CFE
TIP
Re: CFE
Ik heb alvast beiden, CFE & Boskalis, en ben daar ook perfect gelukkig mee.
Boskalis is absolute topklasse.
CFE (=eigenlijk Deme) kan onder inbreng van AvH nog topklasse worden, maar er is voor AvH nog wat werk aan de winkel.
Baggersector zit in elk geval nog voor decennia op rozen.
Boskalis is absolute topklasse.
CFE (=eigenlijk Deme) kan onder inbreng van AvH nog topklasse worden, maar er is voor AvH nog wat werk aan de winkel.
Baggersector zit in elk geval nog voor decennia op rozen.
Belangrijke doorbraak boven de 60 euro voor CFE.
Daarmee ligt de weg hoger allicht in het vooruitzicht.
Daarmee ligt de weg hoger allicht in het vooruitzicht.
Zoals gedacht is de koers alweer ferm op zijn stappen teruggekeerd. Een paar weken geleden werd de 60 al gehaald, om erna toch terug eronder te zakken. Je zal nog wat geduld moeten oefenen vrees ik.
Aanvankelijk mooie doorbraak, maar in het laatste handelsuur kantelden de beurzen inclusief CFE.Config85 schreef:Zoals gedacht is de koers alweer ferm op zijn stappen teruggekeerd. Een paar weken geleden werd de 60 al gehaald, om erna toch terug eronder te zakken. Je zal nog wat geduld moeten oefenen vrees ik.
In elk geval heb ik geduld zat. 70 à 75 euro is mijn koersdoel, maar besef dat daarvoor nog veel kwalitatieve inbreng/know how van AvH (in de vorm van rentabiliteitsverbetering, winstgevendheid, risicobeheer, kostenbeheer, investeringsoptimalisatie e.d.) nodig zal zijn.
Config, doorbraak boven de 60 euro is een feit, maar blijft mijn inziens een aantrekkelijk aandeel.
Hebt u zelf CFE?
Hebt u zelf CFE?
CFE zwaar in de min en concurrent Boskalis zwaar in de plus vandaag op basis van persberichten.
Als AvH ervoor kan zorgen (wat ik verwacht) dat de winstgevendheid bij Deme op hetzelfde niveau kan gebracht worden als Boskalis hebben de aandeelhouders CFE nog mooie jaren tegemoet.
Als AvH ervoor kan zorgen (wat ik verwacht) dat de winstgevendheid bij Deme op hetzelfde niveau kan gebracht worden als Boskalis hebben de aandeelhouders CFE nog mooie jaren tegemoet.
Tot vorige week CFE gehad maar aan 59,5 verkocht. Kans wel groot dat ik binnenkort terug instap binnenkort afhankelijk van de koersevolutie. Sowieso een aantrekkelijk aandeel.Piper schreef:Config, doorbraak boven de 60 euro is een feit, maar blijft mijn inziens een aantrekkelijk aandeel.
Hebt u zelf CFE?
Config, ik kan verkeerd zijn maar ik heb precies de indruk dat u uw aandelen niet lang bijhoudt.
Dat is deels zo en deels niet. Enkele aandelen zitten vast in de portefeuille, andere kunnen gekocht of verkocht worden naargelang de omstandigheden. CFE is een twijfelgeval tussen KT en LT voor mij op dit moment. Niet dat ik verwacht dat het aandeel het niet goed gaat doen, maar misschien doen andere het nog wel beter. CFE zal zijn koersdoelen wel bereiken, maar de snelle stijgingen zijn achter de rug denk ik. Kan natuurlijk verkeerd zijn, een aandeel blijft altijd onvoorspelbaar.
Ageas had ik uiteindelijk verkocht omdat de koers sinds augustus blijven hangen is tussen 30 en 32 en er voor mij betere opportuniteiten lagen.
Beide verwacht ik in de toekomst nog terug in portefeuille te hebben.
Ageas had ik uiteindelijk verkocht omdat de koers sinds augustus blijven hangen is tussen 30 en 32 en er voor mij betere opportuniteiten lagen.
Beide verwacht ik in de toekomst nog terug in portefeuille te hebben.
Config, de door u verkocht aandelen Ageas, KBC en CFE zitten bij mij en in grote getallen in portefeuille en die blijven daar zonder enige twijfel ook nog enkele jaren zitten.
Wat mij betreft is er voor alle drie nog voldoende koerspotentieel.
Wat mij betreft is er voor alle drie nog voldoende koerspotentieel.
Daar ga ik volledig mee akkoord.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Reuzencontract :
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 5-3105.art" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 5-3105.art" onclick="window.open(this.href);return false;
Order gezet 

Pakketje is binnen aan 61,8. Valt goed mee want had een limiet van 62,5 gezet. Time to climb!