CE - Credit Europe
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: CE
die regel dat je de getrouwheidspremie ontvangt die geldig was op het moment van de storting is toch pas van toepassing vanaf 1 april?BartVW schreef: mijn geld staat er sinds oktober, de 6 maand aangroeipremie (1.75%) zijn zeker verworven en gingen dan over in getrouwheidspremie van 1.00 was op het moment dat ik mijn geld stortte (als ik mij goed herinner), deze loopt nu door tot 31/12/2009 wellicht (door die overgangsregeling?) en dus zou ik nu nog 1.60+1.00 krijgen als ik correct ben.
dus volgens mij krijg je op elk moment de op dat moment geldende getrouwheidspremie, nu dus 1.6+0.5. Of ben ik nu zo mis?
je hoeft het ook niet te laten staan tot oktober want de premie wordt om de 14 dagen verworven na de eerste 6 maanden (zoals ik het begrepen heb toch).
-
- Sr. Member
Klopt, maar waarom de rekening afsluiten? Ikzelf ga mijn geld overschrijven naar een andere spaarrekening bij een andere bank (die meer opbrengt) maar mijn CE-spaarrekening houd ik aan. Misschien geeft over pakweg een jaar CE meer dan een andere bank.nestor1970 schreef: Ik heb vandaag (schriftelijk) er mijn spaarrekening laten afsluiten. Waarom meer risico nemen (in theorie) voor dezelfde of minder interest dan op een ander.![]()
Zeer goed punt, over een jaar kunnen ze weer aan de top staan en het kost je toch niets om die rekening aan te houden, zelfs als je ze niet gebruikt. Als ik nog geld had staan op m'n Top Interest, zou ik het zeker verzetten (maar dat was dan vast al wel enkele maanden geleden gebeurd, toen ze op hetzelfde niveau als de andere banken terecht kwamen). Gelukkig heb ik in maart besloten van alles wat op de spaarrekening stond sinds het begin van 't jaar, vast te zetten in een termijnrekening van 2 jaar, daar ben ik achteraf bekeken wel héél blij om.mpeeters007 schreef: Klopt, maar waarom de rekening afsluiten? Ikzelf ga mijn geld overschrijven naar een andere spaarrekening bij een andere bank (die meer opbrengt) maar mijn CE-spaarrekening houd ik aan. Misschien geeft over pakweg een jaar CE meer dan een andere bank.
Zie ik nu niet goed, of is CE verdwenen uit overzichtslijst met spaarrekeningen?
Blijkbaar is er een foutje in de tabel geslopen, dat wordt rechtgezet.Lanius schreef: Zie ik nu niet goed, of is CE verdwenen uit overzichtslijst met spaarrekeningen?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
is gecorrigeerd. Er stond een verkeerde startdatum voor de nieuwe rentevoet.
dank voor te signaleren.
Kristof
dank voor te signaleren.
Kristof
Re: CE - Credit Europe
Weet er iemand wat CE doet met lege spaarrekeningen? Worden er kosten aangerekend? (zal wel niet), worden die na x aantal maanden afgesloten? Allé, ben van plan mijn geld te verhuizen (naar iets rendabelers), maar zou niet meteen de spaarrekening opzeggen indien er geen addertjes onder het gras zitten. Ik vermoed van niets, maar vind niets terug.
Laat gewoon 100 of 1000 EUR erop staan.
Een actieve rekening kost niets dus waarom zou een slapend rekening iets kosten
En vergeet ook niet dat straks (januari 2010) je intresten nog komen
Zoals hierboven reeds gezegd, als ze morgen terug tot de top zouden behoren, kun je direct profiteren van de betere tarieven

En vergeet ook niet dat straks (januari 2010) je intresten nog komen

Zoals hierboven reeds gezegd, als ze morgen terug tot de top zouden behoren, kun je direct profiteren van de betere tarieven

Ik heb reeds 95% van mijn spaarrekening gehaald.
Elke dag een beetje tot ze terug een deftige intrest geven.
Hou je rekening met je getrouwheidspremie of niet ?geengeld schreef: Ik heb reeds 95% van mijn spaarrekening gehaald.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
er zijn toch banken die geld vragen voor "slapende rekeningen". Nuja, zal er misschien een klein deel laten op staan.ted schreef: Laat gewoon 100 of 1000 EUR erop staan.
Klopt volledig, maar dat zijn meestal de meer traditionele banken. De internetbanken doen dit meestal niet zodat ze hopen dat je later makkelijker terug komt als de voorwaarden weer beter zijn of je weerr geld vrij hebt dat je wil sparen.Lanius schreef:er zijn toch banken die geld vragen voor "slapende rekeningen". Nuja, zal er misschien een klein deel laten op staan.ted schreef: Laat gewoon 100 of 1000 EUR erop staan.
zojuist een brief gehad met nieuwe rentetarieven vanaf 18 november:
basisrente: 1,25%
Getrouwheidspremie: 0,50% p.a.
En ondertussen weer reclame maken voor hun termijnrekeningen.hanske schreef: zojuist een brief gehad met nieuwe rentetarieven vanaf 18 november:
Het is duidelijk dat ce enkel nog spaargeld wilt op de lange termijn.
Geen probleem, termijnrekeningen daar, spaarrekening ergens anders.
Ik heb er dit jaar in maart geld op gezet. Wat is nu het beste: alles laten staan tot eind dit jaar, of tot maart?
Met al die overgangsregelingen kan ik er niet meer aan uit.
Met al die overgangsregelingen kan ik er niet meer aan uit.