CFE
TIP
Re: CFE
Aha, oké, ik snapte niet waarom ik een PM kreeg. Daarom dus.Piper schreef:
P.S.: veel leden vroegen mij via pb om terug te reageren. Ik wil dit echter wel doen, maar verwacht dan van iedereen hier ook wat reactie. Minimum één bericht per dag van eenieder zou toch mogelijk moeten kunnen zijn.
Nu, zoals ik schreef in m'n antwoord: ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit. Liever maar één post om de week, maar die relevant is; dan 10 keer per dag zever in pakskes.
Ik ga mij dus niet committen om 1 keer per dag iets te posten (en dan nog zeker niet specifiek over de beurs); maar als ik iets relevants te melden of te vragen heb, zal ik het doen. (Ik kan ook elke dag schrijven "mijn sentiment tov WDP en CBS is ongewijzigd", maar wat schieten we daar mee op?)
Groeten;
Idem bij mij.djtw schreef:Aha, oké, ik snapte niet waarom ik een PM kreeg. Daarom dus.Piper schreef:
P.S.: veel leden vroegen mij via pb om terug te reageren. Ik wil dit echter wel doen, maar verwacht dan van iedereen hier ook wat reactie. Minimum één bericht per dag van eenieder zou toch mogelijk moeten kunnen zijn.
Nu, zoals ik schreef in m'n antwoord: ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit. Liever maar één post om de week, maar die relevant is; dan 10 keer per dag zever in pakskes.
Ik ga mij dus niet committen om 1 keer per dag iets te posten (en dan nog zeker niet specifiek over de beurs); maar als ik iets relevants te melden of te vragen heb, zal ik het doen. (Ik kan ook elke dag schrijven "mijn sentiment tov WDP en CBS is ongewijzigd", maar wat schieten we daar mee op?)
Groeten;
Met 4
Iedereen heeft wel iets interessants of iets niets te melden. Te veel forumleden zijn gewoon te bescheiden of te gesloten.
In casu van Djtw e.a. vraag ik mij bijvoorbeeld af welke aandelen of aandelenfondsen u hebt?
Welke u op "houden" zet en welke u nog op "kopen" zet.
Hoe groot uw belang in aandelen of aandelenfondsen zijn?
Of een defensief belegger bent of eerder risicovol of zeer risicovol?
Welke criteria u daarbij hanteert?
Of u nieuwe opportuniteiten zoekt en u uw belang in aandelen (gezien Tina) nog wilt uitbreiden?
In casu van Djtw e.a. vraag ik mij bijvoorbeeld af welke aandelen of aandelenfondsen u hebt?
Welke u op "houden" zet en welke u nog op "kopen" zet.
Hoe groot uw belang in aandelen of aandelenfondsen zijn?
Of een defensief belegger bent of eerder risicovol of zeer risicovol?
Welke criteria u daarbij hanteert?
Of u nieuwe opportuniteiten zoekt en u uw belang in aandelen (gezien Tina) nog wilt uitbreiden?
Leg je een database aan van spaargidsers, Piper?
Ik vind niet dat je mensen moet bestoken met dergelijke vragen. Laat ze spontaan posten wanneer ze daar zin in hebben.
Ik vind niet dat je mensen moet bestoken met dergelijke vragen. Laat ze spontaan posten wanneer ze daar zin in hebben.
Jens-Dev, hoe meer reacties er komen, hoe meer debat er kan gevoerd worden en dat is goed en gezond te noemen.
De meesten hier hebben mijn inziens wel degelijk iets te vertellen, maar zij gewoon wat te verlegen, te gemakzuchtig of te gesloten.
En iemand als Jens_dev heeft wat mij betreft zeker nuttige zaken te vertellen. Ik waardeer uw posts altijd ten zeerste.
De meesten hier hebben mijn inziens wel degelijk iets te vertellen, maar zij gewoon wat te verlegen, te gemakzuchtig of te gesloten.
En iemand als Jens_dev heeft wat mij betreft zeker nuttige zaken te vertellen. Ik waardeer uw posts altijd ten zeerste.
-
- Hero Member
- Contacteer:
U gelieve zich aan het onderwerp (CFE) te houden. 

-
- Hero Member
- Contacteer:
Deme boekt in 1e kwartaal voor 660 miljoen contracten.
Oa aanleggen van toegangskanaal tot LNG terminal in russisch Yamal-schiereiland.
Kunnen de bootjes van Exmar dan misschien via daar naar Zeebrugge varen alwaar Fluxys dan de gasverdeling kan overnemen.
http://www.hbvl.be/nieuws/economie/belg ... ingen.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Oa aanleggen van toegangskanaal tot LNG terminal in russisch Yamal-schiereiland.
Kunnen de bootjes van Exmar dan misschien via daar naar Zeebrugge varen alwaar Fluxys dan de gasverdeling kan overnemen.
http://www.hbvl.be/nieuws/economie/belg ... ingen.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Door het fors aansterkend orderboek verhoogt KBC Securities prompt zijn koersdoel van 85 euro naar 90 euro.
Gisteren mooie koersstijging en dit onder hoge volumes !!!
Dit allemaal met dank aan de nieuwe orders voor Deme en het verhoogd koersdoel van KBC Securities.
Dit allemaal met dank aan de nieuwe orders voor Deme en het verhoogd koersdoel van KBC Securities.
En TA adviseert verkopen, duur aandeel.
Dit is mijn best presterende aandeel sinds ik 3jaar geleden bescheiden begonnen ben.
ik denk er steeds meer aan mijn abonnement bij TA op te zeggen
Dit is mijn best presterende aandeel sinds ik 3jaar geleden bescheiden begonnen ben.
TA adviseerde om Bekaert te verkopen rond de 22 euro. Ik heb toen gekocht.fiston schreef:En TA adviseert verkopen, duur aandeel.
TA is denk ik veruit een van de slechtste beleggingsbladen.
ik wil juist nog eventjes reageren "off topic" want het gaat hier trouwens niet over TA maar ,....
nyrstar is hun favorietje,...
nyrstar is hun favorietje,...