CBC Welcome termijnrekening 6 maand
TIP
CBC Welcome termijnrekening 6 maand
heeft er hier iemand ervaring met CBC?
ik vind nergens een nederlandstalige site.
heb al ondertussen gezien dat er een kantoor is in Antwerpen en de andere zouden in Brussel zijn.
half juni komt er een groot bedrag vrij dat ik voor korte tijd zou willen vastzetten (2.77% netto lijkt me wel een goede optie).
grtjs,
iemand
ik vind nergens een nederlandstalige site.
heb al ondertussen gezien dat er een kantoor is in Antwerpen en de andere zouden in Brussel zijn.
half juni komt er een groot bedrag vrij dat ik voor korte tijd zou willen vastzetten (2.77% netto lijkt me wel een goede optie).
grtjs,
iemand
Re: CBC Welcome termijnrekening 6 maand
Ook ik vind deze termijnrekening op 6 maanden wel interessant eerlijk gezegd. Hou er wel rekening mee dat je minimum 15.000 euro op de rekening moet plaatsen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
CBC = Franstalige KBC 

Natuurlijk weer enkel voor nieuwe klanten. Dat is een totaal verkeerde strategie van de banken. Trouw wordt niet beloond, integendeel. Waarom krijgt een nieuwe klant die 15.000 euro op 6 maanden bij CBC belegt 3,5% bruto terwijl een bestaande trouwe klant maar 0,68% (!) krijgt?
De mensen zouden allemaal hun rekening moeten opzeggen en de dag daarna opnieuw een rekening openen, dan waren het allemaal nieuwe klanten.
Leve Rabobank, daar wordt iedereen gelijk behandeld.
De mensen zouden allemaal hun rekening moeten opzeggen en de dag daarna opnieuw een rekening openen, dan waren het allemaal nieuwe klanten.
Leve Rabobank, daar wordt iedereen gelijk behandeld.
Houd er wel rekening mee dat het een tijdige offerte is. Namelijk van 27 maart 2012 tot en met 25 mei 2012. De bank kan ook de actie vroegtijdig stopzetten, zonder terugwerkende kracht voor de reeds geboekte beleggingen, als het maximaal nominaal bedrag van 100 miljoen behaald is, ofwel wanneer CBC eenzijdig beslist dat belangrijke veranderingen buiten zijn wil de marktvoorwaarden beinvloeden.iemand schreef:half juni komt er een groot bedrag vrij dat ik voor korte tijd zou willen vastzetten (2.77% netto lijkt me wel een goede optie).
grtjs, iemand
Mvg,
Goed opgemerkt.
Nog iets: "Cette action peut être souscrite exclusivement dans l’une des agences bancaires CBC Banque."
Dus intekenen via internet gaat niet, je moet je naar een kantoor verplaatsen. Tout en français evidemment, pour les Flamands la même chose.
Nog iets: "Cette action peut être souscrite exclusivement dans l’une des agences bancaires CBC Banque."
Dus intekenen via internet gaat niet, je moet je naar een kantoor verplaatsen. Tout en français evidemment, pour les Flamands la même chose.
Vergelijkbaar met Electrabrel die de mensen met een dode mus tracht blij te maken.
Grootbanken deugen voor niets
Grootbanken deugen voor niets
Wanneer je dan in dat kantoor van CBC staat zul je je er niet van af kunnen maken door snel je handtekening te zetten en naar buiten te lopen. Nee, de beleggingsadviseur zal je in zijn kantoor roepen, een kennismakingsgesprek met je aanknopen en je verscheidene beleggingsproducten adviseren, afgestemd op jouw persoonlijke situatie. Hij zal zelfs zo bereidwillig zijn om alvast te regelen dat het geld van je termijnrekening na afloop meteen naar een andere belegging gaat zodat je geen dag interest verliest.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
TIP van de week: Doe gewoon 'n héél smerige broek aan Yaris, dan hoef je niet mee te gaan naar zijn kantoor (het loket is dan al ver genoeg)

Of modderschoenen.