CFE
TIP
Re: CFE
Aan huidige koersen is CFE zeker mijn inziens een koopwaardig aandeel.
Mijn CFE's blijven zeker allemaal nog in portefeuille tot we 75 euro hebben bereikt.
Persoonlijk heb ik er heel wat, maar dat geldt ook voor Ageas, Socfinasia, Bois Sauvage, Kinepolis, Exmar, Elia, Econocom, KBC, NBB, Boskalis en EVS.
Mijn CFE's blijven zeker allemaal nog in portefeuille tot we 75 euro hebben bereikt.
Persoonlijk heb ik er heel wat, maar dat geldt ook voor Ageas, Socfinasia, Bois Sauvage, Kinepolis, Exmar, Elia, Econocom, KBC, NBB, Boskalis en EVS.
Ik heb net gelezen op TA dat Ackermans en Vanharen een openbaar bod zal lanceren op CFE tegen ten laatste 24feb voor een prijs van 45euro. Zal dit dan de koers niet doen dalen? Of zie ik het verkeerd?
-
anonymous9
fiston schreef:Ik heb net gelezen op TA dat Ackermans en Vanharen een openbaar bod zal lanceren op CFE tegen ten laatste 24feb voor een prijs van 45euro. Zal dit dan de koers niet doen dalen? Of zie ik het verkeerd?
Nee, het is geen verplicht bod, en niemand zal erop ingaan.
ik heb cfe 's in portefeuille. Volgens mij stijgingspotentieel. Wat denken jullie ?
sorry , nu ik naar boven scroll zie ik de reactie van pas van 24dec van Piper.
Ik heb maar een klein deel van mijn cfe aandelen meer over. Ik wacht tot ik de resultaten zie om eventueel terug in te stappen.
Nakal, ik begreep in elk geval niet waarom u een deel verkochte.Nakal schreef:Ik heb maar een klein deel van mijn cfe aandelen meer over. Ik wacht tot ik de resultaten zie om eventueel terug in te stappen.
CFE is voor mij een LT-belegging.
Dit was door hoogtevrees. Ik had schrik dat de stijging enkel kwam door de media aandacht. Ook een beetje spreiding. Ik zit ook in de holding Ackermans & Van Haaren, moest het plots wat minder gaan in de bouw zou ik 2 maal in de klappen delen. Maar zoals eerder gezegd verwacht ik een koersdaling na bekend maken van de resultaten. Ik wil ook niet mijn aandelen aanhouden tot ze ontzettend hoog staan. Ik heb schrik dat er binnenkort een meerwaarde belasting zal komen. Dus liever met een beetje winst verkopen en proberen terug in te kopen als ze wat lager staan.
Nakal, aan welke niveaus bent u bereid uw positie terug op te bouwen?
Een meerwaarde-belasting zal er voor de verkiezingen van 2014 wel niet aankomen. Daarna hopelijk een beleid gericht op besparingen en economisch herstel.
Een meerwaarde-belasting zal er voor de verkiezingen van 2014 wel niet aankomen. Daarna hopelijk een beleid gericht op besparingen en economisch herstel.
Je ziet af en toe wel spikes naar beneden, dus het kan lonen om een aankooporder op LT in te stellen, bv. net boven de €60.
Jens_dev, ik ben akkoord met u. Aan koersen van +/- 61 euro is CFE zeker een koopje waard.jens_dev schreef:Je ziet af en toe wel spikes naar beneden, dus het kan lonen om een aankooporder op LT in te stellen, bv. net boven de €60.
Welke aandelen hebt u zelf in portefeuille?
Jens_dev, hebt u zelf CFE in port?
En welke aandelen nog?
En welke aandelen nog?
Grootste posities in Ageas, Delhaize, Ablynx en Nokia. CFE ook in portefeuille uiteraard!
jens_dev schreef:Grootste posities in Ageas, Delhaize, Ablynx en Nokia. CFE ook in portefeuille uiteraard!
Jens_dev, geen holdings?
Ik hoop dat met bovenstaande 5 grote posities uw portefeuille goed uitgebalanceerd is. Cfr. ons gesprek op forum holdings.
GBL en verder nog 2 vastgoedbevaks voor stabiliteit. Ik wil gerust meer holdings maar niet aan huidige prijzen. Ik heb geduld.