CFE
TIP
Re: CFE
Jens_dev, het heeft eerder met cycli te maken dan met timing.jens_dev schreef:Dan probeer je de markt te timen en dat doe ik over het algemeen niet. Ik geloof ook niet dat je er op LT voordeel mee doet.
Houd Cfe bij. Niet te duur en Avh zal Cfe zeker goed beheren.
-
nicknamesucks
- Hero Member

- Contacteer:
Bovendien gaat 6 pct van Vlaanderen onder water lopen.
Om dit tegen te gaan zal Deme veel opdrachten krijgen.
Om dit tegen te gaan zal Deme veel opdrachten krijgen.
-
nicknamesucks
- Hero Member

- Contacteer:
Werken aan het suezkanaal.
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... iden.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... iden.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Jens, blijkbaar ook een stuk voorzichtiger geworden met betrekking tot CFE.jens_dev schreef:CFE hier gisteren ook voor de helft afgebouwd. Bij een terugval ben ik wel terug koper.
Las ergens dat u momenteel geen cash meer had. Zoiets doe ik persoonlijk nooit of te nimmer. Een van mijn basisregels bij mij is dat er altijd cash aanwezig moet zijn.
De laatste dagen terug wat belangen in aandelen opgebouwd, maar blijf zeker met voldoende cash zitten voor mogelijke opportuniteiten.
Geld van tafel nemen na een verdubbeling en aan de hoogste koersen in jaren is nog iets anders dan alles buitengooien. Nog voldoende cash maar dat wil niet zeggen dat ik die in aandelen wil stoppen.
Alle favorieten van de analisten gaan omhoog. 'k Ben vooral fan van CFE, AGEAS en EVS.
Analisten zijn hier allemaal lovend met koersdoelen van 100 of 110 EUR.
Loopt voorlopig achter op moederholding Avh.
Loopt voorlopig achter op moederholding Avh.
CFE loopt alleen achter op een termijn van 1 maand.
Hieronder 5j, 1j, 6m en 3m.
Hieronder 5j, 1j, 6m en 3m.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
CFE blijft één van m'n toppicks! 
Mooi. +3% voor de baggeraar Deme. Koersdoelen van 100 en 110 EUR zijn best haalbaar in '15.
Koersdoel KBC Securities is 100 EUR
Koersdoel Bank De Groof is 98 EUR
Koersdoel Bank De Groof is 98 EUR
CFE breidt verder uit en bestelt 2 nieuwe schepen. Deze schepen worden afgeleverd in 2017.
Groei verzekert!
Groei verzekert!