Met buitenlandse platformen heb ik veel betere ervaringen, en ben ik altijd correct behandeld geweest.
Ik heb over de jaren al duizenden euro's cashback verdiend.
Alles hangt vooral af van wat je koopt. Als je zaken koopt bij Belgische handelaars ben je ook weinig met buitenlandse cashback sites.
Voor reizen, vluchten, hotels heb ik veel gehad aan mrrebates.com, topcashback en shoop.de
Voor reizen, vluchten, hotels heb ik veel gehad aan mrrebates.com, topcashback en shoop.de
-
anonymous9
Ik heb bij Belgische cashbacksites toch ook al meer dan 500 Euro 'verdiend'. Maar men moet het inderdaad juist doen in de correcte volgorde. Ik heb persoonlijk de indruk dat het nu gemakkelijker is dan vroeger. Maar dat komt vast ook voor een deel omdat ik nu weet hoe het moet om het vlekkeloos te laten verlopen. Ik heb wel bijna uitsluitend ervaringen met Earnieland. Bij Shopbuddies duurde de uitkering van de cashbacks veel te lang (vele maanden). FamilyCard ken ik alleen van naam.
-
CashbackKing
- Newbie

- Contacteer:
Op deze website zie je een overzicht van alle lopende cashbacks in Belgie: https://beefund.app/
De Woolsocks app (zie https://woolsocks.eu/nl ) is een mooie alternatief op “cake’ en terugbetaling sites (soms hiermee te combineren), mits het koppelen van je bankrekening. De vermelde voorwaarden bij iedere winkel / websites, werden bij mij tot nu toe correct uitbetaald op je eigen bankrekening, wanneer je hiertoe de opdracht geeft in de app.